Stránka 2 z 2

Napsal: pon 19.01.2009 01:45
od Kruty
Kamarad resil podobny problem, a nakonec po dlouhem hledani a mereni nasli nejaky problem na ventilatoru u topeni (bylo pry proslusovane vinuti ), po vymene bylo vse OK...

Napsal: pon 19.01.2009 01:48
od landys
To by bylo za pojistkou.
Asi se návštěvě servisu BMW nevyhnu :-(

Napsal: pon 19.01.2009 12:49
od Maxiczech
[quote="Hyri"]Dik za snahu ale myslim ze sa jedna o E34 na tom obrazko , ja mam E39[/quote]



------------------------------------


už ti to někdo poslal nebo to mám skenovat? Scanner nemám, hodil bych ti to v jpg přes digi foťák. Tak dej kdyžtak vědít.. ;)
Ale je to německy, já jsem nad tím taky maturoval.... :D
Nešel mi zadní stěrač, tak jsem lovil pijostky.., nakonec byl jenom zasranej bordelem.. :)

Napsal: pon 19.01.2009 14:50
od Brátn
Hyri píše:Dik za snahu ale myslim ze sa jedna o E34 na tom obrazko , ja mam E39

seznam pojistek je tady, někde jsem to našel, ale znova se mi to už nepovedlo, tak to sem dám znovu, kdyžtak to smažte a dejte sem jen ten odkaz

1 – OSTŘIKOVAČE
2 – STĚRAČE,OSTŘIK.SVĚTEL
3 – HOUKAČKY
4 - STĚRAČE,OSV.SCHRÁNKY
5 – (ŠÍBR)
6 – CENTRAL,ZRCÁTKA,STAH.OKEN
7 – POMOCNÝ VENTILÁTOR
8 – ASC
9 - KLIMA,VYHŘ.OSTŘIKOV.
10 – (EL.SEDADLO SPOLUJ.)
11 – SERVOTRONIC
12 – IMOBILIZER
13 – (NASTAV.VOLANT,EL.SEDADLO. ŘIDIČ)
14 – MOTRONIC
15 – MOTRONIC,DIAGN.ZÁSUV.)
16 - LIGH.MODUL
17 - ABS,ASC,PALIV.ČERP.
18 - PALUBOVKA
19 - (ŘÍZENÍ PODVOZKU)
20 – VYHŘ.ZAD.OKNA,POMOC.VENTILÁTOR,TOPENÍ,KLIMA
21 - PDC,CLOŇ.ZRCÁTEK,EL.SEDADLO.ŘIDIČ
22 - POMOC.VENTILÁTOR
23 - TOPENÍ,NEZÁVISL.TOPENÍ
24 - PALUBOVKA,TLAK V PNEU.
25 - RADIO, MID
26 - NO
27 - CENTRAL,STAHOV. OKEN
28 - NO
29 - CENTRAL,STAH. OKEN, ZRCÁTKA
30 - ABS
31 - ABS,ASC,PALIV.ČERPADLO
32 – VYHŘÍV. SEDAČEK
33 - NO
34 - (VYHŘ.VOLANT)
35,36 – NO
37 - IMOBILIZER
38 – HOUKAČKY,DIAGNOST.ZÁS.
39 - ZÁS. SCHRÁNKA
40 - AIRBACK,PALUBOVKA
41 - LIGH.MODUL,BRZD.SVĚTLA,TEMPOMAT
42 - AIRBACK
43 - RADIO,TLF,BC
44 - RADIO,TLF,MID,MULTIF. VOLANT
v kufru
45 - (ROLETA)
46 – (TOPENÍ)
47 – NEZÁV.TOPENÍ
48 – (ALARM)
49 - ( PODVOZEK)
50 – (PODVOZEK)
51 – NO
52 – (ZAPALOVAČ)
53 - CENTRAL
54 – PALIV.ČERP.
55 – (OSTŘIK.)
56 -NAVI,BC,RADIO, CD- CH
57 - TELEFON
58 – RADIO,BC,NAVI
59 – (ZÁS.PŘÍVĚS)
60 – (PODVOZEK)
61,62,63,64,65 – NO
66 – (OHŘEV ZAD. OKNA)

doufám, že jsem ti tím trochu pomohl :roll:

