Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 17.08.2006 16:57
od Pavel H
Maxiczech píše:Nechal jsem si tě zjistit kamaráde.

Tak založíme nějakou slušnou debatu v oblasti Tobě známé?

Haha, s tebou se neda o nicem konstruktivne mluvit. Ale tohle nema smysl resit to tady.
Napsal: čtv 17.08.2006 17:01
od Maxiczech
Pavel H píše:Maxiczech píše:Nechal jsem si tě zjistit kamaráde.

Tak založíme nějakou slušnou debatu v oblasti Tobě známé?

Haha, s tebou se neda o nicem konstruktivne mluvit. Ale tohle nema smysl resit to tady.

Tak to jo. Ty Konstruktivo..

Napsal: pát 18.08.2006 01:43
od pilot504
Napsal: pát 18.08.2006 09:25
od pysta
Dalsi za*ebany thread?
Mna by zaujimali skor blizsie data k tym motorom a dokonca ani priatel google mi v tomto moc nepomohol. Neviete niekto ake turba sa pouzivali pri M47, M57? Pri M57 su rovnake pre 2,5 aj 3,0? Maju vtg? Popripade nejaky vykres motora by bodol...

Napsal: pát 18.08.2006 11:34
od Fazeey
m57 - GT2556V 2.9L, GT2052V 2.5L,
m47 - GT1549V 1,95L, GT1749V 2.0L
Napsal: pát 18.08.2006 12:09
od delawega
Napsal: ned 20.08.2006 18:44
od pysta
Fazeey píše:m57 - GT2556V 2.9L, GT2052V 2.5L,
m47 - GT1549V 1,95L, GT1749V 2.0L
Super, diky. Som nasiel este jednu turbinu ktoru mali 330d a 730d. Mas niekde aj plniace tlaky? Pripadne konstrukcne rozdiely medzi jednotlivymi 3,0d a 2,5d?

Napsal: ned 20.08.2006 21:36
od Fazeey
do 330d se dávalo GT2256V, nevim proč je to jiný..
podle těch čísel je vidět že ve 2.5d je to turbo o něco menší, přesný údaje nevim