Stránka 2 z 4
Napsal: čtv 20.11.2008 14:21
od corle
Magicar je opravdu bez chyb, měl jsem ho na předchozí e39 a super. Teď je vylepšený model a má dálku na vše-kufr,start,dovření oken i šíbru,stav baterie,teplota v autě,otřes,náklon. Kupoval jsem u
http://levnealarmy.cz/ dělají tam i montáž a jsou slušný a profesionální. Jsou to ostraváci, nebo potom pro pražáky je to
http://bluetuning.cz/ taky dobrý. Montáž je sice na jeden den,ale nepoškodí/neodpojí původní origo od BMW.
Napsal: čtv 20.11.2008 14:52
od Dan td
corle píše:Magicar je opravdu bez chyb, měl jsem ho na předchozí e39 a super. Teď je vylepšený model a má dálku na vše-kufr,start,dovření oken i šíbru,stav baterie,teplota v autě,otřes,náklon. Kupoval jsem u
http://levnealarmy.cz/ dělají tam i montáž a jsou slušný a profesionální. Jsou to ostraváci, nebo potom pro pražáky je to
http://bluetuning.cz/ taky dobrý. Montáž je sice na jeden den,ale nepoškodí/neodpojí původní origo od BMW.
Akorát že montážní firmy se s tím moc nemažou. Nevím, jak zmíněná firma, ale už jsem to pár známým po takovéto " odborné " předražené montáži předělával. Relé imobilizéru přicvaknuté ke kabelovému svazku hned pod spínačkou, zákazníkovi řeknou " hele teď to nenastartujete ", řj alarmu hozená tamtéž - potom je to jen předražená dálka. Ono zašít alarm hlouběji do auta dá holt práci a zákazník - koloušek to stejně nepozná
Holt co si člověk neudělá sám, to nemá

Napsal: čtv 20.11.2008 16:06
od corle
ano,může se to stát. Já mám s oběma dobrou zkušenost. Pravdou je, že jsem nepátral kam mě to namontovali, ale vše fungovalo jak mělo,nikdy jsem neměl problém. Vím, že kde jsem spokojený já nemusí být spokojený někdo druhý. Faktem je, že montáž nebyla z nejlacinějších a pokud bych tomu rozuměl,tak si to namontím sám a mám stopro jistotu.
Napsal: čtv 20.11.2008 21:31
od sominek
corle píše:Magicar je opravdu bez chyb, měl jsem ho na předchozí e39 a super. Teď je vylepšený model a má dálku na vše-kufr,start,dovření oken i šíbru,stav baterie,teplota v autě,otřes,náklon. Kupoval jsem u
http://levnealarmy.cz/ dělají tam i montáž a jsou slušný a profesionální. Jsou to ostraváci, nebo potom pro pražáky je to
http://bluetuning.cz/ taky dobrý. Montáž je sice na jeden den,ale nepoškodí/neodpojí původní origo od BMW.
taky jsem byl právě na levnealarmy.cz, už jsem tam psal a nabídl mi i magicar m 870 as
http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoala ... 70-as.html
akorát s montáží už trochu pálka... ale co už
Napsal: čtv 20.11.2008 21:34
od MatyACS
sominek píše:corle píše:Magicar je opravdu bez chyb, měl jsem ho na předchozí e39 a super. Teď je vylepšený model a má dálku na vše-kufr,start,dovření oken i šíbru,stav baterie,teplota v autě,otřes,náklon. Kupoval jsem u
http://levnealarmy.cz/ dělají tam i montáž a jsou slušný a profesionální. Jsou to ostraváci, nebo potom pro pražáky je to
http://bluetuning.cz/ taky dobrý. Montáž je sice na jeden den,ale nepoškodí/neodpojí původní origo od BMW.
taky jsem byl právě na levnealarmy.cz, už jsem tam psal a nabídl mi i magicar m 870 as
http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoala ... 70-as.htmlakorát s montáží už trochu pálka... ale co už
¨
přesně tenhle si kupuju

