Stránka 2 z 7

Napsal: pon 09.03.2009 21:15
od Mihal
Tak tenhle problém se mi podařilo vyřešit tak, že jsem přeinstaloval XPéčka a najednou to funguje. Teda nehlásí to tu chybu, že modul nebyl nalezen. Ale pořád to není ono. Když už najdu nějakou chybu tak to nevypíše co přesně je špatně, ale napíše to hlášku třeba: The specified error - Database can not be found ! hkl5.dxt Zřejmě mám špatně umístěnou databázi se seznamem chyb nebo něco takvového. Nevíte v čem by mohla být chyba?

Napsal: pon 09.03.2009 22:44
od CernyPetr
Zkontroluj, jestli mas v adresari kde to mas nainstalovany soubor hkl5.dxt stejne jako ostatni databazove soubory. Tenhle je jeden z 5 co ma v sobe kody chyb klimatizace.

Napsal: úte 10.03.2009 08:26
od Birkoff
A hlavně ten exáč spouštěj z toho adresáře, nebo si udělej zástupce. Mě se povedl omylem zkopírovat (místo vytvořit zástupce) a taky mi to nevypsalo popis chyby ale jen číslo.

Napsal: úte 10.03.2009 15:10
od KALDA
Luckysheck píše:Zdravím!

Nedávno jsem od Miguela koupil zde inzerovanou diagnostiku. Po včasnem zaslání jsem celý nedočkavý vložil carsofta aby si jej nainstaloval - OS MS VISTA. Samotná instalace ok ale ale SP uz ee. A INPA se mi nepodařilo nainstalovat vůbec :( Zkoušel jsem na XP home a win 98 (myslel jsem že to dělaji ty debilní visty) Bohužel INPA se mi ještě nikde nepodařilo nainstalovat a ani samotná diagnostika nefunguje. I přes správné zapojení a Xkrát opakované instalaci se úspěch nedostavil. Carsoft s autem komunikuje, ale bohužel vždy Module doesn´t respond. Zkoušeno na BMW E39 528i 98rok, E36 93 rok a E46 320d E46 . Tímto Miguela z ničeho neobviňuji, třeba opravdu dělám něco špatně. Můžete mi prosím někdo poradit? Díky moc

Me to faka na pul. Kdyz dam kompletni diagnostiku tak me to pise skoro vsude Module doesn´t respond. Jen snad ve trech to napise ok! Nechapu....

Napsal: ned 22.03.2009 12:46
od Luckysheck
Vidíš Migueli nejsem sam...hold je doma v kufříku a 3 tisíce odešly :(..//jj jak pises asi dvakrat OK a pak doesn´t respond

Napsal: ned 22.03.2009 12:54
od Vlasta
Zase na druhou stranu, co byste chtěli od čínský diagnostiky?

Napsal: ned 22.03.2009 13:26
od KALDA
Luckysheck píše:Vidíš Migueli nejsem sam...hold je doma v kufříku a 3 tisíce odešly :(..//jj jak pises asi dvakrat OK a pak doesn´t respond

me taky asi 3 tisice odesly :lol:

Napsal: ned 22.03.2009 14:40
od Mihal
Nevíte jak Carsoftem 6,5 změnit jazyk na Angličtinu? Nikde jsem to tam nenašel. Díky

Napsal: ned 22.03.2009 17:01
od CernyPetr
Special functions/Coding/Vehicle coding E38,39,46 nebo X5.

Nactes data, zmenis na pozadovane hodnoty, ulozis data.

Napsal: ned 22.03.2009 17:37
od Studna
Nevim proč, ale mě Carsoft na novějších autech funguje v pohodě, na mojí E39 načte úplně vše co v ní mám a případné závady vypíše do detailu. Inpu jsem taky nerozchodil.

Napsal: čtv 17.06.2010 19:37
od KALDA
češtinu ještě nidko neviděl? :lol:

Napsal: čtv 17.06.2010 22:45
od jurasis
Už je to sice dlouho, co jsem na starém notesu instaloval softy od Miguela (myslím, že je to pořád ten samý obraz :D ), ale zásadní je, že
- převodník z USB určitě nefunguje
- taky jsem měl s tou knihovnou trabl, co si pamatuju, musel jsem ji překopnout ručně, je někde v systémové složce jinde, než ji CARSOFT hledá
- na Visty jebat, XP SP2 je nej volba

- Studna: INPU jsem rozchodil po barabování, problém hledej v tom doprovodném textu od Miguela, pořádně to prostuduj, pamatuju si, že je tam klíč. Zkus to rozchodit, je to potom radost, se v tom rýpat.... 8)

