Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 17.08.2006 16:57
od Pavel H
Maxiczech píše:Nechal jsem si tě zjistit kamaráde. :lol: Tak založíme nějakou slušnou debatu v oblasti Tobě známé? :D


Haha, s tebou se neda o nicem konstruktivne mluvit. Ale tohle nema smysl resit to tady.

Napsal: čtv 17.08.2006 17:01
od Maxiczech
Pavel H píše:
Maxiczech píše:Nechal jsem si tě zjistit kamaráde. :lol: Tak založíme nějakou slušnou debatu v oblasti Tobě známé? :D


Haha, s tebou se neda o nicem konstruktivne mluvit. Ale tohle nema smysl resit to tady.

:oha: Tak to jo. Ty Konstruktivo.. :lol:

Napsal: pát 18.08.2006 01:43
od pilot504
:lol:

Napsal: pát 18.08.2006 09:25
od pysta
Dalsi za*ebany thread? :roll:
Mna by zaujimali skor blizsie data k tym motorom a dokonca ani priatel google mi v tomto moc nepomohol. Neviete niekto ake turba sa pouzivali pri M47, M57? Pri M57 su rovnake pre 2,5 aj 3,0? Maju vtg? Popripade nejaky vykres motora by bodol... ;-)

Napsal: pát 18.08.2006 11:34
od Fazeey
m57 - GT2556V 2.9L, GT2052V 2.5L,
m47 - GT1549V 1,95L, GT1749V 2.0L

Napsal: pát 18.08.2006 12:09
od delawega
:Ehm: :razz2: :fuck: :potlesk: :potlesk: :rock: :rock: :smich2: :bigups:
a mame to tu

Napsal: ned 20.08.2006 18:44
od pysta
Fazeey píše:m57 - GT2556V 2.9L, GT2052V 2.5L,
m47 - GT1549V 1,95L, GT1749V 2.0L

Super, diky. Som nasiel este jednu turbinu ktoru mali 330d a 730d. Mas niekde aj plniace tlaky? Pripadne konstrukcne rozdiely medzi jednotlivymi 3,0d a 2,5d? :wink:

Napsal: ned 20.08.2006 21:36
od Fazeey
do 330d se dávalo GT2256V, nevim proč je to jiný..

podle těch čísel je vidět že ve 2.5d je to turbo o něco menší, přesný údaje nevim