Pavel píše:paráda .... uděláme byznis až budu potřebovat (zatím je mám pěkné) tak mi je vyleštíš a já ti vyleštím fáro...Ok?
to zvladnes i sam je to brnkacka
já se bojím....jak se znám tak bych je skur...l .... vybrousím všechno ale svoje světla ne...to nechám na někoho kdo to dělal....a radši mu na oplátku vyleštím auto....tak zájemci hlaste se
Zave píše:[quote="Pavel"]paráda .... uděláme byznis až budu potřebovat (zatím je mám pěkné) tak mi je vyleštíš a já ti vyleštím fáro...Ok?
to zvladnes i sam je to brnkacka
já se bojím....jak se znám tak bych je skur...l .... vybrousím všechno ale svoje světla ne...to nechám na někoho kdo to dělal....a radši mu na oplátku vyleštím auto....tak zájemci hlaste se
hm , me si je brousil.. zadní..... to si pamatuju [/quote]
zadní sem děla í Hyrimu a já nevím komu ještě...ty jsou v pohodě,protože jdo vyleštit leštičkou ... ale přední světla a svoje ani omylem,na to je mám moc rád
stanley07 píše:No po pravdě, největší voser je vyndat ty světla, všechno odpojit a nic při tom neulomit. U mě to odnesly dva konektory a jeden úchyt a to jsem byl hoodně opatrnej... Ale někoho na ten byznys určitě seženeš, když jsem viděl vyleštěný auto od tebe, je to nejlepší pobídka
No nekde tady byl odkaz na navod a tn co ho psal tak to delal na aute (akorat si okoli toho svetla polepil izolackou)
Je to brnkačka... Světlo je venku hned a leštění je taky otázka max půl hodinky. Neni na tom co zkazit, je to tvrdej plast. Tak se toho nebojte a hurá na to
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
ale na druhou stranu jsem se bavil u nás s reklamačním technikem o světlech a on mi řekl, že plastové světla jsou z polykarbonátu který je měkký a proto je na nich mikrometrická vrstva jakýhosi povlaku, který zaručuje že něco vydrží a nejsou hned poškrábané a oťukané od kamenů. Vše ukážě čas...
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
FBS píše:Takže fámy že to nejde jsou opravdu jen fámy, koupil jsem přední facelifty, jedno bylo bohužel z jiného auta který mělo asi deset milionů kilometrů, takže plast byl od kamínků fest domlácenej. Postup je umejt plast od mušek, na fotkách už je umytej, jsou vidět jen tečky od kamenů. Namočit a brousit a pořád vlhčit, smirek 240 -- 400 -- 600 -- 800 -- 1000 -- 1500 a pak jsem použil 3M leštící pasty od nejhrubší po nejjemější, jsou sice na lak, ale fungujou samozřejmě na všechno leštění. Výsledek posuďte.
[/img]
nejsou videt fotky, nepojedes na sobotni sraz klubu do pb ? ze by jsi mi tam s tim pomohl ?:) nebo nejede nekdo ?:)
patras píše:skoda ze to nejde udelat se sklenenejma
Třeba jde, co víš...
Mám v plánu to zkusit. Mám v práci diamantovou brusnou pastu na leštění kovových ploch do vysokého lesku, tak to chci zkusit co to udělá na obyč. skle a pokud to nebude hnuj, tak to zkusím na skleněných krytech u E36.
Kašli na to a kup si nové kryty... Vypadá to mnohem lépe a nepoznáš že je to leštěný...
Bylo mi řečeno, že pokud budeš leštit, odstraníš vlastně tu horní vrstvu laku a potom bude vidět jak je vrstvený ten plast a navíc to vydrží úplný prd...
Panaque píše:Kašli na to a kup si nové kryty... Vypadá to mnohem lépe a nepoznáš že je to leštěný...
Bylo mi řečeno, že pokud budeš leštit, odstraníš vlastně tu horní vrstvu laku a potom bude vidět jak je vrstvený ten plast a navíc to vydrží úplný prd...
A za kolik se dají pořídit nové kryty? Nějak se mi to nepodařilo najít.
Panaque píše:Kašli na to a kup si nové kryty... Vypadá to mnohem lépe a nepoznáš že je to leštěný...
Bylo mi řečeno, že pokud budeš leštit, odstraníš vlastně tu horní vrstvu laku a potom bude vidět jak je vrstvený ten plast a navíc to vydrží úplný prd...
A za kolik se dají pořídit nové kryty? Nějak se mi to nepodařilo najít.
Panaque píše:Kašli na to a kup si nové kryty... Vypadá to mnohem lépe a nepoznáš že je to leštěný...
Bylo mi řečeno, že pokud budeš leštit, odstraníš vlastně tu horní vrstvu laku a potom bude vidět jak je vrstvený ten plast a navíc to vydrží úplný prd...
A za kolik se dají pořídit nové kryty? Nějak se mi to nepodařilo najít.
Na E36 fakt nevím. V Elitu nemají???
No to právě nevim, protože jsem to nenašel. Ale ještě jsem se tomu nevěnoval na plno. Ó jsem líný.
FBS píše:Takže fámy že to nejde jsou opravdu jen fámy, koupil jsem přední facelifty, jedno bylo bohužel z jiného auta který mělo asi deset milionů kilometrů, takže plast byl od kamínků fest domlácenej. Postup je umejt plast od mušek, na fotkách už je umytej, jsou vidět jen tečky od kamenů. Namočit a brousit a pořád vlhčit, smirek 240 -- 400 -- 600 -- 800 -- 1000 -- 1500 a pak jsem použil 3M leštící pasty od nejhrubší po nejjemější, jsou sice na lak, ale fungujou samozřejmě na všechno leštění. Výsledek posuďte.