Stránka 2 z 2

Napsal: stř 12.10.2005 09:07
od Hitman
Fany píše:Opravář magor není, celej plyn mi předělal a vyladil k lepšímu...
no myslel jsem toho kterej ti nechtel rict co udelat kdyz ti to vystreli....

Napsal: stř 12.10.2005 09:33
od dave
Mám podobný problém motor M30 chytne jen na trysku studenýho startu a pak chcípne. Zjistil jsem , že mi nejde impuls do vstřiků. Jsem z toho už dost zpruzenej , ale budu hledat dál. Možná to bude ukostření vstřiků.

Napsal: stř 12.10.2005 19:10
od Fany
Tatros píše:Proto mám d a jsem v pohodě :D


Nic proti naftě, někomu vyhovuje, ale... patří do kamen... :lol:

Napsal: pon 17.10.2005 14:01
od dave
A do lodí, nákladních aut, traktorů i autobusy na ni jezdí.

Napsal: pon 17.10.2005 16:42
od major
A za světový války i něktrý letadla :idea:

Napsal: úte 18.10.2005 14:31
od kma
Tiz mam ten problem. Kupil som e34 so zadretym motorom m50, dal som tam m52 z e36, motor odpali, chyti, a hned zhasne. dosiel uz niekdo na to, co to moze byt? Cerpadlo tlaci, vstreky davaju. Skor mi to pripada na nejaku elektroniku, ako by ho vypol imobilizer, ale ten v aute nemam...

Napsal: stř 19.10.2005 09:21
od dave
major píše:A za světový války i něktrý letadla :idea:

Do letadel trochu dělám, ale letadlo na naftu? :?:
Taky mi chytne motor a pak chcípne, a už to řeším pár dní a bez úspěchu. Vidím to tak, že skončím v BOSCH servisu, ještě se chystám proměřit snímače a vstřiky a pak už nevím. Nebo alespoň chci sehnat schémata el. zapojení.
Slušný odkaz na popis vstřikování je na klubu E30, tuším je to nějaká příručka pro servisy, dá se to dobře stáhnout.