Stránka 2 z 4

Napsal: sob 18.04.2009 22:46
od Brátn
wEnC píše:Kdybych najezdil tolik, že se mi to vyplatí tak bych osobně dal plyn do benzína, toroid místo rezervy, kolo vyhodil, koupil lepící sadu né kvůli lepení, ale kvůli policajtům, rezervu nechal v garáži a po městě jezdil bez, v případě defektu určitě seženu někoho kdo mi ji do 15minut doveze. No a když bych věděl že pojedu někam dál, tak si ráno dám kolo do kufru a mám jistotu.

přesně takto to dělám já a mužu říct že s nájezdem do těch cca 17tisíc se mi ten plyn vrátí za 14 měsíců a teda už se skoro vrátil a jsem s ním naprosto spokojený, mám toroid místo rezervy a rezervu v autě neřeším, mám sprey a pokud píchnu, tak že to nepude zalepit tím spreyem, tak už je to stejně jedno (protože taková guma už je v pneuservise nezalepitelná) a dojedu na gumě a tu zničím, takže naprosto v klidu a pořád se bavíme o benzínovém motoru ne o naftě, no nevím prostě nafty se hodně lidí bojí, mluví se o praskajících hlavách, když tomu někdo dával za studena moc napít, vstřiky odcházejí atd, prostě údržba je moc drahá a když už bereš ojetý auto, tak tě ta údržba nemine a počáteční investice do plynu je sice pálka no 40, ale vstřiky jak říkám příjdou na to samý, takže je to jen na tobě co zvolíš, ale nafta vždycky byla dělaná na dálky a uvidíš, že tě nebude v zimě bavit přitápět si webastem motor, abys vůbec vyjel, jinak ještě ohledně benzínových vstřiků pokud je zapnutý plyn, tak se odpojí a tím pádem se neopotřebovávají, takže se ti můžou jen dojebat ty LPG vstřiky a tam nemusíš kupovat celou vstřikovací lištu, ale třeba jen jeden vstřik za cca 250Kč, jinak kompletně ten plyn je řízený přes benzínovou jednotku a přes lambdy, ale dá se s tím i trochu pohrát a najít ideální křiku a můžeš si přidat tlak plynu což tomu dá fakt docela šťávu, já mám třeba teď v háji lambdy a proto mám nastavený přímý tlak na vstřicích a řízený je to vpodstatě jen pedálem, když tomu dám moc, tak se to dá i uchlastat, ale když jsem se s tím už naučil tak se i s 523i dají dělat hodně zajímavý kousky, ale spotřeba jde při tomhle zapojení samozřejmě nahoru (teď mám cca 13,5l/100km) jinak se ten plyn chová naprosto stejně jako benzín (tedy pokud je dobře nastavený, ze začátku jsem měl problém, že když jsem dal nohu z pedálu auto trochu cuklo, prostě jsem odpojil přísun plynu do motoru, ale seřídilo se to a jede to naprosto perfektně) je to jen o domluvě já na to mám perfektního borca, hlavně kdyby ses rozhodl pro benzín a potom pro plyn, tak se vyhni obrovským obloukem firmě AGW v Líšni :mad: , neznám nikoho kdo by s nima měl dobrý zkušenosti, a raději to svěř někomu kdo to fakt umí přeci jen jedná se o naše mazlíčky a nebudem to dávat takovým z... :mad: co jsou v tý líšni, sorry za tu slohovku co jsem tu napsal :oops: , ale snad ti to pomůže při tvým rozhodování :wink:

Napsal: ned 19.04.2009 00:38
od Michelin
Kdo chce kam, pomozme mu tam.

Napsal: ned 19.04.2009 04:53
od Maxiczech
Nafta patří do kamen a do traktorů. A hotovo.. ktorů. :D

Napsal: ned 19.04.2009 15:52
od Brátn
jo a plyn do sporáku, že? no stop pokroku a doma svítíme petrolejkama a země je placatá, ne? ach jo tyhle názory miluju :roll:

Napsal: ned 19.04.2009 16:48
od nehpo
MrDeath píše:Trošku to tady na mě působí, jako kdyby 530d nikdo neměl nebo se za něho každý styděl. To je ta 530d vážně taková sračka? Jel jsem v 330d E46 a 530d E60 a ty motory, i když generaci od sebe, na mě působily velice dobře...


