Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530d, 135kW,r.v.2000, 145 tkm, 270.000 Kč... koupit ?
No tak ani u Forda to není za 15k. Jeden vstřik stojí 12k a Delphi na rozdíl od Boshe nejdou zatím ani částečně repasovat.Atila píše:Takze co u Forda TDCI dneska spravi nejakych patnact litru je uz BMW 530d holt zalezitost litru sedmdesati.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
hoši chcete li mít bmw musíte s vyššímy náklady počítat,viděl jsem pár 3,0d s původnímy vstřiky i ve 250tkm...pokud auto chcete mít pro sebe a pro radost a potká vás tato výměna tak máte opět minimálně 200tkm klid,90% tady má 200tkm na 10let !Pokud máte toto auto v manuálu jezdí vám za 7l nafty! sorry ,ale toto auto se nedá srovnávat ze sračkama typu ford....známej měl focuse 2000 a rezavělo!A srovnávat jízdu v e39ce a ve fordu mondeo prostě nejde.
M3maniac píše:hoši chcete li mít bmw musíte s vyššímy náklady počítat,viděl jsem pár 3,0d s původnímy vstřiky i ve 250tkm...pokud auto chcete mít pro sebe a pro radost a potká vás tato výměna tak máte opět minimálně 200tkm klid,90% tady má 200tkm na 10let !Pokud máte toto auto v manuálu jezdí vám za 7l nafty! sorry ,ale toto auto se nedá srovnávat ze sračkama typu ford....známej měl focuse 2000 a rezavělo!A srovnávat jízdu v e39ce a ve fordu mondeo prostě nejde.
ja mam kamose a pro nej je Focus nejlepsi auto na svete, 740i E38 je sracka a E65 taky

Dnes jsem přivezl auto z BDS AC Hale, měl jsem jeden vstřik v hajzlu (nerepasovatelný- zřejmě elektrika, závada se projevovala sporadicky), ostatní jsem nechal preventivně přetěsnit a motor si na volnoběh přede jako kočička. Celá ta anabáze i s jedním novým vstřikem (již dříve vyměněným) mě vyšla celkem na 30k.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
krakatit píše:M3maniac píše:hoši chcete li mít bmw musíte s vyššímy náklady počítat,viděl jsem pár 3,0d s původnímy vstřiky i ve 250tkm...pokud auto chcete mít pro sebe a pro radost a potká vás tato výměna tak máte opět minimálně 200tkm klid,90% tady má 200tkm na 10let !Pokud máte toto auto v manuálu jezdí vám za 7l nafty! sorry ,ale toto auto se nedá srovnávat ze sračkama typu ford....známej měl focuse 2000 a rezavělo!A srovnávat jízdu v e39ce a ve fordu mondeo prostě nejde.
ja mam kamose a pro nej je Focus nejlepsi auto na svete, 740i E38 je sracka a E65 taky
Já mám taky závistivý kámoše

Vlasta píše:Dnes jsem přivezl auto z BDS AC Hale, měl jsem jeden vstřik v hajzlu (nerepasovatelný- zřejmě elektrika, závada se projevovala sporadicky), ostatní jsem nechal preventivně přetěsnit a motor si na volnoběh přede jako kočička. Celá ta anabáze i s jedním novým vstřikem (již dříve vyměněným) mě vyšla celkem na 30k.
Seš jeden z mála, kdo přizná, že ho to stálo takovej ranec.... většina - i když potají sebevíc nadávaj - navenek bráněj značku, do který šly...... BMW je fakt kvalitní kára, má užasnej design, a je jedno jestli je nový nebo 20 let starý, furt to má něco do sebe, např. PASSAT III vs. BMW 525tds 1989... BMW furt vede...... ale prostě tyhle náklady na vstřikovače CR, to je šílenost, normální člověk na to nemá, nebo má, ale je naprosto neekonimický pak takovou káru provozovat...... strašná škoda to je...........
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Seš jeden z mála, kdo přizná, že ho to stálo takovej ranec.... většina - i když potají sebevíc nadávaj - navenek bráněj značku, do který šly...... BMW je fakt kvalitní kára, má užasnej design, a je jedno jestli je nový nebo 20 let starý, furt to má něco do sebe, např. PASSAT III vs. BMW 525tds 1989... BMW furt vede...... ale prostě tyhle náklady na vstřikovače CR, to je šílenost, normální člověk na to nemá, nebo má, ale je naprosto neekonimický pak takovou káru provozovat...... strašná škoda to je...........[/quote]
Ekonomické? PASSAT III vs žigulík...
Nebo Passat vs Trabant. Ale přece jenom passat vyhrává, no strašná škoda to je, ale asi budu radši jezdit tím Trabantem...
Ekonomické? PASSAT III vs žigulík...

