Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 28.05.2009 11:52
od Francis
Oč je Dacia Logan horší než BMW E90? Vždyť s ní mnoho lidi běžně jezdí.
Napsal: čtv 28.05.2009 12:53
od Leveler
Tak dej SACHS a máš to vyřešený.Tlumiče SACHS jsou dobrý takže tím nic nezkazíš

Napsal: čtv 28.05.2009 13:00
od eric
liza píše:mě by zajímalo co je špatnýho třeba na těch tlumičích Monroe nebo Alko? dokázal by mi někdo říct rozdíly, a ne jen že to sou shity? vždyt na normální auta se dávají běžně, chápu že ty tlumiče nejsou na nějaký závodění, ale na normální jízdu stačí nebo ne?!
Rozdíl je v kvalitě,jak dlouho ti vydrží na autě a celková charakteristika tlumení při zachování jízdního komfortu,prostě Sachs a Bilstein je úplně jiná liga,taky to jsou po většinou tlumiče,který se dávají do prvovýroby,což o něčem svědčí

Napsal: čtv 28.05.2009 13:07
od eric
Susi píše:eric píše:Susi píše:Pružiny bych nechával moje.
S nimi by byly B8 měkčí??
Kromě origo Sachsů mám ještě nabídku na tlumiče Monroe (podle mě shit) a ALKO (BMW není sekačka).
Asi nebudu experimentovat...
Hele,jdi určitě do těch Bilsteinu B8,já je mám taky od Petra Chovance(autofren) a fakt je to luxus,vůbec to není žádnej kostitřas,mají docela měkkou odezvu,ale přitom se auto nenaklání,drží to fakt jako prase,prostě radost s tím jezdit.Akorát s těma pružinama to musíš nějak zkombinovat,resp. B8 jsou tlumiče se zkrácenou pístnicí,tj.použití na kratší sportovní pružiny.Pokud chceš nechávat původní pružiny,tak dej B6,to jsou ty samé jako B8,akorát s normální pístnicí a dají se tudíž aplikovat na sériové pružiny.
Já mám M-Technics podvozek, který je myslím o tři cm nižší, než série. Podle ETK tam B6 nejdou. V reálu, nevim.
Každopádně bych rád zůstal u svých pružin.
Jenom k tomu použití B6 na M-technic pružiny,je to otázka,jestli podle ETK tam nejdou,tak né,že by je tam technicky nebylo možné dát,ale B6 jsou určený na nesnížené pružiny a oni se asi prostě podel toho řídí,jelikož když máš sníženou pružinu a dáš "obyč" tlumiče,tak ten tlumiš je vlastně více stlačenej,než má bejt a jeho dráha tlumení se minimalizuje a nepracuje správně.Ale zase obecně platí,že na standartní tlumiče,tedy s normální délkou pístnice,se dají dát pružiny do max.snížení 35-40mm.No akorát že ta B6 je vlastně sportovní tlumič s normální délkou pístnice,takže teď dost dobře nedokážu říct,jestli by se daly použít na tvý pružiny,nebo jedině B8,na to ti fundovaně musí zodpovědět buď P.Chovanec z AutoFrenu,nebo GeorgosAC

Napsal: pát 29.05.2009 10:52
od Susi
Objednány Bilsteiny B8 od pana Chovance.
Pak se ozvu, jak to funguje...

Napsal: pát 29.05.2009 11:09
od castro
snad budeš spokojenej. Sice píšu pozdě, ale mam B6 na M-tech pružinách. Je to komfortní asi tak stejně jako origo M-technik, skvěle to tlumí, ale už bych chtěl taky trochu snižovat podvozek a nevim o kolik ted můžu.. :-/
Napsal: pát 29.05.2009 13:19
od eric
Susi píše:Objednány Bilsteiny B8 od pana Chovance.
Pak se ozvu, jak to funguje...

