Stránka 2 z 3

Napsal: sob 18.11.2006 08:36
od RuDoSh
Kuba píše:Já vim, že spotřeba je vyšší než u CDI..... ale s tím počítám, mě jde spíš o dynamiku, spolehlivost a tak..... 525d nechci, když si to chce člověk nechat fakt dlouho a najet vážně stovky tisíc km, pak musí počítat i s výměnou vstřiků a tak, kolega se jen za vstřiky vysypal a stálo ho to desítky (!!) tisíc.... u komůrkovýho ts nebo tds se daj nový vstřikovače sehnat za babku, nadto jde vyměnit je tryska, jedna stojí od 250.- do 500,- Kč... Přesto dík všem tady za Vaše reakce. Musim se s tim autem projet.


mozna nebudes resit vstriky, ale budes resit jine veci (cerpadlo, mozna hlavu, vstriky.... to se muze taky prodrazit...) mozna se to nevyrovna cene vstriku na C-R(i kdyz k pulce se to muze dostat), ale 2,5d aspon jede a ma rozumnou spotrebu :-) .... nevim co si predstavujes pod pojmeme dynamika.... to na projizdce hned tak nepoznas.... reknes si, ze to je OK..... ale pokud s tim chces najet ty 100vky tisic km...... proste e39 je celkem luxusni auto, a k tomu nedilne patri i vykon.... lidi ty auta moc radi nemaji..... stava se mi celkem casto, ze se mi snazi pri predjizdeni pridavat..... nastesti to poznam,jen podle cerneho koure z vyfuku.... ale u toho TDcka to bude vazne problem.... taky zalezi kde s tim budes jezdit.... na klidnou jizdu po meste a dalnici to bude urcite ok....

Napsal: sob 18.11.2006 10:36
od M3maniac
Kuba píše:Já vim, že spotřeba je vyšší než u CDI..... ale s tím počítám, mě jde spíš o dynamiku, spolehlivost a tak..... 525d nechci, když si to chce člověk nechat fakt dlouho a najet vážně stovky tisíc km, pak musí počítat i s výměnou vstřiků a tak, kolega se jen za vstřiky vysypal a stálo ho to desítky (!!) tisíc.... u komůrkovýho ts nebo tds se daj nový vstřikovače sehnat za babku, nadto jde vyměnit je tryska, jedna stojí od 250.- do 500,- Kč... Přesto dík všem tady za Vaše reakce. Musim se s tim autem projet.


No řekněte mi,není zbytečně takovým radit? a to upřímně a jen tak a zadačo? :D Hodně zvažuji,že bych příště na takové otázky psal že to jede jak sviňa,že to hrabe na trojku,protože to je přece pětkové bmw :D jinak tady to dlouho a na stovky tisíc kilometrů tu už někde bylo né? :D A na závěr....ano 115k je fakt v tomto 1650kg těžkém autě slušně dynamických.... teda jestli jsi doteď jezdil ve velorexu.Tímto jsem se ani náhodou nechtěl dotkonout tohoto legendárního stroje...ale ten po ppřekroužkování a přešití káry vydržel taky dlouho a tisíce kilometrů :D

P.S. poslední rada zní...jestli máš tak kolem 150-200k a chceš pěkné (jako novbé) bmw s kterým najedeš stovky tisíc km.Tak si kup škodu octávii 1,9TDI z roku 98 po starém pánovi s najetýma 100tkm a to proto,že bude mít po velkém servise,vyměněn rozvoďák s kladkama,zánovní gumy,možná i nové kotouče a desky a bere 4-6l nafty.K tomu všemu koupíš všechny díly za babku a neser se do bmw s tím nejnevhodnějším motorem,protože když budeš mít trochu smůlu tak do něj za půl roku vrazíš 70k :D

Napsal: sob 18.11.2006 10:39
od gyrous
clovece rekni mi jakej fiat ma ted D, TD? jtd uz jsou pomalu deset let...[/quote]

Se podivej na tipcars, co se prodava a nebo na informacni stranky fiatu. :roll:

