Stránka 2 z 2
Napsal: sob 09.07.2011 16:19
od ACDC
Elektrický ventilátor nebude mít nikdy takový výkon, jako visko. Musel by mít několik kW. Takže v horku, klima po předchozí kládě adie. Proto mají vehikly bez visky dva ventilátory...
Napsal: pát 15.11.2013 14:24
od Seth
koukám že vlákno už je docela starý, tak ho na chvilku oživíme
nějak nejsem rozumnej z těch komentů tady, jak je to tedy s tou spojkou ? má se vrtule u studenýho motoru točit a s rostoucí teplotou zvyšovat otáčky ? a nebo se u studenýho motoru vrtule nemá točit vůbec ? díky za objasnění

Napsal: pát 15.11.2013 22:42
od ACDC
U studenýho motoru se točí, ale lehce ji zastavíš, třeba těma novinama. Pokud je motor hodně ohřát, tj kolona, kláda, zastavit nejde. Visco je sepnutá a ventilátor jede natvrdo.
Napsal: sob 16.11.2013 19:11
od Seth
Ok, díky za vyjasnění

Napsal: pát 24.10.2014 19:05
od rakeesh
Me to dela presne naopak, pri studenym motoru jede na max a po zahrati se zpomali, haha:) e39.. zvuk mam se studenym motorem jak stihacka. Kde muze byt problem? Visco je uplne nova a termostat taky.
Napsal: pát 24.10.2014 20:33
od JaraX
u studenyho motoru by měla par desitek sekund jet na plno, až po tak minutce už je v rozeplym stavu a jen se unáší, v létě za horka pak spíná do stavu v kterym je normalně ve studenym stavu
Napsal: sob 25.10.2014 00:56
od Brátn
rakeesh píše:Me to dela presne naopak, pri studenym motoru jede na max a po zahrati se zpomali, haha:) e39.. zvuk mam se studenym motorem jak stihacka. Kde muze byt problem? Visco je uplne nova a termostat taky.
zkus novinový test, pokud ji na studeném motoru hned nezastavíš, je sepnutá tedy má otáčky motoru hučí a to je špatně, spínat se má až po ohřátí na cca 80°C
kvalitnější jsou visky se "šnekem" než s plíškem, obě fungují na bimetalovém principu
Napsal: sob 25.10.2014 14:43
od cajnik
mam jednu visko navyse... kupoval som druhu a nakoniec bola prasknuta vrtula... ked tak napis mi. 30€ + posta