Stránka 2 z 3
Napsal: pon 08.11.2004 08:44
od Dan td
Vlasta píše:Francis píše:Vlasta píše:[quote="Zave_M50"]http://www.vrchlabi.cz/e30/navody/dennisviceni/
Takovouhle zbastleninu bych si do auta nikdy nedal. Myslím si, že automatické zapnutí světel po nastartování by mohlo jít nastavit MODICem. Viděl jsem to u SAABu dovezenáho ze Švédska, světla se zapnuly s mírným zpožděním, když už běžel motor.
Kdyby jsi to precetl cele, tak se tam pise ze se rozsveci se zpozdenim.
Autor zbastleniny.
Promiň, ale do profesionálního provedení to má dost daleko. Do E30 je to možná dobré, ale u novějšího auta tahle montáž nebude to pravé ořechové, tam kde BC pozná i prasklou žárovku by tohle zařízení mohlo vyvolat chybu. Podobné zařízení profesionálně udělané nabízí např. Jablotron.[/quote]
Nedělal bych si iluze, že " profesionálně vyrobené " je něco extra proti Francisově variantě. Prostě to tam nabastlí někdo jinej a za víc peněz, princip pravděpodobně stejný.

Napsal: pon 08.11.2004 10:00
od Francis
Vlasta píše:Promiň, ale do profesionálního provedení to má dost daleko. Do E30 je to možná dobré, ale u novějšího auta tahle montáž nebude to pravé ořechové, tam kde BC pozná i prasklou žárovku by tohle zařízení mohlo vyvolat chybu. Podobné zařízení profesionálně udělané nabízí např. Jablotron.
Do profesionality to ma skutecne daleko

v elektronice jsem bohuzel amater

Prasklo zarovku to pozna, proc myslis ze je tam dvojite rele? Tlumena/dalkova svetla to ovlada spinanim standardniho rele, parkovacky premostenim zapinace, takze je to jako kdybys pouzil standardni zapinac. Check-control mam, nefunkcni zarovku to vyhodnoti v tomto zapojeni. Nic ve zlem, ale kdyz jsi takovy odbornik jiste jsi to poznal ze schematu zapojeni a nebo si podle schematu umis vyrobit neco "profi"

Dan td píše:Nedělal bych si iluze, že " profesionálně vyrobené " je něco extra proti Francisově variantě. Prostě to tam nabastlí někdo jinej a za víc peněz, princip pravděpodobně stejný.

Diky, predsedo, ze jsi se me zastal

Kazdy sveho stesti strujcem. Kdyz
Napsal: pon 08.11.2004 16:20
od Vlasta
Dnes jsem volal do BMW a řekli mi, že funkce zapnutí světel při nastartování jde aktivovat MODICem. Po podrobnostech jsem nepátral. Nejsem taky velký odborník v elektronice, ale princip, že se světla zapnou, až se nabije kondenzátor mně přijde trochu úchylný, když vysycháním elektrolytu v kondíku se mění jeho kapacita i doba nabití. Já modul z Jablotronu nikomu nevnucuju, ale je to homologované zařízení s atestem ČTÚ a světla se zapnou v okamžiku, když motor opravdu naskočí - snímá se signál po zhasnutí kotrolky mazání.
Napsal: pon 08.11.2004 16:40
od skautik
Vlasta píše:Dnes jsem volal do BMW a řekli mi, že funkce zapnutí světel při nastartování jde aktivovat MODICem. Po podrobnostech jsem nepátral. Nejsem taky velký odborník v elektronice, ale princip, že se světla zapnou, až se nabije kondenzátor mně přijde trochu úchylný, když vysycháním elektrolytu v kondíku se mění jeho kapacita i doba nabití. Já modul z Jablotronu nikomu nevnucuju, ale je to homologované zařízení s atestem ČTÚ a světla se zapnou v okamžiku, když motor opravdu naskočí - snímá se signál po zhasnutí kotrolky mazání.
Tak to je opravdu profesionalni

Napsal: pon 08.11.2004 16:48
od ali-c
Skromná otázka, kde mi to udělaj? To chci!!!
Napsal: pon 08.11.2004 17:09
od Vlasta
A co, přepnout to MODICem nebo namontovat modul?
Napsal: pon 08.11.2004 17:35
od ali-c
No přepnout to MODICem. Dneska jedu do ACR Auto tak je zkusim.
Napsal: pon 08.11.2004 18:13
od bpytlik
Vlasta píše:Dnes jsem volal do BMW a řekli mi, že funkce zapnutí světel při nastartování jde aktivovat MODICem. Po podrobnostech jsem nepátral. Nejsem taky velký odborník v elektronice, ale princip, že se světla zapnou, až se nabije kondenzátor mně přijde trochu úchylný, když vysycháním elektrolytu v kondíku se mění jeho kapacita i doba nabití. Já modul z Jablotronu nikomu nevnucuju, ale je to homologované zařízení s atestem ČTÚ a světla se zapnou v okamžiku, když motor opravdu naskočí - snímá se signál po zhasnutí kotrolky mazání.
Aha, takze kdyz mi bude blbnout kontrolka mazani, nebo budu mit malo oleje, tak mi budou svetla blikat?