Napsal: čtv 20.11.2008 21:42
od sominek
MatyACS píše:sominek píše:corle píše:Magicar je opravdu bez chyb, měl jsem ho na předchozí e39 a super. Teď je vylepšený model a má dálku na vše-kufr,start,dovření oken i šíbru,stav baterie,teplota v autě,otřes,náklon. Kupoval jsem u
http://levnealarmy.cz/ dělají tam i montáž a jsou slušný a profesionální. Jsou to ostraváci, nebo potom pro pražáky je to
http://bluetuning.cz/ taky dobrý. Montáž je sice na jeden den,ale nepoškodí/neodpojí původní origo od BMW.
taky jsem byl právě na levnealarmy.cz, už jsem tam psal a nabídl mi i magicar m 870 as
http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoala ... 70-as.htmlakorát s montáží už trochu pálka... ale co už
¨
přesně tenhle si kupuju

asi do toho půjdu taky protože se to hodí a hlavně v zimě...
Napsal: pát 21.11.2008 10:20
od Maxiczech
Hlavně bych se s tím dálkovým startem poradil v BMW. V uživatelské příručce se píše, že by mělo auto po startu motoru hned vyjet. Nemělo by stát, zvlášť v zimních období..

Napsal: pát 21.11.2008 14:47
od Mountainbiker
Maxiczech píše:Hlavně bych se s tím dálkovým startem poradil v BMW. V uživatelské příručce se píše, že by mělo auto po startu motoru hned vyjet. Nemělo by stát, zvlášť v zimních období..

Tak tohle je samozřejmě stará pravda. Všeobecně, ne jen pro BMW. Ale stačí, když se podíváš, když ráno škrábou lidi zmrzlý auta - spousta z nich má nastartováno... Když jsem měl Magicara na Favoritu, používal jsem to stejně jen chvilku, nebavilo mě tam nastavovat to již při výstupu, a v zimě sem se navíc bál nechávat přez noc zataženou ruční brzdu, aby nezamrzly bubny...
Napsal: pát 21.11.2008 18:45
od sominek
Maxiczech píše:Hlavně bych se s tím dálkovým startem poradil v BMW. V uživatelské příručce se píše, že by mělo auto po startu motoru hned vyjet. Nemělo by stát, zvlášť v zimních období..

No jo ale jak chceš trochu zahřát auto aby si mohl normálně jet?
S tou ruční brzdou je to tak trochu nevýhoda no ale co se dá dělat...
Napsal: pát 21.11.2008 22:07
od corle
já jdu do něj taky měl jsem model před touhle řadou a fakt dobrý. Co se týče té ceny montáže. Já vím trojku za montáž je dost,ale pánové fakt se to vyplatí, tady v Praze je to stejné, taky trojku za montáž. K čemu Vám bude,když dáte jinde za montáž polovinu a pak zjistíte,že Vám to namontili blbě.
Napsal: pon 24.11.2008 10:56
od Maxiczech
Strach ze zamrzlé ruční brzdy snad mít nemusíme. To jsem řešil u Škodovky a Žigula. Mám Bawko 3 roky a nikdy jsem neměl v zimě problém a ručku zatahuji pravidelně..

Napsal: pon 24.11.2008 11:43
od jarda
Maxiczech píše:Hlavně bych se s tím dálkovým startem poradil v BMW. V uživatelské příručce se píše, že by mělo auto po startu motoru hned vyjet. Nemělo by stát, zvlášť v zimních období..

