Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 12.10.2006 23:22
od Martinéz
fotobobo píše:Zajimalo by me, jestli vubec nekdo koupil ojetou E34 ktera ma najeto kolem 200k a motor byl naprosto v poradku...
Tehle motor je takova lahudka... TDS se dela od roku 91 a za tu dobu
ho nebyli schopni vylepsit.
Ja na ten motor slysim pouze negativni veci jako napriklad:
1, praskla hlava
2, odeslo turbo
3, odeslo cerpadlo
4, odesli vstriky
Ja asi pujdu do te 530d Rok 99 tam uz je to vyresene.
Jo a comon rail rulezzz.
mam nalitano 292 a motor slape jako hodinky, tahne zdrave, zvuk cajk a olej nezere ani netece. a mam uz 55tis km chip... jsem s nim naprosto spokojen. ale mam uz 95, mozna vyresili detsky nemoce..
Napsal: pát 13.10.2006 15:20
od Player1
Já mám rok 94, 225k nalítáno, po chipu. Motor táhne krásně, olej nežere, všechno v pořádku. Musíš mít holt štěstí na TDS
Napsal: sob 14.10.2006 08:28
od gyrous
Prasklá hlava na motoru není, ale trošku to teče pod těsněním, čerpadlo seřízené, podávací čerpadlo vyměněné, turbo nové,vstřiky prozkoušené bez závady. Po odpojení hadičky, která směřuje k sacímu oběhu to opět tahá asi váha vzduchu(nechám to tak jezdí to i bez toho) Stále to nechce jet od nízkých otáček a má to zpoždění asi pár setin sekundy...
Napsal: čtv 03.05.2007 17:14
od gyrous
Diagnostika nahlásila - vadná regulace počátku vstřiku.
Napsal: čtv 03.05.2007 20:39
od Marten
A to jsi jezdil tak dlouho bez výkonu??
Napsal: pát 04.05.2007 07:09
od gyrous
Ano...
Jezdit musím a stále nevím co s tím...
Napsal: pát 04.05.2007 19:16
od tds
zdar gyrous hele promin ale ty jsi vážne jitrnica.to čerpadlo olejové ti nejelo kvůli tomu povolenému šroubu na řemenici co?když jsi se tady vyptával?pamatuješ si co jsem ti radil?už máš vyměněný klínek na klice?bude se ti to povolovat pořád aby jsi věděl, navíc kvůli tomuhle jsi to určitě neuvařil je tam ještě neco víc. to co tu od tebe čtu tak má rada je jasná: ten tvůj motor hod do hajzlu!kup jinek přehod dobrý věci jako turbo (to je nejspíš nejlepší věc na tvým motoru) a hotovo ten tvůj motor je total.k.o. mimo jiné je to nejspíš chycené na klice tím že ti dlouho neběželo naplno olejové čerpadlo a zachvílu ti vyletí ojnice blokem ven věř mi.tu palici jsi si zničil sám tím že jsi tam hrkl tu studenou vodu, kdyby jsi to neudělal tak se to možná nestalo.jinak dost dobře nechápu jak chceš sundávat blok motoru?víš vůbec o čem mluvíš?jo jinak tady kolega se ptá jak dlouho vydrží tds tak mu odpovídám hele 90% aut které se tu na foru sypou mají víc než 300 tis. jsem o tom přesvědčen to že mají na budíkách jak bývá u nás v bazarech zvykem namotáno 150 tis.km je ptákovina. normálně u tds do 250 tis.km nemusíš na motor sahat pokud měníš včas olej a dodržuješ zásady přístupu k dieselovýmu enginu.ano kup si 530d a uvíš co budeš vyhazovat za love z okna jen to pojede a to velice rychle: vstřiky(60tis.),turbo , čerpadlo atd. a to už kolem 200 tis.km.zlaté tds hold jen musí být v dobré kondici jako každý jiný motor ktéréhokoli výrobce.