3.0d je velmo dobry motor - ale skor sa hodi na dlhe trasy a velke najazdy - nik netvrdi ze to je sracka - len ze benzin je na kratke trasy a maly najazd km vhodnejsi - aj ked ma vyssiu spotrebu

Napsal: ned 19.04.2009 17:57
od MrDeath
Mohli by mně prosím majitelé E39 v benzínu napsat spotřeby po městě? Údaj od BMW je jedna věc, reálný zkušenosti věc druhá...

Napsal: ned 19.04.2009 18:21
od patriot
MrDeath píše:Mohli by mně prosím majitelé E39 v benzínu napsat spotřeby po městě? Údaj od BMW je jedna věc, reálný zkušenosti věc druhá...


Mám e39 528i a dle BC spotřeba po městě 14,2-14,4 l, při sportovní jízdě, rozhodně nebrzdím provoz, rád se svezu často rychleji. Myslím, že teď v teple a při normal. jízdě, se v pohodě vejdeš do 12 litrů, méně ve městě tomu už nevěřím.
Nevěř pohádkám, jak tady obas čtu, že jezdí s 2,3i-3,0i dlohodobě po městě do 10 litrů ... atd ( myšleno v 5er). Každý radši tlačí spotřebu virtuálně dolů, je mi to jedno, napíšu pravdu,co je na tom :wink:

Napsal: ned 19.04.2009 18:40
od MrDeath
Pohádkám, že někdo s benzínem nad dva litry jezdí po městě do deseti bych opravdu nevěřil...

Napsal: pon 20.04.2009 12:28
od razer
Zdar, mam 520i automat touring FL (je to ta dva-dvojka). Po meste normalni jizda 11l. Ostrava-Praha ve ctyrech lidech 8l. Taky jsem resil jestli benzin nebo naftu. Prosel jsem tu vsechny mozny diskuze a dosel k zaveru, ze se mi nafta nevyplati, kdyz najedu 20k rocne.
Lidi tu pisou, jak se diesel musi zahrat, jak se to musi po dojezdu nechat vychladnou, co vsechno se jim vysralo a jaky sileny prachy to stalo. Dost lidi tu podle svych skusenosti konstatovalo, ze nafta se fakt vyplati, az kdyz najedes alespon 60k rocne.
Nazoru je ale hodne a neni jednoduchy to presne spocitat. Osobne jsem rad, ze jsem vzal benzin, protoze ten motor je naprosto bezproblemovej a i kdyby to nakonec vyslo trochu vic nez ten diesel, radsi si priplatim za spolehlivost, nez absolvovat to, cim tady prosli nektery lidi.

At vyberes co vyberes, hlavne at mas stesti na dobrej kus...
Good luck!

Napsal: sob 25.04.2009 18:34
od fidzi
530iAT úsporná jízda(ale i tak nebrzdím provoz) 10,5-11,5; normální 11-12; sportovní 12-14, ultraprasácká(dojížděl sem sjeté gumy :twisted: )16l

Napsal: ned 19.07.2009 12:09
od Petr_5
Zdravim, tak se zeptám ještě tady, když už se to tu lehce naťuklo, jak dlouhá vznikne plocha po sklopení zadních sedaček v E39 Touringu ?

Napsal: ned 19.07.2009 17:16
od Mountainbiker
Po sklopení sedaček vznikne plocha dlouhá +/- 195 cm :wink:

Napsal: úte 21.07.2009 14:54
od Tashiro
MrDeath píše:Mohli by mně prosím majitelé E39 v benzínu napsat spotřeby po městě? Údaj od BMW je jedna věc, reálný zkušenosti věc druhá...


523iA (automat)

město: 14,6
dálka: 7,5
kombi: 9,5
:roll:

Pokud jde o mě, jsem pro BMW v benzínu, ideálně už s LPG.

Prostor mi nestačí, mám dítě a přítelkyni 100 km, takže tahám mega krámů (kočárek, sedačka a dítě, 2 velký psi, 4 tašky, přítelkyně... jen tak se to vejde). Někdy si říkám, že sem dobrej, že to tam narvu :-)

Jinak ale jsem spokojen skříň 170*100*50 + tašky + pes a v poho... sedačky sklopíš razdva a je to.

