Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 a spotřeba? :O

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#21 Příspěvek od Kail »

Maxiczech píše:Přesně tak. Pokud mu naložíš 6 tisíc za studena, tak ti odejde každá hlava. Je to o tom, jak se k tomu kdo chová. Ale statisticky jsou na tom naftové motory hůře, co se hlav týče určitě náchylnější na prasknutí. :idea:
Mi může trefit šlak, když hovado sedne ráno do auta a dá mu na jedničku plnej cérez. Si dycky řikám, kdyby ten motor uměl vylézt z pod kapoty a rozmlátil mu držku.. :o



Jj,přesně tohle dělá matka,když si půjčí auto.Hned před barákem je kopec jak kráva,a ona ho vyjede snad celej na jedničku,otáčky odhaduji mezi 3000-4000 tisícema...Má útrum,když nedokáže pochopit že tohle se nedělá,a kord u TDS...Taky už ve svojich autech co jen já pamatuji oddělala 4 motory,z toho 3 v jednom autě :roll: :?
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od rakeesh »

Kail píše:
rakeesh píše:
Anton píše:http://forum.e30.cz/nova-hlava-na-525i-m50-t44290.html

takze M50 taky ne.. achjo :D


Tak to nesmíš brát,obecně bych řekl že všechny benzíny BMW sou se spolehlivostí na velmi vysoké úrovni...U dieselů je to spíš o zacházení,ale pokud koupíš dobrej kousek a budeš s ním zacházet opatrně tak bych se toho taky nebál...Ovšem musíš uvážit jestli se ti to vůbec vyplatí,přecejen nafta má spousty věcí které dřív nebo později udělat budeš muset - čerpadlo,vstřiky,možná turbo.Toto u benzínu odpadá...Do 524TD bych nešel ne ani tak kvůly spolehlivosti,ale spíš proto že je to prostě starej motor s nic moc výkonem - dnes sou i TDS za rozumný peníze,takže pokud diesela,tak jedině 525TDS (popř. 525TD).Ale z benzínů je podle mně nejrozumnější ta 525i - výkonu má dostatek na to aby to dokázalo slušně zamávat i s tak těžkou potvorou a spotřeba i ručení stejný jako 2.0i....1.8i je blbost a 3.0i a vejš je už jen na tom co od toho chceš :wink: (samozřejmně mluvím o 2.5i i 2.0i 24v - 12v už je taky starej a nešel bych do něj,když sou 24v za takové peníze za jaké sou...)

PS: Hlava může odejít na jakymkoliv motoru,nenech se zastrašit,525i na to není nějak víc náchylná než jiný motory...


vzhledem k mejm financnim moznostem ani nejde o vykon jako o tu spotrebu, takze 12V bych bral skoro radsi.. ale uvidime co bude k dispozici. Rozhoduje cena .)

diky vsem za rady.
Anton
Registrovaný
Příspěvky: 804
Registrován: úte 18.07.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Anton »

rakeesh píše:
Kail píše:
rakeesh píše:[quote="Anton"]http://forum.e30.cz/nova-hlava-na-525i-m50-t44290.html

takze M50 taky ne.. achjo :D


Tak to nesmíš brát,obecně bych řekl že všechny benzíny BMW sou se spolehlivostí na velmi vysoké úrovni...U dieselů je to spíš o zacházení,ale pokud koupíš dobrej kousek a budeš s ním zacházet opatrně tak bych se toho taky nebál...Ovšem musíš uvážit jestli se ti to vůbec vyplatí,přecejen nafta má spousty věcí které dřív nebo později udělat budeš muset - čerpadlo,vstřiky,možná turbo.Toto u benzínu odpadá...Do 524TD bych nešel ne ani tak kvůly spolehlivosti,ale spíš proto že je to prostě starej motor s nic moc výkonem - dnes sou i TDS za rozumný peníze,takže pokud diesela,tak jedině 525TDS (popř. 525TD).Ale z benzínů je podle mně nejrozumnější ta 525i - výkonu má dostatek na to aby to dokázalo slušně zamávat i s tak těžkou potvorou a spotřeba i ručení stejný jako 2.0i....1.8i je blbost a 3.0i a vejš je už jen na tom co od toho chceš :wink: (samozřejmně mluvím o 2.5i i 2.0i 24v - 12v už je taky starej a nešel bych do něj,když sou 24v za takové peníze za jaké sou...)

PS: Hlava může odejít na jakymkoliv motoru,nenech se zastrašit,525i na to není nějak víc náchylná než jiný motory...


vzhledem k mejm financnim moznostem ani nejde o vykon jako o tu spotrebu, takze 12V bych bral skoro radsi.. ale uvidime co bude k dispozici. Rozhoduje cena .)

diky vsem za rady.[/quote]

12V žere víc!!! ale má hezčí zvuk :)
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#24 Příspěvek od fotobobo »

rakeesh píše:tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?


