Stránka 2 z 3
Napsal: sob 18.11.2006 08:36
od RuDoSh
Kuba píše:Já vim, že spotřeba je vyšší než u CDI..... ale s tím počítám, mě jde spíš o dynamiku, spolehlivost a tak..... 525d nechci, když si to chce člověk nechat fakt dlouho a najet vážně stovky tisíc km, pak musí počítat i s výměnou vstřiků a tak, kolega se jen za vstřiky vysypal a stálo ho to desítky (!!) tisíc.... u komůrkovýho ts nebo tds se daj nový vstřikovače sehnat za babku, nadto jde vyměnit je tryska, jedna stojí od 250.- do 500,- Kč... Přesto dík všem tady za Vaše reakce. Musim se s tim autem projet.
mozna nebudes resit vstriky, ale budes resit jine veci (cerpadlo, mozna hlavu, vstriky.... to se muze taky prodrazit...) mozna se to nevyrovna cene vstriku na C-R(i kdyz k pulce se to muze dostat), ale 2,5d aspon jede a ma rozumnou spotrebu

.... nevim co si predstavujes pod pojmeme dynamika.... to na projizdce hned tak nepoznas.... reknes si, ze to je OK..... ale pokud s tim chces najet ty 100vky tisic km...... proste e39 je celkem luxusni auto, a k tomu nedilne patri i vykon.... lidi ty auta moc radi nemaji..... stava se mi celkem casto, ze se mi snazi pri predjizdeni pridavat..... nastesti to poznam,jen podle cerneho koure z vyfuku.... ale u toho TDcka to bude vazne problem.... taky zalezi kde s tim budes jezdit.... na klidnou jizdu po meste a dalnici to bude urcite ok....
Napsal: sob 18.11.2006 10:36
od M3maniac
Kuba píše:Já vim, že spotřeba je vyšší než u CDI..... ale s tím počítám, mě jde spíš o dynamiku, spolehlivost a tak..... 525d nechci, když si to chce člověk nechat fakt dlouho a najet vážně stovky tisíc km, pak musí počítat i s výměnou vstřiků a tak, kolega se jen za vstřiky vysypal a stálo ho to desítky (!!) tisíc.... u komůrkovýho ts nebo tds se daj nový vstřikovače sehnat za babku, nadto jde vyměnit je tryska, jedna stojí od 250.- do 500,- Kč... Přesto dík všem tady za Vaše reakce. Musim se s tim autem projet.
No řekněte mi,není zbytečně takovým radit? a to upřímně a jen tak a zadačo?

Hodně zvažuji,že bych příště na takové otázky psal že to jede jak sviňa,že to hrabe na trojku,protože to je přece pětkové bmw

jinak tady to dlouho a na stovky tisíc kilometrů tu už někde bylo né?

A na závěr....ano 115k je fakt v tomto 1650kg těžkém autě slušně dynamických.... teda jestli jsi doteď jezdil ve velorexu.Tímto jsem se ani náhodou nechtěl dotkonout tohoto legendárního stroje...ale ten po ppřekroužkování a přešití káry vydržel taky dlouho a tisíce kilometrů
P.S. poslední rada zní...jestli máš tak kolem 150-200k a chceš pěkné (jako novbé) bmw s kterým najedeš stovky tisíc km.Tak si kup škodu octávii 1,9TDI z roku 98 po starém pánovi s najetýma 100tkm a to proto,že bude mít po velkém servise,vyměněn rozvoďák s kladkama,zánovní gumy,možná i nové kotouče a desky a bere 4-6l nafty.K tomu všemu koupíš všechny díly za babku a neser se do bmw s tím nejnevhodnějším motorem,protože když budeš mít trochu smůlu tak do něj za půl roku vrazíš 70k

