Stránka 2 z 2

Napsal: úte 18.12.2007 10:19
od gyrous
Jako 1,8TDS vyjde mnohem líp, než 2,5TDS, o jednu třetinu levněji, jako je olej, kapaliny, brzdy, žhavičky a další spotřebák, včetně ručení... Ale vidět např. 1,8TDS s tažným tak utíkám, asi bych se nezaměřoval na typ motoru, s takovou tu budou v čr tak tři exempláře a jen to shanění a okoukání vyjde na víc než 10t.
1,8TDSko super levný provoz z bodu A do bodu B s kvalitou dílenského zpracování BMW.
2,5TDSko super pracant na tažení a pohodlné dálkové trasy s tempomatem jak amerika(provoz vychází asi na 8kč na km).

Napsal: stř 19.12.2007 19:54
od maca123
tak už je to celkem jasný..můj výběr se změnšil na tři typy a ted už budu jen čekat kdy se nějaký autíčko naskytne :) jo jde teda o 1.8 TDS, nebo pak coupe 1.6 nebo 1.8...uvidim co najdu a podle toho to dopadne..zatim všem díky za rady :)

Napsal: stř 19.12.2007 20:00
od matal
maca123 píše:tak už je to celkem jasný..můj výběr se změnšil na tři typy a ted už budu jen čekat kdy se nějaký autíčko naskytne :) jo jde teda o 1.8 TDS, nebo pak coupe 1.6 nebo 1.8...uvidim co najdu a podle toho to dopadne..zatim všem díky za rady :)


Coupe 1,6 vypusť a zařaď 1,8is, rozdíl je velmi znát.. :wink:

Napsal: pon 11.02.2008 01:05
od us-tim
gyrous píše:2,5TDSko super pracant na tažení a pohodlné dálkové trasy s tempomatem jak amerika(provoz vychází asi na 8kč na km).

8Kč na kilometr :lol: to je postreba cca 24litru/100

Napsal: pon 11.02.2008 02:39
od Pazdi
us-tim píše:
gyrous píše:2,5TDSko super pracant na tažení a pohodlné dálkové trasy s tempomatem jak amerika(provoz vychází asi na 8kč na km).

8Kč na kilometr :lol: to je postreba cca 24litru/100


imo provoz - myslel nejen PHM

jinak k topicu: měl jsem 1.6i v compactu, přišlo mi, že to jede krásně, dokud jsem se nesvezl v něčem jiným no...ale osobně mi to auto stačilo...
no a k tomu plynu a odrovnání...někde tu byl hezkej topic o plynu v BMW...jakože si osobně myslím, že srovnávat starý plyn se sekvenčním střikem (bo jak se to menuje :oops: ) je jako srovnávat škodu 120 a BMW - bo oboje má přece náhon na zadek...známý má plyn v 328i a nemůže si to vynachválit...jezdí za hubičku, nepociťuje prý žádnou změnu výkonu, zrychlení bo cokoliv jinýho....takže plynu bych se určitě nebál

Napsal: úte 12.02.2008 00:06
od Vladislav
S tvým počtem najetých kilometrů bych šel do benzínu, nafta se ti neoplatí. Naftové motory jsou přece jen oproti benzínovým o něco náchylnější, opravy dražší...