)
Napsal: pon 08.11.2004 18:37
od Vlasta
bpytlik píše:Vlasta píše:Dnes jsem volal do BMW a řekli mi, že funkce zapnutí světel při nastartování jde aktivovat MODICem. Po podrobnostech jsem nepátral. Nejsem taky velký odborník v elektronice, ale princip, že se světla zapnou, až se nabije kondenzátor mně přijde trochu úchylný, když vysycháním elektrolytu v kondíku se mění jeho kapacita i doba nabití. Já modul z Jablotronu nikomu nevnucuju, ale je to homologované zařízení s atestem ČTÚ a světla se zapnou v okamžiku, když motor opravdu naskočí - snímá se signál po zhasnutí kotrolky mazání.
Aha, takze kdyz mi bude blbnout kontrolka mazani, nebo budu mit malo oleje, tak mi budou svetla blikat?

)
V tom případě se to zapojit na dobíjení. A jestli ti bude blbnout i kontrolka dobíjení, tak ti to možná nebude dobíjet, nikam nepojedeš a nebude ti to blikat.
http://www.jablotron.cz/autotechnika.ph ... ucts/as-12
Napsal: pon 08.11.2004 19:05
od Doktor1
Hosi,neni treba se hadat,ne

?
Cose tyce naprogramovani svetel na denni sviceni,tak u nodelu E46,39 a vis neni zadny problem.U E34 jsem to abych pravdu rekl jeste nezkousel a dost pochybuju ze by to slo,ale milit se muzu... Ja to mam vyresene podobne jako Francis,jen s tim,Ze to mam napájene na puvodni kabelazi,takze to jde kdykoli bez sebemensich problemu vymontovat(ale proc bych to delal,kdyz to funguje perfektne) a pri jakymkoli skratu stejne praskne pojistka v aute.Delal mi to kamos,Stalo me to 300 a montoval jsem si to sam,to zvladne kazdy.Co v tom je,nebo jak to funguje jsem ani moc nepatral. Je to zapojeny tak,ze kdyz zhasne kontrolka dobijeni,tak se svetla(parkovacky i potkavacky)samy zapnou a s vypnutim klicku samy vypnou.Oproti E46 atd to ma dve vyhody-da se to prepinacem vypnout a zapnout(zadne programovani

) a svetla se rozsvecuji az kdyz motor dobiji-E46 atd sviti uz po zapnuti klicku do polohy 2. Tot moje verze...
Napsal: úte 09.11.2004 09:55
od ali-c
Tak jsem zjistil, že to přenastavení jednotky jde jen u novějších modelů. U E34 to nejde. Včera jsem byl v BMW servisu a tam mě utvrdili že to nejde.
Napsal: úte 09.11.2004 10:02
od Dande
Blba otazka kdyz startujete se zapnutymi svetly sviti vam dal kdyz toci motor nebo na okamzik vypnou?
Napsal: úte 09.11.2004 10:12
od ali-c
Mě teda pohasnou. Řek bych že je to docela normální a logický. Tobě to dělá něco jinýho?
Napsal: úte 09.11.2004 10:38
od kupca
Já bych řekl, že Francis to má dobře vymyšlené. Mám tam jen relé, stačilo mi to do teď, ale to zpoždění mě zaujalo, tak to předělám. Jablotron je sice profi, ale dělá to samé a nechce se mi dávat peníze za něco co si můžu udělat sám a myslím stejně dobře jen bez "profi" krabičky, návodu a podobně. Navíc to není žádný zásah do instalace, jde to kdykoliv vrátit nebo odpojit.
Když mám zapnutá světla, tak pohasnou, ale jen z důvodu poklesu napětí na baterce a tak raději nestartuju se zapnutými světly.
Napsal: úte 09.11.2004 11:02
od darmon
Dande píše:Blba otazka kdyz startujete se zapnutymi svetly sviti vam dal kdyz toci motor nebo na okamzik vypnou?
vypnou, je tam od toho sada rele co vypinaj zbytecnosti pri startovani
Napsal: úte 09.11.2004 11:33
od Francis
kupca píše:... to zpoždění mě zaujalo, tak to předělám...
Zpoždění je tam kvůli xenonům, s obyčejnýma H1/H7 jsem zpoždění neřešil.
Napsal: úte 09.11.2004 11:38
od kupca
To je to, co tam teď chci dát. Už mě nabaví jezdit "poslepu".
Napsal: úte 09.11.2004 11:40
od Dande
darmon píše:Dande píše:Blba otazka kdyz startujete se zapnutymi svetly sviti vam dal kdyz toci motor nebo na okamzik vypnou?
vypnou, je tam od toho sada rele co vypinaj zbytecnosti pri startovani
Vzdycky me nasere ze radio to vypne ale svetla zbytecne svitej,je mi prave jasny ze by melo vsechno vypnout aby mela baterka co nejmensi odber,ale u me ne,asi neco na picu,neni to asi prvni a posledni vec.Jinak mam e 36.
Napsal: úte 09.11.2004 17:50
od Turbo
Nechci vam kazit iluze, ale ten Jablotron neni nic extra. Rozsiviti, jak se zacne tocit motor. To ale jeste neznamena, ze je nastartovano.

Ale zase na druhou stranu funkci, kterou ma plnit, plni.
Napsal: úte 09.11.2004 18:03
od Zave
Dande píše:darmon píše:Dande píše:Blba otazka kdyz startujete se zapnutymi svetly sviti vam dal kdyz toci motor nebo na okamzik vypnou?
vypnou, je tam od toho sada rele co vypinaj zbytecnosti pri startovani
Vzdycky me nasere ze radio to vypne ale svetla zbytecne svitej,je mi prave jasny ze by melo vsechno vypnout aby mela baterka co nejmensi odber,ale u me ne,asi neco na picu,neni to asi prvni a posledni vec.Jinak mam e 36.
No rek bych ze nejakych 400amper co si bere starter uz neovlivni nejaky 2ampery co berou svetla...