Uauu,nejlepší volba :palec:
Napsal: pát 29.05.2009 15:17
od Susi
castro píše:snad budeš spokojenej. Sice píšu pozdě, ale mam B6 na M-tech pružinách. Je to komfortní asi tak stejně jako origo M-technik, skvěle to tlumí, ale už bych chtěl taky trochu snižovat podvozek a nevim o kolik ted můžu.. :-/
Hm, taky nevím. Výslovně jsem se ptal pana Chovance, jestli můžu na B6 tlumiče dát "M" pružiny a prý ne... Tys je tam dostal a vše funguje, takže to zřejmě jde. Je ale fakt, že B8 jsou vyráběny přímo pro M-Technics podvozky.
Tím pádem bych, být Tebou, snižování už moc neřešil...
Třeba nebudu spokojenej a uděláme change.
To eric,
No to doufám!!!

Napsal: pát 29.05.2009 21:06
od spodli
GeorgosAc:za kolik by si uměl ty Bilsteiny potřebuju přední na E36ku coupe 323i díky když tak napiš SZ
Napsal: sob 30.05.2009 21:04
od Helldiver
Dobra volba s tymi B8

.
Napsal: ned 31.05.2009 18:57
od bas2
Taky chci nove tlumice...ale nevim jestli B4 nebo B6, slisel jsem ze ty B6 jsou o dost tvrdsi nez B4, muzete to nekdo potvrdit? Ted mam seriovej podvozek (EDC)
Napsal: ned 31.05.2009 21:29
od ironpipi
Když se podíváš na
http://www.tlumice-bilstein.cz/index.ph ... &Itemid=17 tak to z popisků u jednotlivých typů vyčteš. B6 budou tvrdší při stejné světlé výšce auto...záleží jestli od podvozku čekáš komfort nebo tuhost...
Napsal: úte 23.06.2009 19:15
od Susi
Takže konečně namontováno!
Jak to popsat?
B8 jsou super. Bál jsem se jich, ale obavy byly zbytečný.
Originál "M" tlumiče byly sice malilinko měkčí, což ale přisuzuju spíš jejich stáří... Auto je teď jak vyměněný.
Jízda po rovině je naprosto skvělá a zlepšila se o 100%, ovšem stále řeším menší problém, na který bych se vás rád zeptal.
Auto má i po výměně tlumičů tendenci se dost naklánět v pravotočivých zatáčkách (a trochu plave) . Přisuzoval jsem to "vyžvejklýmu" tlumiči, ale jak se zdá, tenhle problém má příčinu jinde.
Nejpravděpodobnější bude asi unavená pružina, že? Mohlo by se jednat ještě o něco jiného?
Díky za info.
Napsal: stř 24.06.2009 06:51
od _peper
Horní uložení tlumičů jsi dával taky nové? Mohla by tam být nějaká vůle

Napsal: stř 24.06.2009 10:37
od Susi
je 1 rok staré. určitě bez vůle...

Napsal: stř 24.06.2009 16:19
od mari
Co stála ta sranda? Pravej předek mi hopsá jak balón, taky musim pořešit.
Napsal: úte 13.04.2010 06:58
od Paulie
castro píše:snad budeš spokojenej. Sice píšu pozdě, ale mam B6 na M-tech pružinách. Je to komfortní asi tak stejně jako origo M-technik, skvěle to tlumí, ale už bych chtěl taky trochu snižovat podvozek a nevim o kolik ted můžu.. :-/
ahoj, ještě se chystáš snižovat ten podvozek? nebo už ho máš snížený?
já mám B8 a pružiny Eibach -30/-25 a pánové tady na fóru mi říkají že to není dobrý, že je to na větší snížení........takže ty tlumiče budu asi prodávat, kdybys chtěl.....nebo vyměnil za ty B6...napiš
dík
Napsal: sob 20.04.2013 19:55
od Totic
Hoj, taky budu nandávat nový tlumení
Jenom váhám mezi SACHS Adv. a Bil. B6... Řekl bych, že na M-tech podvozek, nebo snížení (Weitec -30) by to aplikovat šlo jak vyhazovat za B8, ale nevím.. Tvrdší to o moc nechci, pač je to na 3er, 17" kolech. Poraďte ze zkušeností..
Napsal: čtv 25.04.2013 10:05
od Totic
..málo diskutérů

Napsal: čtv 25.04.2013 10:10
od paveld
Nedával bych snížený pružiny na B6, na to je stavěnej právě ten B8 tlumič. Tam je rozdílná cena? Měl jsem za to, že jsou cenově nastejno, levnější by měli být B4.