Stránka 2 z 2
Napsal: úte 18.11.2008 13:41
od kavanda
xxRobertoxx píše:kavanda píše:Killca píše:nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru
má to význam na výkon,zvláště pak u turba
Ale jestliže máš zbytek motoru "před smrtí",tak to nemá význam.
Doporučuji se nejprve věnovat zapalování
U turba????????????????
Turbo si snad natlačí kolik potřebuje né??? jestli je turbo slabé, tak mu nepomůže nic!!!!
Vždyť nepíše,že má turbo,nebo má

Napsal: úte 18.11.2008 13:51
od Spajky
mám konus,tak nějak odstíněnej, každý dva měsíce ho profouknu kompresorem, prostříknu olejíčkem a pohoda. Váhu co sem čuměl mám zatim docela čistou,respektive se za ten rok a půl používání konusu se nijak mega víc nezprasila. Rozdíl ve výkonu spíš 0, maximálně možná nahoře lepší odezva na plyn, ale imho placebo, rozdíl ve zvuku 1

Napsal: úte 18.11.2008 14:07
od jarda
a neexistuje něco po čem bude zvuk motoru hluší, ale nebude hlasitější?

Napsal: úte 18.11.2008 14:22
od vilejs
na zigulaku jsem mel sylonkovej filtr,vysoky luxus!to sem ukrad mame kdyz jsem jeste chodil na stredni.v ty dobe nebylo na filtr

tak to jisty je sportfilter..
Napsal: úte 18.11.2008 14:42
od Spajky
jarda píše:a neexistuje něco po čem bude zvuk motoru hluší, ale nebude hlasitější?

no u mě se ta změna projevila naopak...mám koncák od eisenmannu, zvuk byl takovej dole dunivej,nahoře docela ječák a s tim konusem je mnohem víc slyšet mechanickej zvuk motoru, samozřejmě záleží jak moc klapku otevřeš, když jedu normálně, nikdo nepozná,že tam konus mám, aspoň v kabině, takže taky dost záleží na konkrétním vejfucku...další zajímavostí je,že po odstínění se ten zvuk zase trošku změnil,nevím čím to
