Stránka 2 z 5
Napsal: pát 24.08.2007 16:31
od Kail
Maxiczech píše:Přesně tak. Pokud mu naložíš 6 tisíc za studena, tak ti odejde každá hlava. Je to o tom, jak se k tomu kdo chová. Ale statisticky jsou na tom naftové motory hůře, co se hlav týče určitě náchylnější na prasknutí.
Mi může trefit šlak, když hovado sedne ráno do auta a dá mu na jedničku plnej cérez. Si dycky řikám, kdyby ten motor uměl vylézt z pod kapoty a rozmlátil mu držku..

Jj,přesně tohle dělá matka,když si půjčí auto.Hned před barákem je kopec jak kráva,a ona ho vyjede snad celej na jedničku,otáčky odhaduji mezi 3000-4000 tisícema...Má útrum,když nedokáže pochopit že tohle se nedělá,a kord u TDS...Taky už ve svojich autech co jen já pamatuji oddělala 4 motory,z toho 3 v jednom autě

Napsal: pát 24.08.2007 16:33
od rakeesh
Kail píše:rakeesh píše:Anton píše:http://forum.e30.cz/nova-hlava-na-525i-m50-t44290.html
takze M50 taky ne.. achjo

Tak to nesmíš brát,obecně bych řekl že všechny benzíny BMW sou se spolehlivostí na velmi vysoké úrovni...U dieselů je to spíš o zacházení,ale pokud koupíš dobrej kousek a budeš s ním zacházet opatrně tak bych se toho taky nebál...Ovšem musíš uvážit jestli se ti to vůbec vyplatí,přecejen nafta má spousty věcí které dřív nebo později udělat budeš muset - čerpadlo,vstřiky,možná turbo.Toto u benzínu odpadá...Do 524TD bych nešel ne ani tak kvůly spolehlivosti,ale spíš proto že je to prostě starej motor s nic moc výkonem - dnes sou i TDS za rozumný peníze,takže pokud diesela,tak jedině 525TDS (popř. 525TD).Ale z benzínů je podle mně nejrozumnější ta 525i - výkonu má dostatek na to aby to dokázalo slušně zamávat i s tak těžkou potvorou a spotřeba i ručení stejný jako 2.0i....1.8i je blbost a 3.0i a vejš je už jen na tom co od toho chceš

(samozřejmně mluvím o 2.5i i 2.0i 24v - 12v už je taky starej a nešel bych do něj,když sou 24v za takové peníze za jaké sou...)
PS: Hlava může odejít na jakymkoliv motoru,nenech se zastrašit,525i na to není nějak víc náchylná než jiný motory...
vzhledem k mejm financnim moznostem ani nejde o vykon jako o tu spotrebu, takze 12V bych bral skoro radsi.. ale uvidime co bude k dispozici. Rozhoduje cena .)
diky vsem za rady.
Napsal: pát 24.08.2007 16:44
od Anton
rakeesh píše:Kail píše:rakeesh píše:[quote="Anton"]http://forum.e30.cz/nova-hlava-na-525i-m50-t44290.html
takze M50 taky ne.. achjo

Tak to nesmíš brát,obecně bych řekl že všechny benzíny BMW sou se spolehlivostí na velmi vysoké úrovni...U dieselů je to spíš o zacházení,ale pokud koupíš dobrej kousek a budeš s ním zacházet opatrně tak bych se toho taky nebál...Ovšem musíš uvážit jestli se ti to vůbec vyplatí,přecejen nafta má spousty věcí které dřív nebo později udělat budeš muset - čerpadlo,vstřiky,možná turbo.Toto u benzínu odpadá...Do 524TD bych nešel ne ani tak kvůly spolehlivosti,ale spíš proto že je to prostě starej motor s nic moc výkonem - dnes sou i TDS za rozumný peníze,takže pokud diesela,tak jedině 525TDS (popř. 525TD).Ale z benzínů je podle mně nejrozumnější ta 525i - výkonu má dostatek na to aby to dokázalo slušně zamávat i s tak těžkou potvorou a spotřeba i ručení stejný jako 2.0i....1.8i je blbost a 3.0i a vejš je už jen na tom co od toho chceš

