Popravdě… Nevim jestli budeš z 335i → 650i nadšenej. Ta potvora 35i je super motor, dá se úžasně ladit dál a výš, a jízdně je s tim na okreskách daleko větší zábava. Točí jak cirkulárka, ten R6 jde o nějakých 1200 RPM výš, než ten V8. A na Nürburgringu sám sebe v 645Ci v poho předjedu s 130i a nebo i třeba s 335d. To je trochu trapný no ;) Ale zas ten pocit GTčka je u 6er super. Jen… nevim jak ti to bude sedět oproti 335i, ta je naladěná malinko jinak.
Až je mi za tebe líto, že se jí chceš zbavit ;] Kdybych neměl plný všechny garáže a samý debilní kupé, asi bych si jí od tebe vzal :)))
Filozof píše:6er bude pohodlnější na cestování než 3er. 6er je takové GT dálniční… 3er je dle mě prostě zbytečně tvrdá a není tak dobrá jak 6er
Prrr… To tak vůbec být nemusí. Záleží na podvozku. Moje 6er je tvrdá jako kráva, výrazně prkennější než 3er na sportovním podvozku. Záleží hodně na obutí. E63 má pro ideální trakci a ovladatelnost nesymterik 245/40 a 275/35 R19. A děcka, to je na českých silnicích zážitek. (To je důvod, proč jsou všechny interiéry tak vymlácený a pak vržou, viz co píše Jarax.)
JaraX píše:nevím na co vzadu ty sedačky vůbec sou, taky mi vadí že je auto takový plastový, žadny ticho jak v E65, ale pěkně vrzání na naších cestách, škřípe v tom jak v E60. zatíká do světel apod. […] ale pozor, 6ER jedině s dynamic drivem, měl jsem tu ted šestku bez DD a pojel bych ji v zatáčkách E65kou jak nic.
Hele já se v E63 sám za sebe posadim v pohodě (175cm a hoodně přes 80kg), dokonce nemam problém se tam nechat vézt 150-200km a vylezu ven úplně fresh… naopak mi ty zadní sedačky tim tvarováním a gripem přijdou úplně boží. A je tam vzadu krásně slyšet bublat vejfuk ;D Průser je když většina kamarádů co člověk vzadu vozí má 185-195cm — na to jak je to obrovský auto, tak ten prostor vevnitř je tak nějak divně minimální, takže čahouni se prostě nevejdou hlavou.
To blbý vrzání na nerovnostech je daný tim, že ty auta jsou supertuhý a nikam moc nemají vůli do žádný strany. Takže co rána, to to musí těžce celý auto absorbovat. No na českých silnicích je to docela rychle poznat. Pokud vadí plastovost, doporučuju se poohlížet po kusech s individual vnitřkem, ty jsou v kůži i na palubce. Jak moc je auto vymlácený a vyskřípaný je individuální. Jiný budou Jižní Čechy, jiný Praha, jiný Vysočina…
To samý zatejkání a jiný dětský bolístky, kus od kusu… Na kolegovo 6er byly světla reklamovaný asi 6× (a taky pár modulů), na mojí všechno v pohodě.
Jo, no, s tim DD souhlas. Bez DD jen pro masochisty… (mam to tak rád ;DD)
beckham- píše:vyšší provozní náklady (nemyslím benzín)
celkově mohutnější a větší auto (zaparkování,manipulace)
Provozní náklady stejný jako benzinový E60ky, tj. nula nula nic, jediný fakt drahý věci jsou tlumiče, ty jsou spešl.
Rozměry nejsou zanedbatelný, ale můžu ti říct, že 6er nebo 7er bude prašť jako uhoď. Jedinej problém 6er je ta šířka ke 190cm, prostě od čáry k čáře kdekoliv zastavíš ;)) Ale těch cca 490cm délky je v poho, nevejdeš se všude, ale to asi ani nechceš, do každý mikromezery… lepší je se nikam necpat na doraz… ani po dvou letech nemam z parkování nějaký zásadní šrámy, i s hafem agresivních koncernů okolo (:) Nemam problémy s parkováním i přesto že v PRG žiju mezi Malou Stranou a Starým Městem.
Co je blbý na "manipulaci" je, že si neodvezeš kola/gumy, nedáš přes brzdy žádnou rezervu a tak… prostě chce to ještě jedno auto na to si vozit na přezutí a při defektu volat rovnou asistenčku ;) Ale zas se skitunelem jsem se odvez v poho i do AT na lyže ;D
Nevim jak to je s 45i vs. 50i a plynem, měl jsem za to, že 45i jde naplynovat o něco lépe… ale zas 50i jako motor má vychytaný nějaký dětský nemoci, tj. teoreticky delší životnost. Jen teda nevim, kam v E63 chcete dát nádrž na plyn…
Pokud by ses chtěl v 645Ci svézt, tak dej vědět. Příští týden budu zpátky ze Ženevy a klidně tě někde protáhnu.