Stránka 2 z 4

Napsal: pon 03.11.2008 01:16
od matal
Svetluska píše:tak už se dohodněte - je lepší, spolehlivější, déle vydrží diesel nebo benzín??
:lol:


BMW E46 323i Touring..jasná volba, spolehlivý a ekonomický motor.. :wink:

Napsal: pon 03.11.2008 01:25
od paveld
matal píše:
Svetluska píše:tak už se dohodněte - je lepší, spolehlivější, déle vydrží diesel nebo benzín??
:lol:


BMW E46 323i Touring..jasná volba, spolehlivý a ekonomický motor.. :wink:

Souhlas, taky bych to tak videl. Sice tenhle konkretni motor neznam, ale mam 2.0 M52 a myslim ze to bude dost podobny ne li lepsi...

Napsal: pon 03.11.2008 01:26
od Panaque
E39 / Touring / Co Vám bude "vonět" víc a hlavně ať to má 6 válců... :wink:

Napsal: pon 03.11.2008 01:28
od pepus
to je tady takovy folklor... kdyz nekdo prijde ze chce 4valec, vsichni mu nuti sestivalec. kdyz chce nekdo sestivalec, tak mu nuti osmival. ja myslim, ze 318 s 140ps nebo kolik ma vubec spatna neni, ale ten fukus bude lepsi.

Napsal: pon 03.11.2008 09:18
od bmwfil
Jako pracovní auto si vemte Ochcavku Kombi v nafte...

Napsal: pon 03.11.2008 10:17
od Zave
kupte si ford v kombiku... Koncern je zbytecne drahy, ford je nejlepsi pomer vykon/cena...
Jinak nemyslim si ze e46ka ma srdce :twisted: :lol: auto jako kazde jine to je :)

Napsal: pon 03.11.2008 10:20
od Tashiro
matal píše:
Svetluska píše:tak už se dohodněte - je lepší, spolehlivější, déle vydrží diesel nebo benzín??
:lol:


BMW E46 323i Touring..jasná volba, spolehlivý a ekonomický motor.. :wink:


Tak tak ... s tím chybu neuděláte a hlavně je to BMW )))) a na LPG se to dá předělat vždycky... já mám tenhle motor v 523i a je to v Automatu a když jedu na spotřebu mám 8,7 - 9,2 kombi, bez AT by to bylo tak o litr míň, čili ekonomičtější než Ford a to je pětka těžší a větší než Fokus a e46.

Napsal: pon 03.11.2008 10:21
od Tashiro
Svetluska píše:
Tashiro píše:
1,6 Fočuse máme a jede to tak nějak mnooo ... od 90 do 130 (na pětku) to netáhne vůbec, ale jinde to celkem jde... spotřeba kombi je 8,2, nemastný neslaný auto bez výhledu. Ale slouží dobře... pak máme mondeo 2,0 TDCi a to je moooc spokojenost, jede slušně maká líp než fokus a větší kufr + spotřeba 6,2 .... tak si to přeber. Jen do zatáček si s ním nikdy nejsem jistý, jestli snese ještě kus a nebo už poletí...


Díky za zkušenost!!

(
jen tak na první pohled na mobile.de:
Mondeo combi 2.0 TDCI, do provozu 8/2005, najeto 42 tis., (vyhřívaná sedadla) cena 7.790 - to by šlo :) ... pokud tam není nějaké "ale" (foto není)
)


JJ, jsou celkem levný ... ve firmě s nimi máme dobrou zkušenost.

Napsal: pon 03.11.2008 10:52
od Helldiver
Jednoznacne Mondeo, aj kolegovi som ho odporucil, za tu cenu viac auta (s ohladom na rocnik) nekupite.

Napsal: pon 03.11.2008 11:16
od nehpo
jazdim fokusom 1,8 tdci a na normalne jazdenie je to vyborne auto - perfektny povodzok, relativne kvalitny pocit z interieru, jazdi slusne za 6l nafty...
jedina nevyhoda je vyrazny turboefekt - do 1600 ot sa absolutne nic nedeje a potom to kopne - ale chce sa s tym naucit jazdit a potom je to Ok

Napsal: pon 03.11.2008 11:43
od Misa
Doporučuju e39 :D Nikdy bych si byla nemyslela, že to řeknu, ale je to fakt dobrý auto i pro holku :oops: 8) Mám možnost jezdit s 528i a maximální spokojenost. Když potřebuju přidat, tak to jede, ale nemá to zase nějak moc výkonu, abych se s tím někde zabila. Po Praze spotřeba cca 11, dálky jezdím za 7 litrů.

Ve verzi touring se do toho vejde opravdu hodně :wink: Jako rodinný auto je to ideální a za cenu kolem dvou kil se dá sehnat už docela pěkný kousek ...