(samozřejmně mluvím o 2.5i i 2.0i 24v - 12v už je taky starej a nešel bych do něj,když sou 24v za takové peníze za jaké sou...)
PS: Hlava může odejít na jakymkoliv motoru,nenech se zastrašit,525i na to není nějak víc náchylná než jiný motory...
vzhledem k mejm financnim moznostem ani nejde o vykon jako o tu spotrebu, takze 12V bych bral skoro radsi.. ale uvidime co bude k dispozici. Rozhoduje cena .)
diky vsem za rady.[/quote]
12V žere víc!!! ale má hezčí zvuk

Napsal: pát 24.08.2007 16:45
od fotobobo
rakeesh píše:tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?
Co jsem koukal, tak 520i a 525i se spatne shaneji i u nas...
Nevim ze jich je tak malo, nebo ze by je nikdo nechtel prodat?
Treba v nemecku jsem videl benziny drazsi jeste nez TDsa..
Napsal: pát 24.08.2007 16:47
od Kail
Přesně tak,pokud ti jde o spotřebu tak sháněj právě 24v...To že je tam víc otvorů pro benzin ještě neznamená,že ho tam teče víc

.A ani 24v nejsou zas tak drahý.Můžu vědět kolik na to auto máš?
Napsal: pát 24.08.2007 16:48
od rakeesh
fotobobo píše:rakeesh píše:tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?
Co jsem koukal, tak 520i a 525i se spatne shaneji i u nas...
Nevim ze jich je tak malo, nebo ze by je nikdo nechtel prodat?
Treba v nemecku jsem videl benziny drazsi jeste nez TDsa..
bral bych hned z nemecka, ale mam pocit ze se nesmi prihlasit starsi 8let?
Napsal: pát 24.08.2007 17:00
od Kail
Ale smí,už je to zrušený,věk bez omezení.
Napsal: pát 24.08.2007 17:00
od Anton
rakeesh píše:fotobobo píše:rakeesh píše:tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?
Co jsem koukal, tak 520i a 525i se spatne shaneji i u nas...
Nevim ze jich je tak malo, nebo ze by je nikdo nechtel prodat?
Treba v nemecku jsem videl benziny drazsi jeste nez TDsa..
bral bych hned z nemecka, ale mam pocit ze se nesmi prihlasit starsi 8let?
podle mě je už jedno jak je to strarý
Jinak já mám m20ku a do m50ky bych šel hned..přeci jen 20koní je 20koní

Napsal: pát 24.08.2007 17:11
od Clairvoyant
rakeesh píše:fotobobo píše:rakeesh píše:tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?
Co jsem koukal, tak 520i a 525i se spatne shaneji i u nas...
Nevim ze jich je tak malo, nebo ze by je nikdo nechtel prodat?
Treba v nemecku jsem videl benziny drazsi jeste nez TDsa..
bral bych hned z nemecka, ale mam pocit ze se nesmi prihlasit starsi 8let?
ANo, tak Tvůj pocit je špatný... Nedávno jsem dovezl z Würzburgu 525i 10/94 Touring.. Ale všeobecně je problematika dovozu starších aut probíraná na každém rohu. Viz nedávno nějaký článek na idnes.cz o ČR jako "vrakovišti Evropy" psaný pod taktovkou hnutí Sova - nebo jak se ti blbci nazývají (znalým věci, co to nečetli, doporučuji) ...
Ve zkratce. Já sám jsem sháněl 525i a vůbec E34 pěkně dlouho. Dobrý kousek není vůbec lehké sehnat a v ČR prakticky nemožná věc. Je pravda, že benzíny se u nás skoro neprodávají. A taky je pravda, že jsou v Německu všeobecně dražší než TDS. Taky je pravda, že náklady na provoz dieselu se mohou vyšplhat vysoko a pak Tě to obecně vyjde dráž než provoz benzínu. Taky je pravda, že 525i 24V (M50B25) je doporučován ze všech stran jako nejlepší kompromis pro E34 v duchu spotřeba/výkon/údržba. A taky je pravda, že E34 supr kára - držím palce při výběru
P.s. kdybys chtěl napsat postup při dovozu auta, tak Ti ho rád napíšu, ale bude tu asi už někde uveden, takže fce "hledat".
Napsal: pát 24.08.2007 17:58
od rakeesh
mam na nej maximalne 30tisic
vlastne jedina podminka je sedan 2.0 nebo 2.5, vybava nezalezi, najete km do tech 300.000 taky beru.
Pokud bych si ho mohl dovezt, bylo by to asi idealni, nemci to mivaj precijen v ponekud jinym stavu

