Stránka 2 z 6

Napsal: pon 27.11.2006 16:33
od milonovo
Tak teď mám dilema,ženská co jsem od ní koupil ten jeden vstřik mi psala že má ještě 4 nový,origo zabalený po 150E+nějaká pošta.....což je něco přes půlku.Ale asi na ně kašlu.Je mi naprosto jasný že až je budu potřebovat,tak nikde nebudou :D

Napsal: pon 27.11.2006 17:01
od Kuba
RSak píše:já bych to zase tak tragicky neviděl, bohužel o problémech se mluví více než o spokojenosti


:roll: To tedy ne ! Pokud je na trhu v 3 tisíciletí, kdy zvládáme složité operace mozku, kdy zvládáme nanotechnologie i genetické inženýrství, na trhu produkt, který dokáže z hřmotného, kouřícího dieselu udělat tichý, úsporný agregát s přebytkem točivého momentu ( = common-rail ), ale na druhou stranu tato technologie common-railu skýtá nezanedbatelné riziko ( = viz. počet poruch na vstřikovačích ) poruchy, která - pokud nastane - stojí majitele technologie nejméně 70.000.- Kč, pak je potřeba otevřeně a důrazně kritizovat výrobce a vývojáře této technologie !

Proč si mám namlouvat, že "mě to nepotká" , když riziko poruchy je značné, pokud si chci vozidlo ponechat několik 100.000 km, proto si pořizuji diesela, ne ?

:idea: :idea: To neni o tom, že by technologie nebyla vyspělá - to je o tom, že se šetři na špatných místech. Kdyby výrobci letadel či kosmických plavidel takhle poruchovvejma součástkama osazovaly svoje technologie, tak by ta letadla a spol. furt padala... nepadaj a když, tak v 90% kvůli slehání lidského faktoru - takže ono to jde, když se chce....

Napsal: pon 27.11.2006 17:09
od Vlasta
Já mám dojem, že jsme na tom s CR vstřiky od BOSCHe ještě dobře. U Fordů (a zřejmě i všech frantíků) se vstřiky DELPHI nedají repasovat, odchází podstatně častěji, než u BMW a stojí 12k/ks. Je pravda že jsou potřeba jen čtyři.

Napsal: pon 27.11.2006 17:48
od RSak
no jestli se vstřiky sypou v cca 150 tisících km, za 10 tisíc Kč je možná repase na dalších 100 tisíc nebo za 70 tisíc Kč jsou origo nové na dalších 150 tisíc km, je to pecka, ale prostě je to nectnost CR technologie

Co ale říci na koncernový 2,5 TDI, kdy ve 100 tisících km je nutná výměna rozvodového řemenu a kladek za cenu 50 tisíc Kč a tak je to prostě naplánováno, bez jakéhokoliv studu :mad:

Napsal: pon 27.11.2006 18:15
od Kuba
No to ne, 8O 8O 8O ozubenej řemen pro 2,5 TDI stojí do 1500,-- Kč. a sada napínacích kladek do 2.500,-- Kč., v nejhoršim případě se ještě vymění spodní řemenice u kliky, ta je drahá, stojí do 5.000,-, ale nemusí se vžýdycky měnit. Neznačkovej servos všechno zvládne i s materiálem tak do 10.000 nebo 15.000,- Kč. Sám si to zmáknu taky udělat za odpoledne, smaozřejmě používám momentovej klíč a jedu přesně podle servisního manuálu ... jen je blbý to odstrojování, to je piplačka.... je tam málo místa a motor je do V ......... vstřikovače do BMW CR nezrepasuju ani náhodou :twisted: , do tds komůrkovýho ano, na to mám i zkoušečku, jedna tryska nová BOSCH do vstřikovače (tds) stojí kolem 300,-- kč, x 6 = 1.800,- a můžu drandit dalších 100.000 km..........

S cenou vstřikovačů do CR se to vůbec nedá porovnat..... bohužel ale 6ti válec BMW je 6ti válec BMW, jak v dieselu tak i v benzinu, na to prostě AUDINa nemá, i když V6 2,5 TDI považuju za slušnej motor :-)

Napsal: pon 27.11.2006 18:18
od RSak
to Kuba: to prostě není možné, něco tam musíš ošulit, jinak by nebyl takový rozdíl, to nemůže být rozdíl jen v práci a hlavně je to rozvod, tem když praskne tak je to konečná, CR vstřikovače ti začnou odcházet postupně

Napsal: pon 27.11.2006 18:26
od Kuba
Proč bych to šulil ? naopak, v tomhle jsem perfekcionista, do ničeho se nepouštim, pokud nemám origoš servisní manuál a ještě konzultaci od kluků z servisu. Samozřejmě že už člověk nějákej ten rozvoďák vyměnil......... šetřit se dá třeba na tom, že nekoupíš origoš rozvoďák VW-AUDI, ale třeba SKF, což je dodavatel, kterej lifruje i pro VW/AUDI a oni si to jen jinak označej.......... rozvoďák Ti může praskout jen tehdy, pokud tam něco vlítne (šroub, matka... ) a nebo je moc volnej a na odlehčený straně se omlátěj zuby a pak to přeskočí ........ proto se dnes používaj samonapínací kladky ........ prostě musíš dělat pracisně, při výměně rozvodů měnit všechno za nový, co předepisuje výrobce, dotahovat momenťákem, kde je to potřeba........ všechno si označit, hlavně z opatrnosti horní úvrať na čerpadle, na vačkách, na klice ..... a nic nemůžeš pak pokazit...... a hlavně se předtim poradit s lidma, který už x-krát rozvody dělali, třeba i ze servisu....... to je ale stará písnička :)

Napsal: pon 27.11.2006 18:32
od RSak
a kde je tedy tech 35 tisíc, přece to nemůže být jen přirážka origo audi servisu ?