Nebo Passat vs Trabant. Ale přece jenom passat vyhrává, no strašná škoda to je, ale asi budu radši jezdit tím Trabantem...

M3maniac píše:hoši chcete li mít bmw musíte s vyššímy náklady počítat,viděl jsem pár 3,0d s původnímy vstřiky i ve 250tkm...pokud auto chcete mít pro sebe a pro radost a potká vás tato výměna tak máte opět minimálně 200tkm klid,90% tady má 200tkm na 10let !Pokud máte toto auto v manuálu jezdí vám za 7l nafty! sorry ,ale toto auto se nedá srovnávat ze sračkama typu ford....známej měl focuse 2000 a rezavělo!A srovnávat jízdu v e39ce a ve fordu mondeo prostě nejde.
Problem je, ze zrovna ty E39tky se prodavaji vetsinou v dobe, kdy uz vstriky umiraji takze tech 70.000km je potreba v podstate pripocitat k cene. Takze slusna 530d 142kW nevyjde na 320.000+Kc, ale na 390.000+Kc, no a pak je otazka jestli nekoupit za nejakych 330.000Kc 530i, ktera lepe jede a ten rozdil v cene zaplati palivo minimalne na 50.000km. To se vyplati jen nekomu kdo si kupuje auto alespon na sto tisic kilometru, coz u ojetin neni uplne typicke.
Jinak zrovna o Forda bych se moc neotiral, protoze v ramci nepremiovych znacek dela asi nejkvalitnejsi auta s nejlepsimi jizdnimi vlastnostmi. Koneckoncu ne nadarmo se Mondeu II rika E46tka chudeho muze.

Atila píše:M3maniac píše:hoši chcete li mít bmw musíte s vyššímy náklady počítat,viděl jsem pár 3,0d s původnímy vstřiky i ve 250tkm...pokud auto chcete mít pro sebe a pro radost a potká vás tato výměna tak máte opět minimálně 200tkm klid,90% tady má 200tkm na 10let !Pokud máte toto auto v manuálu jezdí vám za 7l nafty! sorry ,ale toto auto se nedá srovnávat ze sračkama typu ford....známej měl focuse 2000 a rezavělo!A srovnávat jízdu v e39ce a ve fordu mondeo prostě nejde.
Problem je, ze zrovna ty E39tky se prodavaji vetsinou v dobe, kdy uz vstriky umiraji takze tech 70.000km je potreba v podstate pripocitat k cene. Takze slusna 530d 142kW nevyjde na 320.000+Kc, ale na 390.000+Kc, no a pak je otazka jestli nekoupit za nejakych 330.000Kc 530i, ktera lepe jede a ten rozdil v cene zaplati palivo minimalne na 50.000km. To se vyplati jen nekomu kdo si kupuje auto alespon na sto tisic kilometru, coz u ojetin neni uplne typicke.
Jinak zrovna o Forda bych se moc neotiral, protoze v ramci nepremiovych znacek dela asi nejkvalitnejsi auta s nejlepsimi jizdnimi vlastnostmi. Koneckoncu ne nadarmo se Mondeu II rika E46tka chudeho muze.A o jizdnich vlastnostech jako melo stare Mondeo z roku 1996 si muze jeste dnesni B7 Passat nechat jenom zdat.
no když myslíš.....mohl bych ti ukázat mondeo z roku 98 ze 100tkm,serviska ,1.majitel v interieru jak z linky,motor jak z linky a spodek ementál....o kvalitách fordu se bavit nebudu,něco jsem s nima zažil ale to se dá zažít s každým autem...jsou věci ve kterých jsou i u fordu top třída ,ale to jsou spíš vyjímky typu...starej tranzit,focus RS a pár dalších příkladů.Třeba ford KA je unikátni stroj



Tak jsem to auto nevzal, i když jsem prováděl průzkum trhu a srovnatelný BMW je běžně dražší tak o 30.000,- Kč., když mi ten chlápek je ochotnej slevit až na 250.000,-- Kč. Byl jsem i v AAA-bazaru a technici mi potvrdili, že jestli bych si chtěl to báwo nechat dlouho a jezsim ročně 40.000 km tak by mne výměna vstřikovačů common-rail neminula. Mohlo by to prý být už kolem 150.000 km kdybych měl pech, ale spíš tak od 250.000 km výš. Mechanicky jsou ty motory prej bezproblémový..... dokonce mi v áčkách ten frajer nabíd, že mi v jednom servisu zařídí "slevu", takže mi všechny vstřikovače vyměněj za 60.000,-- . Pěkně děkuju