Napsal: pát 04.05.2007 19:26
od tds
gyrous píše:Prasklá hlava na motoru není, ale trošku to teče pod těsněním, čerpadlo seřízené, podávací čerpadlo vyměněné, turbo nové,vstřiky prozkoušené bez závady. Po odpojení hadičky, která směřuje k sacímu oběhu to opět tahá asi váha vzduchu(nechám to tak jezdí to i bez toho) Stále to nechce jet od nízkých otáček a má to zpoždění asi pár setin sekundy...
jo jinak ta hadička co vede od parohů do té krabičky u diag.zástrčky je tlakoměr tak to zase rychle zapoj protože ti to pojede pořád na hovno protože řídící jednotka potom neví jakej dává turbo plnící tlak a nepřidává dávku paliva.tds u e34 váhu vzduchu nemá tu mají až e39.jak víš že není prasklá hlava?kdo ti seřizoval čerpadlo to sis dělal sám?kdo ti dělal vstřiky?každá věc na tom autě k něčemu je a nemůžes si jen tak vytahovat a odpojovat věci ten motor bez turba pojede taky nechceš ho taky vyhodit?hele fakt promin ale ty mi připadneš jako když se dívám na večerníček PAT a MAT! fakt sorry nic proti tobě nemám ale tohle je můj dojem.jinak mě ještě zajímá za kolik jsi to auto koupil?
Napsal: sob 05.05.2007 00:30
od gyrous
rada je jasná: ten tvůj motor hod do hajzlu!kup jinek přehod dobrý věci jako turbo (to je nejspíš nejlepší věc na tvým motoru) a hotovo ten tvůj motor je total.k.o. mimo jiné je to nejspíš chycené na klice tím že ti dlouho neběželo naplno olejové čerpadlo a zachvílu ti vyletí ojnice blokem ven věř mi.tu palici jsi si zničil sám tím že jsi tam hrkl tu studenou vodu, kdyby jsi to neudělal tak se to možná nestalo.jinak dost dobře nechápu jak chceš sundávat blok motoru?víš vůbec o čem mluvíš?[/quote]
Děkuju za radu, s tím motorem to nějak dosloužím a když to prdne tak to prdne a seženu jiný. Zatím chrochtá jako by mě měl sloužit ještě nějakou chvíli...
Napsal: ned 06.05.2007 16:31
od gyrous
jo jinak ta hadička co vede od parohů do té krabičky u diag.zástrčky je tlakoměr tak to zase rychle zapoj protože ti to pojede pořád na hovno protože řídící jednotka potom neví jakej dává turbo plnící tlak a nepřidává dávku paliva.tds u e34 váhu vzduchu nemá tu mají až e39.jak víš že není prasklá hlava?kdo ti seřizoval čerpadlo to sis dělal sám?kdo ti dělal vstřiky?každá věc na tom autě k něčemu je a nemůžes si jen tak vytahovat a odpojovat věci ten motor bez turba pojede taky nechceš ho taky vyhodit?hele fakt promin ale ty mi připadneš jako když se dívám na večerníček PAT a MAT! fakt sorry nic proti tobě nemám ale tohle je můj dojem.jinak mě ještě zajímá za kolik jsi to auto koupil?[/quote]
To víš že si můžu odpojovat či připojovat co de, je to moje a přistupuju k tomu jako k PC, potřebuji zjistit co je vadné a tedy tímto přístupem zkouším zjistit přesně které zařízení bude v háji, cokoliv se změní. Jak to najdu napíšu co to bude. Turbo je mi od nízkých otáček k ničemu. A chci to dát do kupy, od 2500 otáček to jezdí, tedy chce, kdyby dostal dávku paliva. Řídící jednotka mi ukáže, že mě přes 10litrů (okamžitá spotřeba, tedy ta ručička pod tachometrem) nepustí. Asi nouzový režim. Aspoň jezdím za 6l/100km.
Potřeboval jsem příspěvky co by mi pomohli a né aby mě někdo soudil jak k tomu přistupuji.
Podívej se třeba na jiné fórum i kdyby to byli žigulisti, tak si pomůžou a tam je to normální takhle se radit a tohle dělat se svým autem. A vůz tohodle stáří nemá extra cenový rozdíl, takže odpověď na tvýho Pat a Mat

.
Navíc kde bych asi motor v lepším stavu sehnal a za jakou cenu. Nebo zase jsme u toho celé auto,...
Bohužel mi nezbývá teď nic jiného než vstřikovací čerpadlo, ale je to 100%? dát 20t za to jen pro klid v duši?
