Stránka 2 z 2
Napsal: úte 14.08.2007 13:01
od Marten
Jdu to vyzkoušet vyčistit ... Uvidíme...

Napsal: úte 14.08.2007 17:16
od ras11
klacik píše:Ták u mě to bude
čidlo otáček klikového hřídele
....

tu zavadu co si popisal s tym dlhsim tocenim pri startovani som mal aj ja kedysi, bolo to presne cidlo kluky, motor toci dlhsie- kym natiahne signal pre zapalovanie z cidla vacky... kontrolka motora toto nesignalizuje
ale ubytok vykonu som velky nemal, mozno mne to cidlo neslo len pocas startovania a potom sa nejak chytilo - v kazdom pripade diagnostika to vidi a v pameti bude zaznam ak je to ono...
Napsal: stř 15.08.2007 06:19
od ajfel
jj, tohle jsem myslel ...
Napsal: stř 15.08.2007 06:20
od ajfel
Marten píše:Jdu to vyzkoušet vyčistit ... Uvidíme...

nejak mi to nesedi s tim, cos psal vyse ....

Napsal: stř 15.08.2007 07:50
od aphex
Tak jsem to udělal podle návodu a zdá se, že se to umoudřilo. Uvidíme jak dlouho to vydrží.
Shot with
K750i
Napsal: stř 15.08.2007 21:54
od Marten
Protože jsem nevěděl jak se to čistí... Člověk se učí přece celej život ne?
Jinak mě to po odšroubování nešlo sundat z toho plastu.. Jestli to bylo nějaký přilepený nevím..
Postříkal jsem to nejdřív nějakým sprejem na čištění kontaktů a pak jsem to šudlil štětečkem a technickým lihem. Nakonec jsem to prolil lihem a nechal vysušit.
Rozdíl jsem nepoznal žádnej tak nevím..

Napsal: čtv 16.08.2007 10:32
od aphex
Marten píše:Protože jsem nevěděl jak se to čistí... Člověk se učí přece celej život ne?
Jinak mě to po odšroubování nešlo sundat z toho plastu.. Jestli to bylo nějaký přilepený nevím..
Postříkal jsem to nejdřív nějakým sprejem na čištění kontaktů a pak jsem to šudlil štětečkem a technickým lihem. Nakonec jsem to prolil lihem a nechal vysušit.
Rozdíl jsem nepoznal žádnej tak nevím..

Taky mi to moc nešlo sundat, je to přilepený. Trochu jsem si pomohl šroubovákem a bylo to venku hned. Nicméně jsem zjistil že čištění nepomohlo. Už se to zase dusí.
Právě jsem mluvil s mechanikem, a řikal že to snad není váhou, ale nějaká elektrika, svíčky nebo rozdělovač....uvidíme.
Napsal: čtv 16.08.2007 13:41
od Marten
Jakej rozdělovač?? Si děláš legraci ne?

Napsal: čtv 16.08.2007 13:47
od aphex
Marten píše:Jakej rozdělovač?? Si děláš legraci ne?

...jj myslel jsem cívku...
Napsal: čtv 16.08.2007 14:18
od Marten
Ty máš na mysli asi 6 zapalovacích cívek pro každý válec zvlášť že? Ty jdou změřit velice obtížně. Mě to měřily v Renocaru a bylo vše OK.

Napsal: čtv 16.08.2007 16:01
od aphex
Tak jsem byl na diagnostice a je to vadný čidlo na vačkový hřídeli....
Napsal: čtv 16.08.2007 16:17
od dexter
Už jsi zisťoval na kolik stojí a kde se dá sehnat?Možná by to mohlo dělat potíže i mě.Bylo by to logický.
Napsal: čtv 16.08.2007 16:28
od aphex
dexter píše:Už jsi zisťoval na kolik stojí a kde se dá sehnat?Možná by to mohlo dělat potíže i mě.Bylo by to logický.
Tohle jsem našel v Elitu
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100754
ještě se poptám jestli to někdo neumí za míň.
Jinak se mi ještě rozsvítila kontrloka opotřebení brzd takže budu kupovat i nový kotouče, destičky a čidla opotřebení.

Napsal: čtv 16.08.2007 17:18
od klacik
kua, já jsem hroznej laik, ale čidlo na vačkový hřídely je asi něco jinýho než čidlo na klikový hřídely...?
jinak já to budu měnit (čidlo na klice) za:
BMW 12141703277 2630,- Kč

Napsal: pát 17.08.2007 20:48
od ras11
cidla a podobne veci ide objednat cez ebay za zaujimave ceny, konkretne to som potreboval stalo na ebay tusim 50 eur, ale objednal som cez svoj servis za cca 2800 Sk, cidlo kluky aj vacky bolo za velmi podobnu cenu ale je mechanicky aj principialne ine, tusim ze jedno z nich je hallova sonda a druhe indukcne (myslim)
Napsal: pát 24.08.2007 11:58
od aphex
Tak už je to opravený. Zase to krásně jede. Stálo to trojku.
Napsal: sob 25.08.2007 09:56
od Marten
Se máš...
