Stránka 2 z 2

Napsal: pon 09.02.2009 08:52
od Zdenda_8
Přesně tak, podívej se na mobile.de jen pro zajímavot dej vyhledat BMW diesel a tyhle auta mají 350 tkm apod.Jenomže tady v čr v bazarech je to samý ale vždycky do 200 max. (autobazary) , jakto ?Tyhle auta si nekoupí němec na dojíždění 15km do práce ,neblázni.Stačí ,aby to měl podnikatel co objíždí pár poboček a není problém tam mít za 4 roky 300tkm.Beru to podle souseda,má na starost asi 3 menší města a s octavii 1,9tdi má za 4 roky 296.Zdá se mi to jako dost nereálný aby nafta měla na tyhle svoje roky v uvozovkách takhle málo najeto.. :wink: Podotýkám ,že to není nic , proč by to mělo bránit prodeji ,důležitý je fakt stav vozidla a né nějaký číslo na přístrojovce, to bych neřešil.. :!:

Napsal: pon 09.02.2009 08:55
od Zdenda_8

Napsal: pon 09.02.2009 09:24
od huncak
Ted jsem řešil vstřiky a žhaviče na 525d.cenově to vychází asi takhle
-demontáž vstřiků v Bosch servise+kontrola a seřízení 11300kč
-těsnění pod hlavu,šrouby hlavy a další drobné věci neorigo cca3000kč
- těsnění saciho potrubí,čidlo teploty a další drobnosti origo BMW cca3000
-oprava hlavy/zalomený žhavič/cca 4000
-olej, filtry žhaviče cca 3000
veškerou práci si dělám sám,mimo demontáže těch vstřikovačů na ty jsem neměl přípravek.
auto mělo i servisku a celkově je velmi zachovalé,bohužel žhaviče šly vyndat velmi špatně a jeden jsem prostě nevyndal.na tachometru je necelých 160 000 a vstřikovače jsou v pořádku

Napsal: pon 09.02.2009 12:47
od plysakmartin
Víš ono není nic jednoduššího, než když se na něj pojedeš podívat, tak si s nim zaject do bmw, zrovna tenhle bazar je od bmw kousek. A pokud ti to nebudou chtít povolit, tak je asi něco špatně a v....l bych se na to :wink:

Napsal: úte 10.02.2009 10:32
od milonovo
Když jsem sháněl vstřiky já,stál 9100,- v BMW,nemyslím že by se to nějak výrazně změnilo.Ale už tenkrát začínal BOSCH dělat exchange system a měli bejt kolem 6ti.

Huncák:Mě ta kontrola stála cca 7000,- s tím,že není co seřizovat pokud je to mimo toleranci,takže jsem měnil a přípravek není potřeba,normálně nahoře povolíš 2 matičky a vyndáš.

Napsal: úte 10.02.2009 10:36
od milonovo
Jinak já už tady toho napsal dost a skoro to vypadá že to pomlouvám :D ale já už bych podruhý do dieslu nešel,zase o tolik úspornější to není a pokud Tě ten servis potká,je po rozdílu.Je fakt že to asi nemusí nutně potkat každýho,ale že jeden člověk najel přes 500tis. km bez problému je spíš vyjímka,než pravidlo.