Napsal: sob 18.11.2006 10:39
od gyrous
clovece rekni mi jakej fiat ma ted D, TD? jtd uz jsou pomalu deset let...[/quote]
Se podivej na tipcars, co se prodava a nebo na informacni stranky fiatu.
Jinak na tipcars je vic nez jeden kousek 525TD a to teprv, kolik je jich stastnymi majiteli, kteri to neprodavaji, nebo nestastnymi, kteri to prodavaji v jinych inzercich.
Je to nejslabsi motor, nahrada misto 518, ktera v prodeji nemela uspech.
E39 TD tu asi nikdo mit nebude. Ale spousty jich tu maj E34 v TDS vcetne me. Problem s predjizdenim teda opravdu je. Na dalnicich uz ne, auto se probouzi po vetsich otackach, jizda a pohodli je v tom bozi. Slapu mu po krku a pres deset se nedostanu. Nemam to jeste tip top. Takze tech stodvacet koni jako na 525TD tam mam asi ted, ale zase nemam moznost porovnat s ostatnimi BMW, jinac porovnani s TDI 96kW passatem neni absolutne sance, jeste "mozna" na dalnici. Ale zase ten komfort je horsi dokonce v porovnani se starou E34. Dynamika motoru se chova uplne jinak, vysokootackovy, ale chybi jeste ty otacky.

Napsal: sob 18.11.2006 17:11
od Kuba
Takže výsledek zní : NEBRAT

Nechápu, pro koho to dělali.... proč vůbec.
Napsal: sob 18.11.2006 17:15
od Martinéz
tak ja jakozto stastny majitel 525td e34 reknu svy. Kdyz sem v 2/2003 prahnul po tds, zadnej z tech vraku za 200 me nenadchnul. Asi po ctyrech mesicich sem narazil na jednoho cernyho tip top krasavce za 210k kc s najetejma 233 a byla to laska na prvni pohled. projizdka ok, auto bylo proste uplne jiny nez to co sem doted videl. Ze je to Td sem zjistil az na prohlidce v servisu. Presto jsem jej vzal a po infu ze tds se z toho da udelat sem mel i klid na dusi. Mezitim sem najel 60k km, dal do toho chip, vyndal kat, sport filtr a intercooler a dily na prestavbu se mi uz vali asi 2 roky v garazi a sem spokojenej. Asi mam pod kapotou furt zdravej strojek, ale i na 17 to jezdi naprosto pouzitelne, na dalnici se da drzet stalejch 200 a proste stydet se clovek nemusi.. Jina situace je kdyz nalozim plnou karu a ve 30st pustim klimu, ale to se musi prejit.
Jasny ale je, ze pristi a doufam ze nedaleka kara bude mit kolem 3l objem a kompromisy se konat nebudou. A souhlasim s tim, ze do e39 to asi nebyla stastna volba, ale pokud chces mit hezky a prijemny auto, toho motoru se bat nemusis..tds je stejna mrdka..
Napsal: sob 18.11.2006 19:24
od RuDoSh
Kuba píše:Takže výsledek zní : NEBRAT

Nechápu, pro koho to dělali.... proč vůbec.
pro belgicany, holandany.... kvuli pojistce
Napsal: sob 18.11.2006 22:25
od error-motohanz
gyrous píše:clovece rekni mi jakej fiat ma ted D, TD? jtd uz jsou pomalu deset let...
Se podivej na tipcars, co se prodava a nebo na informacni stranky fiatu.
Jinak na tipcars je vic nez jeden kousek 525TD a to teprv, kolik je jich stastnymi majiteli, kteri to neprodavaji, nebo nestastnymi, kteri to prodavaji v jinych inzercich.
Je to nejslabsi motor, nahrada misto 518, ktera v prodeji nemela uspech.

E39 TD tu asi nikdo mit nebude. Ale spousty jich tu maj E34 v TDS vcetne me. Problem s predjizdenim teda opravdu je. Na dalnicich uz ne, auto se probouzi po vetsich otackach, jizda a pohodli je v tom bozi. Slapu mu po krku a pres deset se nedostanu. Nemam to jeste tip top. Takze tech stodvacet koni jako na 525TD tam mam asi ted, ale zase nemam moznost porovnat s ostatnimi BMW, jinac porovnani s TDI 96kW passatem neni absolutne sance, jeste "mozna" na dalnici. Ale zase ten komfort je lepsi dokonce v porovnani se starou E34. Dynamika motoru se chova uplne jinak, vysokootackovy, ale chybi jeste ty otacky.