Napsal: pon 03.11.2008 12:10
od castro
rozhodně nedoporučuju Oktavia I. s jakymkoliv motorem. Auto naprosto nevyvážený s mizernym podvozkem. To ten Ford je super! Pokud jde o Mondeo, tak bych se bál té předchozí generace která měla ještě nic moc podvozek. Nové mondea mají už podvozky na úrovni jako Focus a ty mají jízdní vlastnosti super, brzdí to taky výborně, ale na můj vkus je to pořád moc vysoký auto s kterym se necítím stabilně, přestože ten podvozek je hodně čitelnej.

Ty diesly, at jde o 1.8TDCi nebo 2.0TDCi jak píše nehpo - strašnej turboefekt. Když jsem jezdil Mondeem předchozí generace s 2.0TDCi tak při rozjezdech buď a nebo - tím myslim že buď to chcíplo z nedostatku otáček a nebo se to strašně vytočilo, prohrabovalo a trhalo s volantem, což je nejhorší když se potřebuje rychle vjet na hlavní kde potřebuješ rychle jet. Buď to chcípne s čumákem vystrčenym do silnice ( dost naprd ) a nebo prohrábnou přední kola tak že se prakticky nerozjedeš a zůstaneš stát celym autem napříč silnicí.

Je to o zvyk, dá se stim naučit jezdit ale přestože jsem věděl jak, tohle se mi stále stávalo.

Dál ten turboefekt způsoboval to že auto nejelo, nejelo nejelo a jak se roztočilo to turbo tak to mělo zase až moc výkonu a trhalo to s volantem. Pro mě to byl ten nejhorší zážitek ze všech fordů které jsem řídil přestože ten výkon byl slušnej, ale to jakym způsobem se přenášel na vozovku bylo otřesný.

1.8TDCi - jak píše nehpo. Nic nic a pak to trochu popojede. Dá se s tim naučit a zvyknout si. Spotřeba slušná. Ale co mě strašně odrazovalo byly všelijaký prapodivný zvuky a vibrace přenášející se z motoru do volantu v určitých otáčkách. Resp snad v celym spektru jen se ty zvuky tak prapodivně měnili. Kdykoli jsem řídil Focus 1.8TDCi, připadal jsem si že řídil nějakou LOW-END dodávku. Podvozek a brzdy výborný, tomu se nedá nic vytknout, sedačky na můj vkus příšerný ale dá se zvyknout...

U BMW na nic podobnýho co znepříjemňuje požitek z jízdy nenarazíš. Interiér je vymakanej do posledního detailu, jako veškerý ostatní dílenský zpracování. Tím se asi taky odvíjí cena.

Zase je potřeba se zkamarádit se zadním náhonem kterej dokáže v mlze ( vlhká vozovka ), mokru a námraze dost nepříjemně překvapit pokud si člověk nedává pozor. Ale u E46 už jsou stabilizace tak by neměl být zas takovej problém. Je s tim zase příjemnější jezdit, protože ti nic netrhá volantem a přední nápravou, která díky zadnímu náhonu se stará jen o zatáčení.

BMW bude určitě bytelnější, přestože si myslím že bezpečnost třeba Focuse bude na dobrý úrovni...

Ten Focus 1.6i - benzín bude určitě spolehlivej. Akorát ten projev motoru a průběh výkonu, vždy mam pocit jak když řídim Š120. Musí se vytáčet a zvuk snad uplně stzejnej. 4válec budeš muset vždycky hodně honit v otáčkách, tím se víc opotřeboává. U 6válcového motoru na tohle nenarazíš, má kultivovanější projev a pohodlně se snim jezdí v nízkým spektru otáček ( okolo 2.000rpm ) a právě pro svoji dynamiku je tak pohodlnej. Potřebuješ předjet, trochu přišlápneš plyn, ručička otáčkoměru se poposune o 500 otáček vejš a máš předjeto. Teď to trochu zjednodušuju ale se silným šestiválcem to tak nějak je. Žádný zběsilý podřazování a vytáčení do plnejch otáček abys předjela Fobii 1,2i