A znáte někdo důvod proč to v té příručce je? Já z ní mam pocit že to je jen kvůli tomu abys zbytečně neznečišťoval životní prostředí, na což se teda můžu z vysoka vyignorovat...
Napsal: pon 24.11.2008 13:34
od Snejk
taky by mě to zajímalo. podle mě to nějaký jiný důvod než ekologii mít nebude. bych řekl že podle mě to, že než auto vyjede že se pěkně předehřeje motor i olej v automatu bude pořád lepší než když to začnu honit hned vymrzlý (obzvlašt když ten automat zmrzlej nechce řadit dokud se lehce neohřeje a sam si to tak řídí). no podle mě je to fakt kravina že se ma hned vyjet. to tomu rozhodně neprospěje víc.
Napsal: úte 25.11.2008 18:19
od sominek
taky si myslím že je lepší nastartovat a nechat auto chvilu brčet aby se trochu zahřál motor a olej... jinačí důvod než ekologie asi nevím
Napsal: čtv 27.11.2008 09:50
od corle
souhlas. Ekologie je sice dobrá věc,ale nezničím si přece motor, takže nechat navrtíno zatím omést auto a pak vyjet
Napsal: čtv 27.11.2008 11:15
od jarda
Snažit se timhle způsobem zachránit životní prostředí má přibližně stejný smysl jako nepoužívat sprej na záchodě abych nezvětšoval ozonovou díru..
Napsal: čtv 27.11.2008 11:34
od Mountainbiker
corle píše:souhlas. Ekologie je sice dobrá věc,ale nezničím si přece motor, takže nechat navrtíno zatím omést auto a pak vyjet
Nooo, já teda nevím, ale... jestli k tomu takhle přistupují všichni, tak se nedivím, že zanedlouho vymřeme.

V tomto duchu psaných příspěvcích si vždycky uvědomím, jak daleko jsme za vyspělou Evropou (teď mám na mysli třeba Švýcarsko). Na eklologii se vyseru, jen ať si nezničím vlastní motor.

mimochodem - prachobyčejná spotřební věc - odejde, no tak holt koupím jiný ne?? Proberte se už konečně, a začněte s ekologií právě u sebe
PS: nějak mi není jasné, proč bys zničil motor, když ho natočíš až po oškrábání??

Napsal: čtv 27.11.2008 11:42
od Infe
Nic ve zlym, ale splodiny, ktery auto vypusti za tu chvili co to bezi behem skrabani jsou naprosto smesny ve srovnani s tim, kdyz se pak rozjede a co vypusti behem jizdy. Taky zastavam nazor, ze po nastartovani je dobry tomu aspon chvilicku nechat, nez se rozjedu. Kdyz chces myslet na ekologii, tak si v prvni rade porid ekologicky auto a pak jezdi tak, abys mel minimalni spotrebu a tudis malo palil. Neni to o tom, ze nechas chvili bezet auto na prazdno. To je asi, jako kdybys rikal, ze jezdis porad bez zapnutych svetel, protoze s nima to vic zere a tudis to je neekologicke...
Napsal: čtv 27.11.2008 12:50
od corle
Mountainbiker píše:corle píše:souhlas. Ekologie je sice dobrá věc,ale nezničím si přece motor, takže nechat navrtíno zatím omést auto a pak vyjet
Nooo, já teda nevím, ale... jestli k tomu takhle přistupují všichni, tak se nedivím, že zanedlouho vymřeme.

V tomto duchu psaných příspěvcích si vždycky uvědomím, jak daleko jsme za vyspělou Evropou (teď mám na mysli třeba Švýcarsko). Na eklologii se vyseru, jen ať si nezničím vlastní motor.

mimochodem - prachobyčejná spotřební věc - odejde, no tak holt koupím jiný ne?? Proberte se už konečně, a začněte s ekologií právě u sebe
PS: nějak mi není jasné, proč bys zničil motor, když ho natočíš až po oškrábání??

když jej napřed natočím a pak jdu oškrábat auto,tak se mi trochu zahřeje motor a můžu vyjet. Když to udělám jak píšeš - oškrábu a pak natočím,tak stejně musím chvilku počkat-nepojedu rovnou se studeným motorem. Říkáš,že je to spotřební věc - odejde-koupíš nový a co ekologická likvidace motoru?? Pokud to necháš udělat přes firmu,tak přesně vím jak ta to udělá a ekologie je zas na posledním místě.
Jsi v čechách, tady jsou prachy na prvním místě a to od toho nejposlednějšího až po honoraci
Napsal: čtv 27.11.2008 17:11
od Maxiczech
Nevim, ale možná to bude i jinej důvod, proč po stratu hned vyjet. Chtělo by se to pozeptat někde v servisu. Samozřejmě, že tomu nedám za studena hned 6 tisíc..
Nemůže být pro motor šetrnější, když neběží úplně studený na nízkých otáčkách? Třeba s ohledem na tlak oleje v motoru, bo tak něco..