[/quote]
jako jestli ti 16v mutijet 1,9 se 120 konma prijde jako 20 let starej motor tak to souhlasim....

Napsal: ned 19.11.2006 01:51
od paces
Jaká mrdka

Já jsem spokojenej. 150koní není až tak spatný a myslím,že je spoust aut,který nechám za sebou. TDS jede podle me pěkne. Nejsem žádnej závodník a mám to jako rodinný auto a jsem s výkonem max spokojenej. Bavím se o 525TDS.
Napsal: ned 19.11.2006 01:59
od RuDoSh
paces píše:Jaká mrdka

Já jsem spokojenej. 150koní není až tak spatný a myslím,že je spoust aut,který nechám za sebou.
jo, cokoliv pod 1,6.... pokud to neni wankel s turbem

Napsal: ned 19.11.2006 02:15
od paces
Na dálnici nahodou vetsinu. Kromě audi bmw a mercedes. myslím ty auta ostatní nejedou víc jak 190. Tak že škodovky,fiaty,peugeoty a podobny radobyauta nechám za sebou. TDS je lenošnější jen při rozjezdu,pak už jede pěkně. Asi jsi měl špatný turbo nebo něco

Myslím,že 150 koní není tak málo pro obyčejnýho člověka jako jsem já. Jasně že když si pak zvykneš na 200 koní je to o něčem jiným. Ale si představ co si o tobě myslí M-ka

Vyloženě mu zavazíš na té silnici. Otec má octavii II čiplou v dieselu,ujede mě,ale jak tam má 190 nebo tak,tak končí,já mu ve 210 ukážu záda. Já tvrdím,že když se 525 tds rozjede,jede pěkně

Samozdřejmě nesrovnávám s 530 atd. Ta 525 TD to už musí být horší,ale pokud to nemá vyloženě na řádění,předjíždění a předvádení,tak proč ne. Manželka má hyundai zrovna 1,6 benzin a to je oproti 525 mrtvá liška na dálnici. A taky to jede 190.
Napsal: ned 19.11.2006 02:34
od paces
Tak mě napadá,že zase tak hrozný to být nemůže. Jinak by se to neprodávalo ne

Napsal: ned 19.11.2006 10:58
od Jawak
Od čtvrtka 19:30 do soboty 21:00 jsem s e34 525tdsA Touring nalítal 1800 km. Spotřeba je pravda že si to přes 10 nikdy nevezme, teda možná v dopravní zácpě.
Předjíždění na okresce si musím dobře propočítat, na dálnici je těžkopádný, zvlášť do kopce ten automat řadí jak já nechci.
Jako první auto -ropák, -v automatu a -touring je parádní, ale po půl roce se už porozhlížím po něčem silnějším.
BTW, mé 1. BMW 150PS, o rok později 192PS a za 5 měsíců 218PS, ale to je Mobilní tradice, auto z roku 1979

Napsal: ned 19.11.2006 15:18
od gyrous
Kuba píše:Takže výsledek zní : NEBRAT

Nechápu, pro koho to dělali.... proč vůbec.
Protoze sis odpovedel predtim, jsou na to levne dily.
Za to co je pod kapotou das dohromady 20t na material a jedes dalsich 200tkm bez oprav.

Napsal: ned 19.11.2006 16:33
od Kuba
gyrous píše:Kuba píše:Takže výsledek zní : NEBRAT

Nechápu, pro koho to dělali.... proč vůbec.
Protoze sis odpovedel predtim, jsou na to levne dily.
Za to co je pod kapotou das dohromady 20t na material a jedes dalsich 200tkm bez oprav.

Takže tím chceš říct že "je to líný, pomalý, ale spolehlivý a relativně laciný" ???? Jakože jsem koukal že se dá sehnat za nějákejch 250.000 Kč plus-minus i slušná 530d, což už je common-rail..... ten se teda - jak jsem předpokládal - seRe v porovnání s komůrkovym 535td ?

