Stránka 2 z 3
Napsal: stř 07.03.2007 22:06
od Mafa
ja mel ted e39 prvni zimu, a kazdy me s tim strasil ze to nikde nevyjede, a neda se s tim moc pres zimu jezdit, ale ted vim ze to byli lidi kteri bawo nikdy nemeli a jen o tom maximalne cetli. Mel jsem nove pirelli snowsport a uzival jsem si to ten jeden tyden co byl snih, az jsem byl prekvapenej s jakym prehledem to jelo a i daleko kontrolovanejsi prujezdy zatackama, proste bomba, a pro me nyni lepsi nez predek. Jinak to zadny extremni snih nebyl, max. 10-15cm na silnici, v horach jsem s tim nebyl. Kamos mel e30 kombi nove pneu debica a take rikal ze yjel vsude kde potreboval. Takze bych se toho nebal a i bez systemu se s tim da ject:-)
Napsal: stř 07.03.2007 23:07
od Mirahejny
rzich píše:Podle me snad v Nemecku nemaji snih.Nastesti ho moc tuto zimu nebylo.Nejsem si zcela jist jestli to spravi nove gumy , abych nebyl prekvapeny za par tisic - ze zase hovno.Asi by bylo nejlip se takoveho auta zbavit.Od ktereho roku maji 5ky ASR.
E34 525TDS Automat
Nezbavuj se auta a radeji si kup nové pneu pak neni problém. Já mám jedny pneu na sezonu po sezone je prodám a zas koupim nové, na BMW jsou nejduležitější pneu

Napsal: čtv 08.03.2007 08:45
od RedBaron
Já jsem koupil E34ce nové Dunlop Wintersport M3 3D. Když jsem to jel přezout, přijel jsem na starších zimákách a klouzal jako na rally. Když jsem odjížděl na Dunlopkách, nebyl jsem schopnej před servisem na sněhu ani hrábnout a odjel jsem jak po asfaltu. Byl to rozdíl jako mezi letníma a zimníma. Jinak mě to stálo 1399,- Kč za gumu, kupoval jsem to v rozměru 195/65/15 na 524td. S bavkama jezdím šestou zimu a problém jsem měl jen jednou, a to tam, odkud by nevyjela ani 4x4

Napsal: čtv 08.03.2007 09:38
od ajfel
RuDoSh píše:e34(moje prvni zima za volantem vubec) i e39 uplne v pohode.... teda zaklad jsou nove gumy.... na jetych jsem s e39 zapadl i na rovine..... a 40% je taky cit v prave noze.... proste kdyz se da plny knedlik a kola hrabou, tak to logicky nepojede.... jedina vyhoda predohrabu v zime je, ze to odpousti....
ja si prave "plny" knedlik a hrabani na snehu uzivam .. a stejne vystrelim rychleji nez vetsina ostatnich
chce to spravnou verzi auta

Napsal: čtv 08.03.2007 09:40
od ajfel
alesjungmann píše:s e34 jsem jezdil 10let - Liberec, takže na sněhu hodně, garáž v kopci...4kolka to vážně není, ale jinak fajn, dobré gumy výhodou
4kolka to vazne je
a az koupim nove gumy ....

Napsal: čtv 08.03.2007 10:47
od donco
jezdím s e34 Taxi v Krkonoších a není problém.A bez řetězů

Napsal: čtv 08.03.2007 11:09
od rzich
No s 525TDS moc vystrelovat nemuzu je to prece jenom Dyzl s 250000ci km
Napsal: čtv 08.03.2007 11:13
od pina
E39 528 na mirne jetejch zimakach u me uplnej pruser. vubec sem to necekal. skoro jako kdyz sem jednu zimu jezdil z cinou 560kou na letnacich.
ale s novejma gumama si myslim ze neni problem. zacinam chapat proc se daj mirne jety zimaky cela sada koupit u nas za par supu. v nemecku to nekdo mel na mercedesu nebo BMW a po jedny zime to dal do prcic. na oktavce este poslouzej ale na zadohrab uz moc ne.
Napsal: čtv 08.03.2007 11:55
od rzich
No nic, nove jsou nove........doufam
Napsal: čtv 08.03.2007 21:53
od milo
pokud mas automat, na snih pouzivej rezim M. spotreba jde sice solidne nahoru, ale rozjedes se opravdu vsude.
Napsal: čtv 08.03.2007 22:17
od Jawak
milo píše:pokud mas automat
Já mám na automatu režimy
- "S"; "E"; "*"

Napsal: pát 09.03.2007 00:53
od alesjungmann
ajfel píše:alesjungmann píše:s e34 jsem jezdil 10let - Liberec, takže na sněhu hodně, garáž v kopci...4kolka to vážně není, ale jinak fajn, dobré gumy výhodou
4kolka to vazne je

a az koupim nove gumy ....