Co jsem koukal, tak 520i a 525i se spatne shaneji i u nas...
Nevim ze jich je tak malo, nebo ze by je nikdo nechtel prodat?

Treba v nemecku jsem videl benziny drazsi jeste nez TDsa..
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#25 Příspěvek od Kail »

Přesně tak,pokud ti jde o spotřebu tak sháněj právě 24v...To že je tam víc otvorů pro benzin ještě neznamená,že ho tam teče víc :wink: .A ani 24v nejsou zas tak drahý.Můžu vědět kolik na to auto máš?
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#26 Příspěvek od rakeesh »

fotobobo píše:
rakeesh píše:tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?


Co jsem koukal, tak 520i a 525i se spatne shaneji i u nas...
Nevim ze jich je tak malo, nebo ze by je nikdo nechtel prodat?

Treba v nemecku jsem videl benziny drazsi jeste nez TDsa..


bral bych hned z nemecka, ale mam pocit ze se nesmi prihlasit starsi 8let?
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#27 Příspěvek od Kail »

Ale smí,už je to zrušený,věk bez omezení.
Anton
Registrovaný
Příspěvky: 804
Registrován: úte 18.07.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Anton »

rakeesh píše:
fotobobo píše:
rakeesh píše:tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?


Co jsem koukal, tak 520i a 525i se spatne shaneji i u nas...
Nevim ze jich je tak malo, nebo ze by je nikdo nechtel prodat?

Treba v nemecku jsem videl benziny drazsi jeste nez TDsa..


bral bych hned z nemecka, ale mam pocit ze se nesmi prihlasit starsi 8let?

podle mě je už jedno jak je to strarý
Jinak já mám m20ku a do m50ky bych šel hned..přeci jen 20koní je 20koní :D
Clairvoyant
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: úte 27.12.2005 01:00

#29 Příspěvek od Clairvoyant »

rakeesh píše:
fotobobo píše:
rakeesh píše:tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?


Co jsem koukal, tak 520i a 525i se spatne shaneji i u nas...
Nevim ze jich je tak malo, nebo ze by je nikdo nechtel prodat?

Treba v nemecku jsem videl benziny drazsi jeste nez TDsa..


bral bych hned z nemecka, ale mam pocit ze se nesmi prihlasit starsi 8let?


ANo, tak Tvůj pocit je špatný... Nedávno jsem dovezl z Würzburgu 525i 10/94 Touring.. Ale všeobecně je problematika dovozu starších aut probíraná na každém rohu. Viz nedávno nějaký článek na idnes.cz o ČR jako "vrakovišti Evropy" psaný pod taktovkou hnutí Sova - nebo jak se ti blbci nazývají (znalým věci, co to nečetli, doporučuji) ...

Ve zkratce. Já sám jsem sháněl 525i a vůbec E34 pěkně dlouho. Dobrý kousek není vůbec lehké sehnat a v ČR prakticky nemožná věc. Je pravda, že benzíny se u nás skoro neprodávají. A taky je pravda, že jsou v Německu všeobecně dražší než TDS. Taky je pravda, že náklady na provoz dieselu se mohou vyšplhat vysoko a pak Tě to obecně vyjde dráž než provoz benzínu. Taky je pravda, že 525i 24V (M50B25) je doporučován ze všech stran jako nejlepší kompromis pro E34 v duchu spotřeba/výkon/údržba. A taky je pravda, že E34 supr kára - držím palce při výběru :-)

P.s. kdybys chtěl napsat postup při dovozu auta, tak Ti ho rád napíšu, ale bude tu asi už někde uveden, takže fce "hledat".
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#30 Příspěvek od rakeesh »

mam na nej maximalne 30tisic :(
vlastne jedina podminka je sedan 2.0 nebo 2.5, vybava nezalezi, najete km do tech 300.000 taky beru.
Pokud bych si ho mohl dovezt, bylo by to asi idealni, nemci to mivaj precijen v ponekud jinym stavu :)
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#31 Příspěvek od rakeesh »

Clairvoyant píše:
rakeesh píše:
fotobobo píše:[quote="rakeesh"]tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?


Co jsem koukal, tak 520i a 525i se spatne shaneji i u nas...
Nevim ze jich je tak malo, nebo ze by je nikdo nechtel prodat?

Treba v nemecku jsem videl benziny drazsi jeste nez TDsa..


bral bych hned z nemecka, ale mam pocit ze se nesmi prihlasit starsi 8let?


ANo, tak Tvůj pocit je špatný... Nedávno jsem dovezl z Würzburgu 525i 10/94 Touring.. Ale všeobecně je problematika dovozu starších aut probíraná na každém rohu. Viz nedávno nějaký článek na idnes.cz o ČR jako "vrakovišti Evropy" psaný pod taktovkou hnutí Sova - nebo jak se ti blbci nazývají (znalým věci, co to nečetli, doporučuji) ...

