Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Akumulátor

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Bzuker
Registrovaný
Příspěvky: 615
Registrován: pát 15.06.2007 00:00
Bydliště: PRG

#21 Příspěvek od Bzuker »

Kami1: a jak s tím souvisí to rádio nebo BC? kód pokud vím nemám, origo jsem dal pryč a koupil nové
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#22 Příspěvek od Kami1 »

při nechtěným odpojení baterky by se mohlo zablokovat(ochrana proti krádeži), je lepší být na to připraven
Bzuker
Registrovaný
Příspěvky: 615
Registrován: pát 15.06.2007 00:00
Bydliště: PRG

#23 Příspěvek od Bzuker »

Kami1 píše:1 zjisti jestli nemas radio nebo BC chraneny kodem a pripadne si kod zjisti
2 otevri kapotu a zamkni auto
3 pockej 15min
4 povol + nebo - na baterce
5 zapni merak a nastav na mereni amper(A), bacha na spravny zastrceni kabliku v meraku
6 jeden drat pridelej k oku a druhej k tomu spuntu
7 sundej oko ze spuntu aniz by doslo k preruseni kontaktu spunt-drat a drat-oko
8 hodnota by mela byt pod 0,1A
9 bez preruseni opet nasad oko zpatky a dotahni

napeti na baterce by melo byt 12-13V podle stupne nabiti(pokud min, tak je vybita/spatna nebo vyyssi odber)

napeti pri nastartovanym motoru 12,8-14,7V (pokud mimo,tak je spatny dobijeni)

pokud je to mozny, tak kontrolovat prubezne elektrolyt hustomerem taky neni od veci

Malej trik: po jizde(dobiti) vypnout motor, zapnout svetla a vystrazny, zmerit napeti
melo by byt nad 11,6V a nemenit se vic nez o 0,3V -jinak spatna baterka


Tak jsem zkoušel napětí když nešla nastartovat a bylo tam 12,48V.
Když jsem to nahodil přes kabely a najel cca 100km tak jsem zkusil změřit na chodu, to bylo asi 13,5V. Pak jsem motor vypnul a zkusil ty světla a výstražné tak to kolísalo 12,25 - 12,35 a pomalu to klesalo. Po chvíli vypnutého motoru jsem zkoušel ten odběr a byly většinou samé nuly, občas tam naskočilo nějaké číslo ale pak zas nula tak snad jsem to dělal dobře. Nakonec bylo napětí 12,8V tak se uvidí co dál.
sluger
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: stř 12.08.2009 00:00
Bydliště: Budweis

#24 Příspěvek od sluger »

A jaký napětí má při startování?
Bzuker
Registrovaný
Příspěvky: 615
Registrován: pát 15.06.2007 00:00
Bydliště: PRG

#25 Příspěvek od Bzuker »

sluger píše:A jaký napětí má při startování?


to zkusím nejdřív zítra, jaké má asi být?
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#26 Příspěvek od Kami1 »

to jsem zapoměl napsat,
pod 10,5V to není moc dobrý(v zimě to bude horší), ale vypadá to zatím, že baterka bude dobrá
je bezúdržbová?
Bzuker
Registrovaný
Příspěvky: 615
Registrován: pát 15.06.2007 00:00
Bydliště: PRG

#27 Příspěvek od Bzuker »

Kami1 píše:to jsem zapoměl napsat,
pod 10,5V to není moc dobrý(v zimě to bude horší), ale vypadá to zatím, že baterka bude dobrá
je bezúdržbová?


jo měla by být je to klasika taková modrá Varta měla by být stará 2,5 roku. S tím elektrolytem zkušenosti nemám abych to vyzkoušel ani nevím jak se do toho leze. Snad to je teda něco jiného ale zatím nevím co. Asi je to blbost ale nemůže třeba něco žrát víc (např. to rádio) díky špatnému zapojení?
sluger
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: stř 12.08.2009 00:00
Bydliště: Budweis

#28 Příspěvek od sluger »

No otázkou je, jak výkonnou máš hi-fi?Je klidně možný že to za 20min.baterku sežere natolik, že motor nenatočí.Jakej je to motor?
Bzuker
Registrovaný
Příspěvky: 615
Registrován: pát 15.06.2007 00:00
Bydliště: PRG

#29 Příspěvek od Bzuker »

no já tam nemám žádný zesák ani sub. jen rádio Clarion a sériové repro tak je mi to divné když vím že někomu jinému to třeba vydrží hrát několik hodin, chtělo by to asi zkusit změřit odběr při zapnutém rádiu
Odpovědět