Dani34el píše:Tak jsem to auto nevzal, i když jsem prováděl průzkum trhu a srovnatelný BMW je běžně dražší tak o 30.000,- Kč., když mi ten chlápek je ochotnej slevit až na 250.000,-- Kč. Byl jsem i v AAA-bazaru a technici mi potvrdili, že jestli bych si chtěl to báwo nechat dlouho a jezsim ročně 40.000 km tak by mne výměna vstřikovačů common-rail neminula. Mohlo by to prý být už kolem 150.000 km kdybych měl pech, ale spíš tak od 250.000 km výš. Mechanicky jsou ty motory prej bezproblémový..... dokonce mi v áčkách ten frajer nabíd, že mi v jednom servisu zařídí "slevu", takže mi všechny vstřikovače vyměněj za 60.000,-- . Pěkně děkuju![]()
![]()
![]()
Tak to potom jo,když jdeš pro radu do Auto AAA

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Už vidím, jak někdo kdo koupí baworáka v česku, ztratí doklady o tom, že ještě na část auta se vztahuje bezplatný servis dalších 6 let.
A další důvod, oprava 60tisíc. Nové auto stojí 1,5míče v česku, odkud bylo samozřejmě koupeno jak se domníváš. A někdo, kdo měl 1,5mil prodává auto za tuhle cenu a ani si neužil auta se kterým najel "150tkm".
Navíc kolega z práce, to jako tvůj vrchní šéf? Nebo taky zvládneš bez problému sehnat 1,5míče za koupi, to bys tu ale asi nepsal o tom, že to nevemeš kvůli "ubohým 60t".

A další důvod, oprava 60tisíc. Nové auto stojí 1,5míče v česku, odkud bylo samozřejmě koupeno jak se domníváš. A někdo, kdo měl 1,5mil prodává auto za tuhle cenu a ani si neužil auta se kterým najel "150tkm".

Navíc kolega z práce, to jako tvůj vrchní šéf? Nebo taky zvládneš bez problému sehnat 1,5míče za koupi, to bys tu ale asi nepsal o tom, že to nevemeš kvůli "ubohým 60t".

Tak já nevim co je na tom co napsal Dani-el blbýho.... kdo jinej by měl krom autoservisů mít větší praktický zkušenosti s autama než velkej autobazar
Mě připadá, že tady BMW-fanatici záměrně uhejbaj od tématu.
Fakt je, že se Němci houfně zbavujou BMW common-railů, pokud mají tak 150- 200.000 km. Fakt je, že soudě podle zásobovacích tabulek BOSCH-SEVISů se COMMON-RAIL-vstřikovače celkem dobře a ve velkym prodávaj
Fakt je, že neni náhradní výrobce a doma to neopravíš, pokud myslim kvalitní opravu celýho vstřikovače Fakt je, že 80.000 Kč ofiko včetně práce v BMW servisu je několika-násobek normálního platu....i mýho.....
Má někdo konstruktivní nápad ? Krom plků typu: Tak si to nekupuj .

Fakt je, že se Němci houfně zbavujou BMW common-railů, pokud mají tak 150- 200.000 km. Fakt je, že soudě podle zásobovacích tabulek BOSCH-SEVISů se COMMON-RAIL-vstřikovače celkem dobře a ve velkym prodávaj

Má někdo konstruktivní nápad ? Krom plků typu: Tak si to nekupuj .
Němci se aut nezbavujou kvůli najetejm km, ale většinou obměňujou vozový park po 3 až 5 letech, což odpovídá těmhle kilometrům. Jelikož jsem podobnou anabázi řešil u auta koupenýho u nás, najeto necelých 150t km, ujistil jsem se, že to jde řešit repasováním vršků (který odcházej ve většině případů) za celkem cca 9k Kč + práce a nějaký drobnosti (těsnění). Já měl bohužel v hajzlu jeden vstřik úplně a dvakrát jsem zbytečně cáloval v BMW. Kdybych to asi dal rovnou do BDS, mohl jsem min. osmičku ušetřit.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Přesně tak, mají tam zkušební stolici i na CR vstřiky, na ní je otestují (vč. protokolu o měření) a zjistí, který je vadný. Já jsem preventivně nechal přetěsnit všechny, když už byly venku.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Tak já to zrekapituluju : Vesměs mi radíte, že je to sázka do loterie, že i přes ujišťování prodejce i bezva stavu to může bejt levá a že odcházej vstřiky po 200-300.000 km, což mi potvrdil i BMW Servis Bychl......
Prostě dobrej motor, moc dobrej, ale když s tim chci nalítat 500.000 km, tak se to prostě nevyplatí. Bohužel. Jen kvůli těm posr.nejm vstřikům

Prostě dobrej motor, moc dobrej, ale když s tim chci nalítat 500.000 km, tak se to prostě nevyplatí. Bohužel. Jen kvůli těm posr.nejm vstřikům