Napsal: pon 27.11.2006 18:55
od Hanz
Kuba píše:.... vstřikovače do BMW CR nezrepasuju ani náhodou :twisted:

faktem je, ze to jde a bezne se to dela s vybornyma vysledkama, jinak by na to nikdo nedrzel 6mesicu/bez omezeni km zaruku, ze .-)

Napsal: pon 27.11.2006 19:07
od bpytlik
RSak píše:a kde je tedy tech 35 tisíc, přece to nemůže být jen přirážka origo audi servisu ?


tech 35k je v tom, ze te proste ojebali...nevim co na tom nechapes...rozvody za 50k :)))))

Napsal: pon 27.11.2006 19:09
od M3maniac
RSak píše:to Kuba: to prostě není možné, něco tam musíš ošulit, jinak by nebyl takový rozdíl, to nemůže být rozdíl jen v práci a hlavně je to rozvod, tem když praskne tak je to konečná, CR vstřikovače ti začnou odcházet postupně


Co není možné? je to holý fakt.... prostě výměna rozvodů se dá udělat za třetinu někdy i čtvrtinu ceny servisu audi či vw.Když koupíš kvalitní řemen např.Gates kvalitní kladky,tak už to je jen o šikovnosti mechanika...to že v audi rozebíraj kompletně předek,včetně sundání chladičů atd...je jen taktika.Znám mechoše co to udělá pomoci svých přípravků aniž by nějaké chladiče sundával...

Napsal: pon 27.11.2006 19:12
od M3maniac
RSak píše:a kde je tedy tech 35 tisíc, přece to nemůže být jen přirážka origo audi servisu ?


Ano,je to tak...známý má autosalon a prodává audi a vw....lidem dává super slevy ,klidně ma na autě za mega jen 20k vývar ,na servisu na něm za 3roky udělá 10ti násobek :D

Napsal: pon 27.11.2006 19:18
od RSak
:D )))) mě neojebali, protože jsem si koupil BMW, jen jsem ukazoval na cenovou náročnost jiné značky


jinak to s tím rozebráním celýho předku je teda síla 8O

Napsal: pon 27.11.2006 19:24
od RSak
to M3maniac: jinak koukám že ty už máž druhýho 3,0d a asi spokojenost ne? Mě to šlape taky super, ten tah a hukot je přímo božskej, kolikrát ani nezapínám radio a jen poslouchám motor ... :wink:

Napsal: pon 27.11.2006 19:24
od sb
No, jeste pozapomel napsat ze se ma spolu s rozvodama u audiny menit i vodni pumpa, kdyz k tomu prictes naky ty blbovinky, tak se dostanes na 20-25tKc za ktery si to musis vymenit sam, je to jen material. Takze v origo servise bych tem 40-50tKc docela veril.

Napsal: pon 27.11.2006 20:10
od Kuba
RSack : : No kde je těch 35.OOO Kč ? No v kapse servisu přece... najdeš je třeba ve vstupní hale v mramorovym obložení, v nejnovějšim TOUAREGu majitele firmy, v platech sekretářky, která tam sedí a kecá s kolegyní, a v neposlední řadě v kapsách akcionářu VW-SKODA-GROUP :!: :!: :!: :!:


Hanz : Mýlíš se ! CR-vstřikovače repasujou, ale ta repase zahrnuje jen vršky a vyčištění. Je to taková polo-repase, dobře, lepší než nic. Pokud Ti ale odejde "jehla" dole, tak to je tak přesně slícovaný, že to nezrepasuje ani se svěcenou vodou :!: ..... Je to taková česká repase, no ...... mimochodem nevim jak je to dnes, ale ještě před nedávnen BOSCH v ČR vůbec nerepasoval dCR v česku ( v Německu ano ), protože v Česku údajně málokdo dodržoval dílenský postupy po repasi a BOSCH na toi musel dávat záruku......

Napsal: pon 27.11.2006 20:22
od RSak
to Kuba: jestli to budeš brát takhle, tak si nekupuj nic a jezdi autobusem

jestli se bojíš hrozby servisních nákladů, tak opravdu zauvažuj o 528 a vykašli se na naftu, nemá cenu kupovat nejlevnější 530d a potom abys nemohl usnout že možná už zítra se ti vysype vstřik

Napsal: pon 27.11.2006 23:03
od RuDoSh
Kuba píše:i když V6 2,5 TDI považuju za slušnej motor :-)


on se delalo i V6 2,5TDI(to davali jen do AUDI?)? Ted jezim s R5 2,5TDI(128kW 400Nm) s sestikvaltem a zadny zazrak to neni.... :)

Napsal: pon 27.11.2006 23:11
od M3maniac
RSak píše:to M3maniac: jinak koukám že ty už máž druhýho 3,0d a asi spokojenost ne? Mě to šlape taky super, ten tah a hukot je přímo božskej, kolikrát ani nezapínám radio a jen poslouchám motor ... :wink:


Teď nemám 3,0d to je jen pro Geltyho a spol :D od bmw mám teď jen empower :D a věř mi,že rádio taky nepouštím :D

Napsal: pon 27.11.2006 23:17
od Baxon
RuDoSh píše:
Kuba píše:i když V6 2,5 TDI považuju za slušnej motor :-)


on se delalo i V6 2,5TDI(to davali jen do AUDI?)? Ted jezim s R5 2,5TDI(128kW 400Nm) s sestikvaltem a zadny zazrak to neni.... :)

Měl jsem ho v tý sračce od VW group 132kW, ale jak píšeš bylo to smutný kino.