Jinak na tipcars je vic nez jeden kousek 525TD a to teprv, kolik je jich stastnymi majiteli, kteri to neprodavaji, nebo nestastnymi, kteri to prodavaji v jinych inzercich. 8)
Je to nejslabsi motor, nahrada misto 518, ktera v prodeji nemela uspech. :idea:
E39 TD tu asi nikdo mit nebude. Ale spousty jich tu maj E34 v TDS vcetne me. Problem s predjizdenim teda opravdu je. Na dalnicich uz ne, auto se probouzi po vetsich otackach, jizda a pohodli je v tom bozi. Slapu mu po krku a pres deset se nedostanu. Nemam to jeste tip top. Takze tech stodvacet koni jako na 525TD tam mam asi ted, ale zase nemam moznost porovnat s ostatnimi BMW, jinac porovnani s TDI 96kW passatem neni absolutne sance, jeste "mozna" na dalnici. Ale zase ten komfort je horsi dokonce v porovnani se starou E34. Dynamika motoru se chova uplne jinak, vysokootackovy, ale chybi jeste ty otacky. :lol:

Napsal: sob 18.11.2006 17:11
od Kuba
Takže výsledek zní : NEBRAT :evil: Nechápu, pro koho to dělali.... proč vůbec.

Napsal: sob 18.11.2006 17:15
od Martinéz
tak ja jakozto stastny majitel 525td e34 reknu svy. Kdyz sem v 2/2003 prahnul po tds, zadnej z tech vraku za 200 me nenadchnul. Asi po ctyrech mesicich sem narazil na jednoho cernyho tip top krasavce za 210k kc s najetejma 233 a byla to laska na prvni pohled. projizdka ok, auto bylo proste uplne jiny nez to co sem doted videl. Ze je to Td sem zjistil az na prohlidce v servisu. Presto jsem jej vzal a po infu ze tds se z toho da udelat sem mel i klid na dusi. Mezitim sem najel 60k km, dal do toho chip, vyndal kat, sport filtr a intercooler a dily na prestavbu se mi uz vali asi 2 roky v garazi a sem spokojenej. Asi mam pod kapotou furt zdravej strojek, ale i na 17 to jezdi naprosto pouzitelne, na dalnici se da drzet stalejch 200 a proste stydet se clovek nemusi.. Jina situace je kdyz nalozim plnou karu a ve 30st pustim klimu, ale to se musi prejit.

Jasny ale je, ze pristi a doufam ze nedaleka kara bude mit kolem 3l objem a kompromisy se konat nebudou. A souhlasim s tim, ze do e39 to asi nebyla stastna volba, ale pokud chces mit hezky a prijemny auto, toho motoru se bat nemusis..tds je stejna mrdka..

Napsal: sob 18.11.2006 19:24
od RuDoSh
Kuba píše:Takže výsledek zní : NEBRAT :evil: Nechápu, pro koho to dělali.... proč vůbec.


pro belgicany, holandany.... kvuli pojistce

Napsal: sob 18.11.2006 22:25
od error-motohanz
gyrous píše:clovece rekni mi jakej fiat ma ted D, TD? jtd uz jsou pomalu deset let...


Se podivej na tipcars, co se prodava a nebo na informacni stranky fiatu. :roll:

Jinak na tipcars je vic nez jeden kousek 525TD a to teprv, kolik je jich stastnymi majiteli, kteri to neprodavaji, nebo nestastnymi, kteri to prodavaji v jinych inzercich. 8)
Je to nejslabsi motor, nahrada misto 518, ktera v prodeji nemela uspech. :idea:
E39 TD tu asi nikdo mit nebude. Ale spousty jich tu maj E34 v TDS vcetne me. Problem s predjizdenim teda opravdu je. Na dalnicich uz ne, auto se probouzi po vetsich otackach, jizda a pohodli je v tom bozi. Slapu mu po krku a pres deset se nedostanu. Nemam to jeste tip top. Takze tech stodvacet koni jako na 525TD tam mam asi ted, ale zase nemam moznost porovnat s ostatnimi BMW, jinac porovnani s TDI 96kW passatem neni absolutne sance, jeste "mozna" na dalnici. Ale zase ten komfort je lepsi dokonce v porovnani se starou E34. Dynamika motoru se chova uplne jinak, vysokootackovy, ale chybi jeste ty otacky. :lol:[/quote]


jako jestli ti 16v mutijet 1,9 se 120 konma prijde jako 20 let starej motor tak to souhlasim.... :lol:

Napsal: ned 19.11.2006 01:51
od paces
Jaká mrdka :twisted: Já jsem spokojenej. 150koní není až tak spatný a myslím,že je spoust aut,který nechám za sebou. TDS jede podle me pěkne. Nejsem žádnej závodník a mám to jako rodinný auto a jsem s výkonem max spokojenej. Bavím se o 525TDS.

Napsal: ned 19.11.2006 01:59
od RuDoSh
paces píše:Jaká mrdka :twisted: Já jsem spokojenej. 150koní není až tak spatný a myslím,že je spoust aut,který nechám za sebou.


jo, cokoliv pod 1,6.... pokud to neni wankel s turbem :lol:

Napsal: ned 19.11.2006 02:15
od paces
Na dálnici nahodou vetsinu. Kromě audi bmw a mercedes. myslím ty auta ostatní nejedou víc jak 190. Tak že škodovky,fiaty,peugeoty a podobny radobyauta nechám za sebou. TDS je lenošnější jen při rozjezdu,pak už jede pěkně. Asi jsi měl špatný turbo nebo něco :wink: Myslím,že 150 koní není tak málo pro obyčejnýho člověka jako jsem já. Jasně že když si pak zvykneš na 200 koní je to o něčem jiným. Ale si představ co si o tobě myslí M-ka :lol: Vyloženě mu zavazíš na té silnici. Otec má octavii II čiplou v dieselu,ujede mě,ale jak tam má 190 nebo tak,tak končí,já mu ve 210 ukážu záda. Já tvrdím,že když se 525 tds rozjede,jede pěkně :wink: Samozdřejmě nesrovnávám s 530 atd. Ta 525 TD to už musí být horší,ale pokud to nemá vyloženě na řádění,předjíždění a předvádení,tak proč ne. Manželka má hyundai zrovna 1,6 benzin a to je oproti 525 mrtvá liška na dálnici. A taky to jede 190.

Napsal: ned 19.11.2006 02:34
od paces
Tak mě napadá,že zase tak hrozný to být nemůže. Jinak by se to neprodávalo ne :?:

Napsal: ned 19.11.2006 10:58
od Jawak
Od čtvrtka 19:30 do soboty 21:00 jsem s e34 525tdsA Touring nalítal 1800 km. Spotřeba je pravda že si to přes 10 nikdy nevezme, teda možná v dopravní zácpě.
Předjíždění na okresce si musím dobře propočítat, na dálnici je těžkopádný, zvlášť do kopce ten automat řadí jak já nechci. :?
Jako první auto -ropák, -v automatu a -touring je parádní, ale po půl roce se už porozhlížím po něčem silnějším.

BTW, mé 1. BMW 150PS, o rok později 192PS a za 5 měsíců 218PS, ale to je Mobilní tradice, auto z roku 1979 :)

Napsal: ned 19.11.2006 15:18
od gyrous
Kuba píše:Takže výsledek zní : NEBRAT :evil: Nechápu, pro koho to dělali.... proč vůbec.


Protoze sis odpovedel predtim, jsou na to levne dily.
Za to co je pod kapotou das dohromady 20t na material a jedes dalsich 200tkm bez oprav. 8)

Napsal: ned 19.11.2006 16:33
od Kuba
gyrous píše:
Kuba píše:Takže výsledek zní : NEBRAT :evil: Nechápu, pro koho to dělali.... proč vůbec.