Napsal: ned 19.11.2006 18:25
od gyrous
Jen pisu mozne duvody, proc by to nekdo kupoval. Ale ten rozdil mezi 525td a 530D by mel byt nejmin o tech 25-30% ceny. Ten motor na E39 je socka. To same, jako kdybys kupoval BMW bez vybavy.
Ja na TDSo nedam dopustit, to co u me vydrzel je naprosto uzasny, ze jezdi. Ale mit E39(radsi E46

) tak do tohodle motoru nejdu a to kvuli konkurenci.

Napsal: ned 19.11.2006 18:39
od paces
Je to můj druhej ropák,předtím ford 18D,tak že jsem nadšenej

Ale samo,že bych chtěl 530 d

Napsal: ned 19.11.2006 23:38
od Martinéz
gyrous píše:Kuba píše:Takže výsledek zní : NEBRAT

Nechápu, pro koho to dělali.... proč vůbec.
Protoze sis odpovedel predtim, jsou na to levne dily.
Za to co je pod kapotou das dohromady 20t na material a jedes dalsich 200tkm bez oprav.

kamarade, bud dobrej a probud se.. za 20 se da sehnat treba repas turba nebo cerpadla pokud jsi lama..
Napsal: pon 20.11.2006 09:07
od gyrous
Martinéz píše:gyrous píše:Kuba píše:Takže výsledek zní : NEBRAT

Nechápu, pro koho to dělali.... proč vůbec.
Protoze sis odpovedel predtim, jsou na to levne dily.
Za to co je pod kapotou das dohromady 20t na material a jedes dalsich 200tkm bez oprav.

kamarade, bud dobrej a probud se.. za 20 se da sehnat treba repas turba nebo cerpadla pokud jsi lama..
Ten repas se pocita i s praci. Kdyz je s tim drbacka, tak to tipnu na tech deset patnact hodin no a tam to hezky naskace. Ale ty dily jsou stejne za facku. To jen, ze ty ku..y servisacky, kdyz uvidi BMW tak si berou i to co nemaj.

Napsal: pon 20.11.2006 13:52
od AdaM5
Kuba: VIN nevim. Je to ale r.v. 1999, 2 497 cm3 objem válců,
Výkon: 85 kW (116 k), původně z Belgie. Teď jsem narazil na německym netu na info, že se tyhle motory dávaly jen do auťáků exportovanejch do Holandska a do Belgie...hm..... nechápu proč.
To Kuba
Zkus se podívat na mapu světa a možná pochopíš proč.Jelikož Belgie a Holandsko jsou plochý jako prsa japonské gymnastky, tak tam lidi asi nepotřebujou žádný 300+ koňový bestie(odpadá jim totiž zde hodně zmiňované předjíždění do kopců).Když si tam dotahneš třeba Fabii RS tak budeš král silnic.Pokud ovšem nesejmeš nějakýho kolaře, kterých je tam až hanba
Napsal: pon 20.11.2006 14:40
od Martinéz
gyrous píše:Martinéz píše:gyrous píše:[quote="Kuba"]Takže výsledek zní : NEBRAT

Nechápu, pro koho to dělali.... proč vůbec.
Protoze sis odpovedel predtim, jsou na to levne dily.
Za to co je pod kapotou das dohromady 20t na material a jedes dalsich 200tkm bez oprav.

kamarade, bud dobrej a probud se.. za 20 se da sehnat treba repas turba nebo cerpadla pokud jsi lama..
Ten repas se pocita i s praci. Kdyz je s tim drbacka, tak to tipnu na tech deset patnact hodin no a tam to hezky naskace. Ale ty dily jsou stejne za facku. To jen, ze ty ku..y servisacky, kdyz uvidi BMW tak si berou i to co nemaj.

[/quote]
reagoval sem na to ze dily na M51 vyjdou dost podobne jako na m57.. ale skoda mluvit