Ve zkratce. Já sám jsem sháněl 525i a vůbec E34 pěkně dlouho. Dobrý kousek není vůbec lehké sehnat a v ČR prakticky nemožná věc. Je pravda, že benzíny se u nás skoro neprodávají. A taky je pravda, že jsou v Německu všeobecně dražší než TDS. Taky je pravda, že náklady na provoz dieselu se mohou vyšplhat vysoko a pak Tě to obecně vyjde dráž než provoz benzínu. Taky je pravda, že 525i 24V (M50B25) je doporučován ze všech stran jako nejlepší kompromis pro E34 v duchu spotřeba/výkon/údržba. A taky je pravda, že E34 supr kára - držím palce při výběru :-)

P.s. kdybys chtěl napsat postup při dovozu auta, tak Ti ho rád napíšu, ale bude tu asi už někde uveden, takže fce "hledat".[/quote]

diky, pokusim se to najit, kdyz nenajdu tak se ozvu.

nechcete nekdo prodat vasi E34ku? ;))
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#32 Příspěvek od Kail »

Tak 30tisíc jako nic moc no...Nejsem si jist jestli stojí ta námaha při dovozu za to,když se jedná o auto za 30tisíc...Nevím,je to na tobě.Ale pokud můžu radit,tak v Rakosku sou jich mraky,možná bys tam sehnal lépe než v Německu.
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#33 Příspěvek od rakeesh »

Kail píše:Tak 30tisíc jako nic moc no...Nejsem si jist jestli stojí ta námaha při dovozu za to,když se jedná o auto za 30tisíc...Nevím,je to na tobě.Ale pokud můžu radit,tak v Rakosku sou jich mraky,možná bys tam sehnal lépe než v Německu.


diky, omrknu to
Clairvoyant
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: úte 27.12.2005 01:00

#34 Příspěvek od Clairvoyant »

uplně upřímně.

30 táců je na E34 v dobrém stavu sakra málo. A opravdu to za tu námahu za dovoz nestojí - dyť jenom ten dovoz vyjde tak cca na 15k navíc (doprava, papíry, převozní značky......) - (netrvrdím, že to někdo neumí levněj....)

být Tebou tak buď počkám, nebo koupím něco jiného.. I pokud se Ti povede koupit něco za 30, tak to nebude nic moc.. je to opravdu low end.. Ty nejlepší kusy se v Německu pohybují i klidně okolo 4500 EUR...
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#35 Příspěvek od rakeesh »

Clairvoyant píše:uplně upřímně.

30 táců je na E34 v dobrém stavu je sakra málo. A opravdu to za tu námahu za dovoz nestojí - dyť jenom ten dovoz vyjde tak cca na 15k navíc (doprava, papíry, převozní značky......) - (netrvrdím, že to někdo umí levněj..)

být Tebou tak buď počkám, nebo koupím něco jiného..


spis bych si koupil uz dovezenou a jen ji tady prihlasil, vetsinou se prodavaji levneji nez ty provozovane tady...
kazdopadne,je mi jasny, ze na tom nebudou nejlip, ale ja toho prilis nenajezdim, urcite ne dlouhy vzdalenosti a urcite to auto nebudu moc honit.. nepotrebuju perfektni stav a kdyz proste neco odejde, prodam ho na nahradni dily a konec.. vic penez se mi do auta ted davat nechce a jsem prilis velkej fanda bmw, nez abych si koupil felicii .)
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Demostenes »

30 je sakra malo, za to koupis akorat vrak. Na neco trochu pouzitelnyho bych si pripravil tak 50.
Anton
Registrovaný
Příspěvky: 804
Registrován: úte 18.07.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Anton »

to si kup třicítku nebo 28ku
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#38 Příspěvek od Kail »

Anton píše:to si kup třicítku nebo 28ku



Moje řeč,koukni po e30,tam bude 1.8i bohatě stačit,bude to míň žrát,díly možná taky levnější a hlavně za 30klacků sou solidní,narozdíl od e34ek...Na e34 opravdu alespoň 50,tak nějak začínají ty slušnější...
Nad tímhle bych být tebou popřemýšlel.A pořád je to BMW,když na ní seženeš pěkný kola,sou to pořád velký krasavice :wink:
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#39 Příspěvek od rakeesh »

28ku urcite ne, to uz je moc starik.. a 30ku jedine jestli sezenu touring, ale tech je pekelne malo .(
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#40 Příspěvek od Kail »

rakeesh píše:28ku urcite ne, to uz je moc starik.. a 30ku jedine jestli sezenu touring, ale tech je pekelne malo .(



No,jen jestli nejseš moc náročnej,na to kolik máš peněz :wink: .Ale uvidíš sám,já jsem si taky myslel že za 70 000 koupím špičkové TDS,na internetu je jich spousta,ale když jsem je viděl,zjistil jsem že jeden šrot větší než druhej,většinou bez klimy...Nakonec jsem sháněl přes měsíc a musel pěkně připlatit :wink:
Odpovědět