Protoze sis odpovedel predtim, jsou na to levne dily.
Za to co je pod kapotou das dohromady 20t na material a jedes dalsich 200tkm bez oprav. 8)


Takže tím chceš říct že "je to líný, pomalý, ale spolehlivý a relativně laciný" ???? Jakože jsem koukal že se dá sehnat za nějákejch 250.000 Kč plus-minus i slušná 530d, což už je common-rail..... ten se teda - jak jsem předpokládal - seRe v porovnání s komůrkovym 535td ? :?: :?: :?:

Napsal: ned 19.11.2006 18:25
od gyrous
Jen pisu mozne duvody, proc by to nekdo kupoval. Ale ten rozdil mezi 525td a 530D by mel byt nejmin o tech 25-30% ceny. Ten motor na E39 je socka. To same, jako kdybys kupoval BMW bez vybavy. 8)
Ja na TDSo nedam dopustit, to co u me vydrzel je naprosto uzasny, ze jezdi. Ale mit E39(radsi E46 :oops: ) tak do tohodle motoru nejdu a to kvuli konkurenci. :oops:

Napsal: ned 19.11.2006 18:39
od paces
Je to můj druhej ropák,předtím ford 18D,tak že jsem nadšenej :) Ale samo,že bych chtěl 530 d 8O

Napsal: ned 19.11.2006 23:38
od Martinéz
gyrous píše:
Kuba píše:Takže výsledek zní : NEBRAT :evil: Nechápu, pro koho to dělali.... proč vůbec.


Protoze sis odpovedel predtim, jsou na to levne dily.
Za to co je pod kapotou das dohromady 20t na material a jedes dalsich 200tkm bez oprav. 8)


kamarade, bud dobrej a probud se.. za 20 se da sehnat treba repas turba nebo cerpadla pokud jsi lama..

Napsal: pon 20.11.2006 09:07
od gyrous
Martinéz píše:
gyrous píše:
Kuba píše:Takže výsledek zní : NEBRAT :evil: Nechápu, pro koho to dělali.... proč vůbec.


Protoze sis odpovedel predtim, jsou na to levne dily.
Za to co je pod kapotou das dohromady 20t na material a jedes dalsich 200tkm bez oprav. 8)


kamarade, bud dobrej a probud se.. za 20 se da sehnat treba repas turba nebo cerpadla pokud jsi lama..


Ten repas se pocita i s praci. Kdyz je s tim drbacka, tak to tipnu na tech deset patnact hodin no a tam to hezky naskace. Ale ty dily jsou stejne za facku. To jen, ze ty ku..y servisacky, kdyz uvidi BMW tak si berou i to co nemaj. :twisted:

Napsal: pon 20.11.2006 13:52
od AdaM5
Kuba: VIN nevim. Je to ale r.v. 1999, 2 497 cm3 objem válců,
Výkon: 85 kW (116 k), původně z Belgie. Teď jsem narazil na německym netu na info, že se tyhle motory dávaly jen do auťáků exportovanejch do Holandska a do Belgie...hm..... nechápu proč.
:?:
To Kuba
Zkus se podívat na mapu světa a možná pochopíš proč.Jelikož Belgie a Holandsko jsou plochý jako prsa japonské gymnastky, tak tam lidi asi nepotřebujou žádný 300+ koňový bestie(odpadá jim totiž zde hodně zmiňované předjíždění do kopců).Když si tam dotahneš třeba Fabii RS tak budeš král silnic.Pokud ovšem nesejmeš nějakýho kolaře, kterých je tam až hanba

Napsal: pon 20.11.2006 14:40
od Martinéz
gyrous píše:
Martinéz píše:
gyrous píše:[quote="Kuba"]Takže výsledek zní : NEBRAT :evil: Nechápu, pro koho to dělali.... proč vůbec.


Protoze sis odpovedel predtim, jsou na to levne dily.
Za to co je pod kapotou das dohromady 20t na material a jedes dalsich 200tkm bez oprav. 8)


kamarade, bud dobrej a probud se.. za 20 se da sehnat treba repas turba nebo cerpadla pokud jsi lama..


Ten repas se pocita i s praci. Kdyz je s tim drbacka, tak to tipnu na tech deset patnact hodin no a tam to hezky naskace. Ale ty dily jsou stejne za facku. To jen, ze ty ku..y servisacky, kdyz uvidi BMW tak si berou i to co nemaj. :twisted:[/quote]

reagoval sem na to ze dily na M51 vyjdou dost podobne jako na m57.. ale skoda mluvit :roll: