Stránka 2 z 2
Napsal: pát 10.10.2003 14:01
od RuDoSh
kua pivsone to je gut....do toho bych snad i sel

Napsal: pát 10.10.2003 18:51
od Shrek
Originál zaslal SSSR
[B]Jsem si tak říkal co nacpat do tý mý mašiny aby to lítalo a vzhledem k tomu že nejsem nějak pokročilej bych chtěl požádat o radu zdali jsou možné úpravy u E34 s motorem M50 (nebo jiným) přímé sání a přidání turba.. popřípadě jaké s tím máte zkušenosti.. dík
Kolik do toho chceš investovat?
Napsal: pát 10.10.2003 20:18
od M3maniac
Originál zaslal Shrek
[B]Kolik do toho chceš investovat?
Baj vočko 2,5k.....

Napsal: sob 11.10.2003 00:48
od SSSR
to Shrek: NIC

)))))))
Napsal: sob 11.10.2003 13:47
od Shrek
Originál zaslal SSSR [B]to Shrek: NIC

)))))))
Tak si tady nemasti brko

)))) ...je to zbytečně vydaná energie.
Né, sorry, takovýhle řeči jsme probírali nedávno s kámošem - majitelem tunigový firmy (spolu s LukasHem a předtím s JFK a Kriznikem): Tohle turbo a tamto čip a tam kompresor a asi tak za kolik a co nejlevnějc a slevy a tak, a výsledkem je vždycky velky HOVNO.

Můžeš se přesvědčit tady v threadech o zástavbách intercoolerů a čipů: hodně lidí o tom mluví, hodně lidí se na to chystá, ale pak skutek utek. :shit:
Ostatní řekněte: baví vás to? Donekonečna omílat furt to samý, s tím, že výsledek se vždycky velká nula? :bigok:
René to přesně trefil: aby to stálo tak 2.5 k a aby tam byl nárůst miniminálně 50 koní...

Napsal: sob 11.10.2003 15:55
od darmon
to je pravda, jedinej kdo vo tom nekeca je zridkasevyskytujici FUGO, ktery ty turba do ty V12 narve, tomu verim, praxi uz ma
Napsal: sob 11.10.2003 20:08
od Klakson
no jasně do V12 se to vyplatí, taky jsem o tom přemýšlel, ale v mím případě se fakt vyplatí koupit spíš silnější motor než rvát do is turbo a vyjde to levnějc, že
Napsal: sob 11.10.2003 20:27
od Fugo
Bohužel Vám musím zdělit že jsem ideu s turbama opustil, měli být 2 tedy Bi Turbo V12 ale z důvodu nedostatku místa u V12 jsem musel turba vypustit. A tak na řadu přišel kompresor, ten se tam vejde mezi kompresor klimy a hlavu, teď momentálně se upravuje kompresor a přes zimu se to bude montovat, pak nastane testování a uvidí se jak to bude chodit a jestli to vůbec má cenu. Ono zatim co se mě podařilo zjistit tak přeplňovaný V12 dělá snad jen Koenig za strašnej kotel, a stejně mě ani neodepsali. Jak to bude určitě podám zprávu.
Napsal: sob 11.10.2003 22:47
od SSSR
hmm hmm máte pravdu...asi to za rok prodám a půjdu aspoň do M
Napsal: sob 11.10.2003 23:28
od darmon
Originál zaslal Fugo
[B]Bohužel Vám musím zdělit že jsem ideu s turbama opustil, měli být 2 tedy Bi Turbo V12 ale z důvodu nedostatku místa u V12 jsem musel turba vypustit. A tak na řadu přišel kompresor, ten se tam vejde mezi kompresor klimy a hlavu, teď momentálně se upravuje kompresor a přes zimu se to bude montovat, pak nastane testování a uvidí se jak to bude chodit a jestli to vůbec má cenu. Ono zatim co se mě podařilo zjistit tak přeplňovaný V12 dělá snad jen Koenig za strašnej kotel, a stejně mě ani neodepsali. Jak to bude určitě podám zprávu.
jak sem rikal, jedinej vo tom nekeca

a mensi technicka, to jako jednim kompresorem budes zivit "oba motory" to si dost dobre nedokazu predstavit.
Napsal: ned 12.10.2003 07:08
od Klakson
no jasně, to vo tom pak nekcám ani já,

není to vo tom co se napíše. ale co se uskuteční:D
Napsal: ned 12.10.2003 08:47
od Fugo
Jo jedním kompresorem obě půlky, je dosattecne velkej tak by to mělo chodit max přetlak bude 0,5bar.
Napsal: ned 12.10.2003 11:59
od SSSR
Kdybych měl mega, tak o tom taky nekecám a dělám... takhle o tom musím nejdřív kecat abych věděl co to obnáší, pač skutečně nemám abych jentak z hecu dal 50k do turba...
Napsal: ned 12.10.2003 14:05
od Klakson
jo, a votom to je :mhihi:
Napsal: úte 14.10.2003 22:22
od Martinéz
to Shrek..ale ja tam ten chladic dam:), uz to i melo bejt, ale mala smula. neni to nic tak pracnyho, ale slibuju, ze dokud tam nebude, nebudu o tom ani mluvit..