Mimochodem mě to všechno v nejbližší době čeká, tak doufám, že nepíšu z cesty a nakonec se nezařadím tady do fronty... :lol:

Napsal: pát 18.06.2010 07:30
od Studna
Mě už to vše maká, Carsoft i Inpu jsem si stáhnul z netu (od miguela to nechtělo makat), běží mi to na Vistách s USB převodníkem, jen starší ročníky aut to načíst nechce(pod 93) a některé 4 válcové DME jednotky to taky nanačte, ale třeba na mojí E39 jde načíst úplně vše jak Carsoft, tak i Inpa (ta je samo 100x lepší a přesnější v určení chyby). Já jsem spokojený.

Napsal: pát 18.06.2010 08:10
od Birkoff
No nikdo netvrdí že to nečte nebo nefunguje, co mě ale vždycky dostane je popis chyby. Třeba nedávno: DME 5.2.1 (M62) chyba nějakého zpětného přepouštěcího ventilu (už si to nepamatuju přesně). Připojím DIS a ono čidlo vačice. Takže bacha na tu interpretaci chyb!!!

Napsal: ned 20.06.2010 19:18
od jurasis
Jj, carsoft je někdy k pousmání...

Studna: co máš za USB převodník? Nebo jak ho máš nastavený?

Napsal: ned 20.06.2010 23:03
od Studna
jurasis píše:Jj, carsoft je někdy k pousmání...

Studna: co máš za USB převodník? Nebo jak ho máš nastavený?


co mám přesně nevim, má označení PL-2303 USB to serial, šel jsem do prvního obchodu s pc a koupil ten nejlevnější co tam měli :lol: , je nastavený jako COM1 a při instalaci INPA byla možnost zvolit připojení, tak jsem zaškrtnul usb to serial ... a vše maká jako by to byla RS232, aj visty ho tak poznaj. Nejsem v PC odborník, takže zda je tam nějaké další nastavení nevím, ale funguje mi to na 2 notebookách úplně stejně, bez jakéhokoliv dalšího nastavení

Napsal: ned 20.06.2010 23:21
od starML
Mám starou, téměř předpotopní, mašinu s německými W2000 SP4. Tam mi funguje Carsoft i INPA v pohodě. Má to COM1 i 2, takže na COM1 mám INPU, na COM2 Carsoft.

Teď jsem si pořídil noťase s XP SP3, má origo COM1 na desce. Carsoft se dostane jen do DDE, ostatní moduly nepozná (do not respond). INPA - naprosto stejně nastavená jako na W2000, při pokusu o spojení s autem hlásí Fehler bei übersetzung nebo Compilation Error, podle toho, jakou řeč si zvolím. U obou PC je COM nastavený naprosto stejně, tj. parita, rychlost. A teď poraďte. :?:

Napsal: ned 20.06.2010 23:32
od airbone
starML píše:Mám starou, téměř předpotopní, mašinu s německými W2000 SP4. Tam mi funguje Carsoft i INPA v pohodě. Má to COM1 i 2, takže na COM1 mám INPU, na COM2 Carsoft.

Teď jsem si pořídil noťase s XP SP3, má origo COM1 na desce. Carsoft se dostane jen do DDE, ostatní moduly nepozná (do not respond). INPA - naprosto stejně nastavená jako na W2000, při pokusu o spojení s autem hlásí Fehler bei übersetzung nebo Compilation Error, podle toho, jakou řeč si zvolím. U obou PC je COM nastavený naprosto stejně, tj. parita, rychlost. A teď poraďte. :?:


Mas SZ

Napsal: pon 21.06.2010 18:17
od noname
ohledně toho USB převodníku - musím být vybavený čipem FTDI - doporučuju pročíst toto: http://www.motordiag.cz/produkt/usb-rs232

a konkrétně používám tady tento: http://www.krup.cz/?cls=stoitem&stiid=1147 :wink:

Napsal: sob 26.06.2010 20:01
od jurasis
Tak to vypadá, že ani COM na desce není zárukou, že to pojede...
Airbone, kde je zakopaný pes? Nebo je to tajné? 8)

Noname: dík za tip, jak pojedu Průhonicema, hned jdu do něj, do teď jsem všude slyšel a tak měl za to, že virtuál COM nepojede plnohodnotně nikdy (sám jsem zkoušel tři).
Jo, a několikrát jsem slyšel, že Carsoft potřebuje vždy COM1...