Napsal: pon 26.01.2009 01:16
od Milhaus_
muzu to nafotit - v aute tyhle papiry mam (ve schrance u spolujezdce v tom vyklopnym panelu s pojistkami i nalepeny v kufru na pravym krytu baterky a subwooferu - touring), sice jen v nemcine, ale myslim ze preklad uz se tady zvladne ;) pripadne zkombinovani se seznamem od Bratn

ale abych se vratil na zacatek: zkousel jsi vytahovat opravdu vsechny pojistky? i pojistky 75 a 76? 75 je oznaceny jako Zusatzlüfter a 76 Heizungsgebläse - tedy pomocny ventilator (predpokladam ze asi el. ventilator v motoru) a ventilator topeni
bohuzel jsou ale uuuplne na pikatchu pristupny: musis sundat kryt co ma spolujezdec nad botama, jakoby zespodu pod prihradkou spolujezdce, chvili mi trvalo nez jsem prisel na to jak takze postup je zatahnout k sobe a pak vyklopit smerem dolu, vzadu jsou videt takovy bily silonovy jezdci, na tech se to prave posune a vyklopi
kdyz si pak lehnes na zem a podivas ze nahoru do palubky do prostoru za schrankou tak tam jsou videt 2 pojistky - nevim ted ktera z nich, ale jedna je ventilator topeni

a kam tim mirim? resil jsem stejny problem: vybita baterka, nekdy po par dnech, nekdy po vikendu, nekdy do rana a jednou dokonce uz jsem nenastartoval vecer kdyz jsem jel z prace (tzn. po cca 9-9,5h) - druhy den jsem si vzal nahradni baterku a samozrejme ten den jsem nastartoval v pohode .. jinak ten projev mel urcitou tendenci zhorsovani
stacilo dat na 1/2h baterku na nabijecku a OK
nejak jsem si zvykl ze kdyz auto zamknu tak jeste par minut bezi ventilator a dalsi veci - jednou jsem ale nahodou v noci sel k autu asi 3h po zaparkovani a ten to byl! slysel jsem ventilator topeni jak se sepnul tak na pul minuty, pak se na minutu vypnul, tohle cely asi 5x, pak 5 minut ticho a znovu
takze reseni je JEZEK - regulator ventilatoru topeni
http://bmwfans.info/original/E39/tou/52 ... l-64_1029/ dil cislo 3
vymena v BMW je normovana na 15 minut, ja to delal kdyz bylo asi -10°C takze samozrejme vsechny plasty i prsty ztuhly, no za pul hodky mirnyho nadavani jsem to zvladnul
tady nejaky postupy - je tam fakt bidnej pristup
http://www.ge39.com/finalstage.htm
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=143393
http://www.540i6.com/finalstagereplacement.html

Napsal: pon 26.01.2009 20:32
od landys
Asi nebudu mít čas chodit to ven hlídat a poslouchat, v mém případě bych řekl, že nic není slyšet...
Držím palce kolegovi, mě to zase na chvíli dalo pokoj, ale nejspíš po problému ještě není. Až to zase přijde, zkusím nějaký registrační ampérmetr, abych alespoň viděl periodu, velikost a nějakou závislost.

Napsal: pon 26.01.2009 21:50
od Milhaus_
ja jsem ted objednaval tenhle
http://www.levnealarmy.eu/merici-pristr ... -7585.html
neni to nic extra, ale pro bezny mereni by mohl stacit a prave se mi libi ze v pripade problemu nechas v aute v kufru notebook, pripojis a treba kazdych 10s sejmout odber - a klidne se pak muzes pripojit na ty logy co to uklada z druhyho kompu a kdyz doma vidis ze se neco deje tak jit k autu ;)

az prijde vyzkousim a pripadne muzu zapujcit

Napsal: pon 26.01.2009 22:03
od landys
Taky jednoduché zařízení, žádné registrační, ale s výstupem na PC. Takže už jen šikovný soft...
Já měl na mysli zkusit z jedné fabriky tu drahou potvoru, co to umí zaznamenat, ale kdyby tohle fungovalo... díky za nápad!