Kup benzín min. 523 ideálně už s LPG (kvůli investici). A koupil bych Automat!!! Ale to je risk :-) A teď babo raď že? )))

Napsal: úte 21.07.2009 15:16
od hanzikk
Tak co chceš slyšet..zkušenosti a nebo se jen chceš dohadovat??Kup si T5 1.9 tdi a máš hotovo...místa tam je dost... :roll:

Napsal: úte 21.07.2009 15:26
od MrDeath
Už jsem se nakonec rozhodl pro benzín, i když to spíš nakonec bude E46 325i.

Napsal: úte 21.07.2009 15:32
od hanzikk
hurá.... :Kapela:

Napsal: úte 21.07.2009 17:54
od Tashiro
MrDeath píše:Už jsem se nakonec rozhodl pro benzín, i když to spíš nakonec bude E46 325i.


Sportovnější, pohodlné, rychlé spolehlivé... a hlavně žádný čmouďák.... :lol: Gratuluji, dobrá volba.

Napsal: úte 21.07.2009 18:37
od MrDeath
No problém je, že v touringu jich je jako šafránu a něco slušnýho se bude vybírat delší dobu. Ale zatím stejně ještě nemám peníze, tak to není až tak moc aktuální...

Napsal: pát 04.09.2009 22:38
od jettix
wEnC píše:Osobně tu z toho mám pocit že MrDeath je už předem rozhodnutý pro naftu a chce jen naše požehnání a on pořád nikdo nic :D
Na jednu stranu říká, že ho zajímá jen údaj z peněženky a když se nabízí ekonomicky výhodná alternativa plynu, tak zas moc vadí nádrž v kufru. Ale proč ? Že by po tom městě někdo vozil kufr narvanej věcma ? Pochybuji..
Ale i kdyby, dá se dát toroidní místo rezervy. Ale já vím to zas bude zavazet rezerva v kufru. Dobře vyhodíme ji. Ale to pak určitě píchnu a lepící pěna je přece nah0vn0... No výmluv se určitě najde milión :roll:
No a řešit vysokou spotřebu benzínu ve městě přihříváním naftového motoru aby se dostal na rozumnou teplotu, to zas bude další nafta navíc :)

Kdybych najezdil tolik, že se mi to vyplatí tak bych osobně dal plyn do benzína, toroid místo rezervy, kolo vyhodil, koupil lepící sadu né kvůli lepení, ale kvůli policajtům, rezervu nechal v garáži a po městě jezdil bez, v případě defektu určitě seženu někoho kdo mi ji do 15minut doveze. No a když bych věděl že pojedu někam dál, tak si ráno dám kolo do kufru a mám jistotu.

Benzín je +2l spotřeby na 100km oproti naftě, vždy to tak bylo a bude. Vykompenzuje se to náklady na údržbu. Pro někoho může být díky vysokým nájezdům nafta výhodná, ale ve městě ? Já jsem proti, můžete mě za to třeba sežrat :lol:

resim stejnej problem,chci 530d,ale jak to tady sleduju tak tady je uplna zaujatost proti teto volbe....ale ja mam argument jednoznacnej....JEZDIM VZDY A VSUDE ZADARMO,potrebuju tim padem diesel ze zcela zrejmych duvodu,,...coz pri 2tis km mesicne a prevazne dalnicnim provozu asi zcela meni duvody ohledne navyseni servisnich polozek kontra benzin.verze...
takze se budu asi teda modlit aby ta 530d nebyla takova mrdka jak se tady prezentuje..

Napsal: sob 05.09.2009 11:22
od Snejk
530D je největši mrdka v ktere sem kdy jel, nejede to, je to hlučne, nespolehlive a poruchove a kdzž to lechtaš tak to nežere ale jak to yačneš hnát (a to začneš protože to je liné) tak u ž to žere skoro jako moje 740 když ji neženu... a to co na te naftě ušetřiš těch par stovek za mesic tak si bud jisty že do servisu toho motoru daš ještě o řád vyšší částku :) fakt bezcenne auto. pokud to nebude top stav s najeto 0km nebo tesne po vymene všeho možneho.. tak je to k vyhozeni