Tak to se máš, 4kolka by se někdy v Liberci i hodila

Napsal: pát 09.03.2007 09:01
od rzich
no ja myslim ze tam mam Sport,Econom,vločka a 4kol to neni.
Napsal: pát 09.03.2007 09:18
od alesjungmann
no jo, Ajfel má x

Napsal: pát 09.03.2007 10:34
od Demostenes
milo píše:pokud mas automat, na snih pouzivej rezim M. spotreba jde sice solidne nahoru, ale rozjedes se opravdu vsude.
No, me naopak prislo, ze s tim M je to daleko horsi. M dela to, ze rozjizdi na 2 misto na jedna, takze je daleko snazsi dostat kola do protoceni, protoze pri rozjezdu musis pridat trochu plyn, coz ja normalne nemusim...
Napsal: pát 09.03.2007 10:50
od milo
Demostenes píše:milo píše:pokud mas automat, na snih pouzivej rezim M. spotreba jde sice solidne nahoru, ale rozjedes se opravdu vsude.
No, me naopak prislo, ze s tim M je to daleko horsi. M dela to, ze rozjizdi na 2 misto na jedna, takze je daleko snazsi dostat kola do protoceni, protoze pri rozjezdu musis pridat trochu plyn, coz ja normalne nemusim...
co jsem "pocital kvalty" tak mam pocit ze pri zapnutem rezimu M a pace na D to rozjizdi na 3ce - vyzkousej si dat Mko a z Dcka to hod na 3ku a uvidis, ze se nepreradi. kdyz tam kopnes za 2, podradi to.
a o tom protoceni bych si dovolil rovnou oponovat. teda pokud nemas 750
prvni "prazskou kalamitu" jsem absolvoval jeste na letnich, s rozjizdenim v rezimu M jsem nemel problemy. prevodovka se chova taky lip pri dobrzdovani na krizovatku. s klasickym E a D to bylo nekdy opravdu vesele ... auto se mi na ledu hrnulo podtlakem dopredu, brzdy nereagovaly, protoze je vypinalo ABS. mel jsem pocit, ze to rozsekam na prvni krizovatce v rychlosti 2 km/h

Napsal: pát 09.03.2007 10:53
od rzich
asi mam v riti prevodovku,radi plynule ale musim pridat trochu plynu kdyz dam D abych se rozjel.(Kdyz je to zahrate je to trochu lepsi)U Amerik jsem jenom sundal nohu z brzdy a uz se to hnulo.Jinak to fakt radi sametove ale toto me sere,nevimjak to ma byt,celkem jsem si zvykl a pridavat tam na volnobehu pokud to lze, se me nejak nechce
Napsal: pát 09.03.2007 10:55
od milo
rzich píše:asi mam v riti prevodovku,radi plynule ale musim pridat trochu plynu kdyz dam D abych se rozjel.(Kdyz je to zahrate je to trochu lepsi)U Amerik jsem jenom sundal nohu z brzdy a uz se to hnulo.Jinak to fakt radi sametove ale toto me sere,nevimjak to ma byt,celkem jsem si zvykl a pridavat tam na volnobehu pokud to lze, se me nejak nechce
kdy probehla posledni vymena oleje v prevodovce? nebo aspon kontrola, kolik ho tam je (s dodrzenim postupu - prokvaltovat vsechny stupne a kontrolovat s nastartovanym motorem na N)?
Napsal: pát 09.03.2007 11:03
od ajfel
alesjungmann píše:ajfel píše:alesjungmann píše:s e34 jsem jezdil 10let - Liberec, takže na sněhu hodně, garáž v kopci...4kolka to vážně není, ale jinak fajn, dobré gumy výhodou
4kolka to vazne je

a az koupim nove gumy ....

Tak to se máš, 4kolka by se někdy v Liberci i hodila

obcas se neco prodava ... staci se divat .. a cekat
ale moc jich neni . ja si svou privez z nemecka ... ale taky jsem dlouho hledal (na webu) nez jsem nasel ix v kombiku za rozumne penize ... a pak to proste vyslo
petr
Napsal: pát 09.03.2007 11:19
od alesjungmann
2 Ajfel
Já mám teď po e34 čerstvě další e39, takže zase za 10let
A co X ? Spokojenost ?