Napsal: pon 03.11.2008 16:38
od petto
kamoš ma focusa 1,8 16V a musim řict že když to přivezl, tak jsem si z něj dělal prdel fordem tam vlakem z5, ale pak mě svezl a musim řict že se mi to auto hodně zalíbilo....podvozek bych si troufl tvrdit perfektní (na předokolku) zrychlení ujde, brzdit to brzdí dobře, spotřeba 7l/100, servis levnej...jediný co bych na tom autě asi nepřekousl je ten odpornej interiér ala UFO! myslim že s focusem ale chybu neuděláš...castro tady haní mondeo, ale zas tak hrozny to neni...a jak tam castro popisuje rozjezdy....kdyby to bylo tak strašny jak říká castro proč by se vubec předokolky vyráběli?? vim, levnějši při výrobě bla bla bla, ale podivej se kolik lidi tady v těch předokolkách jezdí...takže to tak hrozny nebude...a focus je fakt povedenej ford...když na něj hodiš nějaky pěkny kolečka je to aj fešák...vyfotim kamošovyho kombála na 17kách...a ještě sem chtěl napsat že jestli nebude jezdit moc naložení tak combi neberte...má sice taky zadní víceprvkovou nápravu, ale jinak natočenou a uspořádanou aby neubírala tolik prostoru z kufru, taky počítali s větším zatížerním zadku a auto má v hrbolatych zatáčkách tendenci uskakovat (prdelíí) a s hatchbackem se to nedá uplně srovnat :wink:

Napsal: pon 03.11.2008 16:48
od Tashiro
petto píše: se vubec předokolky vyráběli??


TY předokolky... čili rod ženský takže Y .... to jen tak pro přesnost :lol: :lol: sorry musel sem ted zrovna sme to řešili v práci)))

Napsal: pon 03.11.2008 16:49
od petto
Tashiro píše:
petto píše: se vubec předokolky vyráběli??


TY předokolky... čili rod ženský takže Y .... to jen tak pro přesnost :lol: :lol: sorry musel sem ted zrovna sme to řešili v práci)))

du se stydět :oops: :D

Napsal: pon 03.11.2008 16:56
od Svetluska
no já až tak nutně po kombiku netoužím, ten hečbek je hezčí, ale ještě jsem je neviděla stát vedle sebe, abych srovnala třeba velikost kufru...

Jinak ufo interiér mi nevadí, určitě to nebude rozhodující prvek při výběru auta :)

Napsal: pon 03.11.2008 16:56
od BMWPower
petto píše:
Tashiro píše:
petto píše: se vubec předokolky vyráběli??


TY předokolky... čili rod ženský takže Y .... to jen tak pro přesnost :lol: :lol: sorry musel sem ted zrovna sme to řešili v práci)))

du se stydět :oops: :D


JJ. A pořádně se teda st"I"ď ... :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon 03.11.2008 17:14
od Tashiro
BMWPower píše:
petto píše:
Tashiro píše:[quote="petto"] se vubec předokolky vyráběli??


TY předokolky... čili rod ženský takže Y .... to jen tak pro přesnost :lol: :lol: sorry musel sem ted zrovna sme to řešili v práci)))

du se stydět :oops: :D


JJ. A pořádně se teda st"I"ď ... :lol: :lol: :lol:[/quote]

No to je kultůůůůra :roll: :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon 03.11.2008 18:00
od castro
nemyslel jsem tím že předokolka je blbá, ale to předchozí mundáno s 2.0TDCi byl takovej. Nic nebo hroznej turboefekt, proto jedině v benzínu.
Jinak tomu ( combi ) taky hrozně uskakoval zadek a brzo se vymlátil.

Nový mundáno bude podle mě nebe a dudy, ale to už je asi moc nový ( drahý ).

Fočus je podle mě super, jestli vám nejde o to aby to nějak závratně jelo, tak i ta 1,6i je v pohodě. Já jsem zhýčkanej šestiválcem, takže už bych ten motor pod kapotou nesnesl.

nejlepší by ale asi bylo se svést a ucítíš co se ti řídí líp. Pak si nějak srovnat možný náklady... tam ale Ford vyhraje.

Napsal: úte 04.11.2008 02:13
od mengi
Je to teda jen můj osobní názor, ale ze zkušeností mých a taky mých kámošů - jestli spolehlivost, tak určitě nee forda. To, že manželce rezlo a rozpadávalo se zánovní káško, jsem bral s rezervou, nojo, nejnižší hladina. Ale když mi kámoš hrdě představil své čerstvě koupené 3 roky staré mondeo a za 2 týdny mi poslal fotky rezavých lemů, a za půl roku do něj narval 150 tis (startér, vstřik.čerpadlo, homokin.klouby, poloosa...), poptal jsem se po známých, co mají fordy, a všichni řekli - koupit nové a do třech let prodat.
Jinak jestli chceš vědět víc o spolehlivosti dieselů, nebudu lobovat, mrkni tady na fórum jednotlivých řad, třeba na pětky, jaké poruchy se tam řeší nejčastěji... (odhadnu - 95 procent diesely)

Pro mladou rodinu s jednim možným přírustkem bych asi (nesmějte se) doporučil e46 compact, klidně 1,9 113 koní. Není velký jak combi, ale dají se mu sklopit sedačky a pak tam bez problémů ten kočárek naložíš. A ten motor na tak lehké auto stačí.