Napsal: ned 06.05.2007 23:51
od tds
gyrous píše:jo jinak ta hadička co vede od parohů do té krabičky u diag.zástrčky je tlakoměr tak to zase rychle zapoj protože ti to pojede pořád na hovno protože řídící jednotka potom neví jakej dává turbo plnící tlak a nepřidává dávku paliva.tds u e34 váhu vzduchu nemá tu mají až e39.jak víš že není prasklá hlava?kdo ti seřizoval čerpadlo to sis dělal sám?kdo ti dělal vstřiky?každá věc na tom autě k něčemu je a nemůžes si jen tak vytahovat a odpojovat věci ten motor bez turba pojede taky nechceš ho taky vyhodit?hele fakt promin ale ty mi připadneš jako když se dívám na večerníček PAT a MAT! fakt sorry nic proti tobě nemám ale tohle je můj dojem.jinak mě ještě zajímá za kolik jsi to auto koupil?
To víš že si můžu odpojovat či připojovat co de, je to moje a přistupuju k tomu jako k PC, potřebuji zjistit co je vadné a tedy tímto přístupem zkouším zjistit přesně které zařízení bude v háji, cokoliv se změní. Jak to najdu napíšu co to bude. Turbo je mi od nízkých otáček k ničemu. A chci to dát do kupy, od 2500 otáček to jezdí, tedy chce, kdyby dostal dávku paliva. Řídící jednotka mi ukáže, že mě přes 10litrů (okamžitá spotřeba, tedy ta ručička pod tachometrem) nepustí. Asi nouzový režim. Aspoň jezdím za 6l/100km.
Potřeboval jsem příspěvky co by mi pomohli a né aby mě někdo soudil jak k tomu přistupuji.
Podívej se třeba na jiné fórum i kdyby to byli žigulisti, tak si pomůžou a tam je to normální takhle se radit a tohle dělat se svým autem. A vůz tohodle stáří nemá extra cenový rozdíl, takže odpověď na tvýho Pat a Mat

.
Navíc kde bych asi motor v lepším stavu sehnal a za jakou cenu. Nebo zase jsme u toho celé auto,...
Bohužel mi nezbývá teď nic jiného než vstřikovací čerpadlo, ale je to 100%? dát 20t za to jen pro klid v duši?[/quote]
no jo kamaráde koupil sis BMW a ne toho žigula, takže 20 táců není žádná pálka ten žigul beztak jede nejspíš líp než tvé tds (se kterým to nemá nejspíš nic společného) nesoudím jak k tomu přistupuješ chci ti ba naopak pomoct ale z kurvy pannu neuděláš. u žigula stačí vyčistit karbec nastavit předstih a jede to, tohle u bavora neuděláš tak si kup žigula a můžes se radit.jinak každej lepší motor co máš ty koupíš v klidu kolem 10-15 tis.podívej se na
http://www.e34.de jak řeší chyby těchhle vozů a zkus se jich tam zeptat na tvůj problém a odpovědět takhle.co ti na to odepíší.
Napsal: pon 07.05.2007 10:25
od tds
velice rad ti pomuzu.kdyz to chces ale spravit tak potrebujes spravny naradi,diagnostiku,tlakomer.muzu ti poradit kdyz mi odpovis na nasledujici otazky.jaky mas nastaveny predvstrik?mas dobre nastavene casovani rozvodu?co vsechno ti vypsala ridici jednotka?co vstriky otviraci tlak? rozprasuji ti dobre trysky?palivovy filtr v jakem je stavu?vzduchac?plnici tlak turba?ukazatel paliva ti nejde vic jak nad 10 litru?porad i v otackach?na 5 pri plnym plynu cca.u 3tis ot by tam melu byt kolem 18 litru.
Napsal: pon 07.05.2007 12:14
od gyrous
Na pětku 10l, na 4 asi 12l, na 3 16l, na 2 20l. a otáčky nezáleží, zařadím a ručička ukazatele spotřeby zastaví při max. sešlápnutí pedálu.
Diagnostika nahlásila chybu 144 regulace počátku vstřiku.
Možné příčiny, Elektromagnetický ventil, přesuvník vsřiku, přerušení vedení, zkrat, vstřikovací čerpadlo-tlaky, čistič paliva, tak to mám napsaný.
Napsal: pon 07.05.2007 18:57
od tds
gyrous píše:Na pětku 10l, na 4 asi 12l, na 3 16l, na 2 20l. a otáčky nezáleží, zařadím a ručička ukazatele spotřeby zastaví při max. sešlápnutí pedálu.
Diagnostika nahlásila chybu 144 regulace počátku vstřiku.
Možné příčiny, Elektromagnetický ventil, přesuvník vsřiku, přerušení vedení, zkrat, vstřikovací čerpadlo-tlaky, čistič paliva, tak to mám napsaný.
hmm tak to je málo hele,filtr nafty máš novej?chčije z palivovýho systému někdě nafta?chce to nechat každopádně nastavit rozvody a s tím i předvstřik.zkus jestli nemáš volnej rozv.řetěz-otevři víčko pro nalévání oleje a tam vidíš rozv.kolo vačky chytni prstem na ten řetěz a zkus ho nadzvednout.dej vědět
Napsal: pon 07.05.2007 19:24
od smucka
Zkus se podívat jestli nemáš pootevřenej ten ventil kterej má na obrázku č.6 (odkaz je pod textem), stačí když se tam zasekne kousek bordelu a je tam malá škvíra a pak to prd jede. Má to vliv i na tu dodávku paliva jak popisuješ. Když to bude dobrý, kup si nějakej manometr , redukci na hadičku, sežeň kousek hadičky, T - kus na hadičky (investice cca 250kč) a zkus měřit tlak turba přímo u turba (způsob měření je na fóru popsán mnohokrát), když bude turbo tlačit správně, zkus hadičku s manometrem napíchnout na hadičku která vede od parohú na sání ke snímači tlaku aby jsi se přesvědčil že ti vzduch z turba nefučí někde dírou v hadicích nebo v intercoleru. Mšření prováděj při jízdě. Když na nic nepříjdeš, dej to raději do nějakého BOSH servisu ať ti změří tlaky ve válcích, udělaj ti diagnostiku, podívaj se na čerpadlo, zkontolujou trysky a vstřikovače. Necháš tam sice tak 1000kč nebo 2000kč a alespoň budeš vědět co s tím je.
OBRÁZEK VENTILU
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Napsal: pon 07.05.2007 19:26
od smucka
Oprava: na tom obrázku má ventil č.4
Napsal: čtv 26.07.2007 07:06
od gyrous
Auto bylo v Bosh car servise. Kontrola motoru, tlak ve válcích 25 bar. Ideální má být 30 bar.
Tuhle informaci mě mystifikovali, tlaky jsou prý v pořádku. Měl jsem dohodnuté, že pokud bude motor bez tlaků, tak ho hodím celého na díly.

Kontrola test a měření kompres se vstřiky cena 3500,-
Vstřikovací čerpadlo vyměněno.
Cena montáže a demontáže čerpadla 4500,- bez seřízení, (nabízeli mi jejich čerpadlo za 37t odkup mého -8t, v BMW byl repas za 35t) které mi nechtěli udělat, prý kvůli tomu, že se báli porušit plomby na čerpadle kvůli záruční lhůtě, já sehnal za 12,5t se zárukou, ale je pro mě nevyhovující, tj. bez toho seřízení tak nebudu raději doporučovat.
To vše díky Sotea Ostrava trvalo od května než jsem dostal auto zpět a ještě dělaly chytráky, že takhle má TDSo jezdit. A podotýkám, že teď v tomhle stavu se tím nerozjedu do pořádnýho kopce bez dostatečné rychlosti a to mám na mysli kopec - takový ten typický výjezd z dvorku.
To Smucka: ten ventil byl dost zanesen olejem a takovým bazmekem, vyčištěné a v pořádku dík.
Jinak když má otáčky tak už pěchá pěkně.
To Tds: rozvodový řetěz volný je, vyměním v nejbližší době, nekoukal jsem se na zbůsob demontáže, ale jestli bude muset hlava dolů, tak to nechám až budu mít čas na generálkování motoru, když jsem do toho už tolik dal. Kupodivu, ten šroub stále drží.

Napsal: stř 01.08.2007 20:04
od tds
Já jsem rozvody měnil bez sundání hlavy,jde to bez problémů jen se musí oparně sundat prsa.na nastavení rozvodů potřebuješ spec.nářadí.jinak jen matroš stojí cca.10 tis u BMW.3kola,2xřetěz,vodící a napínací lišty2x a napínák.jo a ten klínek si můžeš udělat hned u toho cca.20Kč. práce je to asi na celej den cca 9hod.musí se odstrojit komplet předek před motorem.
už máš nastavený ten předvstřik?špatný teplý start může být způsobený volným řetězem