Napsal: pát 24.08.2007 17:59
od rakeesh
Clairvoyant píše:rakeesh píše:fotobobo píše:[quote="rakeesh"]tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?
Co jsem koukal, tak 520i a 525i se spatne shaneji i u nas...
Nevim ze jich je tak malo, nebo ze by je nikdo nechtel prodat?
Treba v nemecku jsem videl benziny drazsi jeste nez TDsa..
bral bych hned z nemecka, ale mam pocit ze se nesmi prihlasit starsi 8let?
ANo, tak Tvůj pocit je špatný... Nedávno jsem dovezl z Würzburgu 525i 10/94 Touring.. Ale všeobecně je problematika dovozu starších aut probíraná na každém rohu. Viz nedávno nějaký článek na idnes.cz o ČR jako "vrakovišti Evropy" psaný pod taktovkou hnutí Sova - nebo jak se ti blbci nazývají (znalým věci, co to nečetli, doporučuji) ...
Ve zkratce. Já sám jsem sháněl 525i a vůbec E34 pěkně dlouho. Dobrý kousek není vůbec lehké sehnat a v ČR prakticky nemožná věc. Je pravda, že benzíny se u nás skoro neprodávají. A taky je pravda, že jsou v Německu všeobecně dražší než TDS. Taky je pravda, že náklady na provoz dieselu se mohou vyšplhat vysoko a pak Tě to obecně vyjde dráž než provoz benzínu. Taky je pravda, že 525i 24V (M50B25) je doporučován ze všech stran jako nejlepší kompromis pro E34 v duchu spotřeba/výkon/údržba. A taky je pravda, že E34 supr kára - držím palce při výběru

P.s. kdybys chtěl napsat postup při dovozu auta, tak Ti ho rád napíšu, ale bude tu asi už někde uveden, takže fce "hledat".[/quote]
diky, pokusim se to najit, kdyz nenajdu tak se ozvu.
nechcete nekdo prodat vasi E34ku?

)
Napsal: pát 24.08.2007 18:10
od Kail
Tak 30tisíc jako nic moc no...Nejsem si jist jestli stojí ta námaha při dovozu za to,když se jedná o auto za 30tisíc...Nevím,je to na tobě.Ale pokud můžu radit,tak v Rakosku sou jich mraky,možná bys tam sehnal lépe než v Německu.
Napsal: pát 24.08.2007 18:22
od rakeesh
Kail píše:Tak 30tisíc jako nic moc no...Nejsem si jist jestli stojí ta námaha při dovozu za to,když se jedná o auto za 30tisíc...Nevím,je to na tobě.Ale pokud můžu radit,tak v Rakosku sou jich mraky,možná bys tam sehnal lépe než v Německu.
diky, omrknu to
Napsal: pát 24.08.2007 19:10
od Clairvoyant
uplně upřímně.
30 táců je na E34 v dobrém stavu sakra málo. A opravdu to za tu námahu za dovoz nestojí - dyť jenom ten dovoz vyjde tak cca na 15k navíc (doprava, papíry, převozní značky......) - (netrvrdím, že to někdo neumí levněj....)
být Tebou tak buď počkám, nebo koupím něco jiného.. I pokud se Ti povede koupit něco za 30, tak to nebude nic moc.. je to opravdu low end.. Ty nejlepší kusy se v Německu pohybují i klidně okolo 4500 EUR...
Napsal: pát 24.08.2007 19:15
od rakeesh
Clairvoyant píše:uplně upřímně.
30 táců je na E34 v dobrém stavu je sakra málo. A opravdu to za tu námahu za dovoz nestojí - dyť jenom ten dovoz vyjde tak cca na 15k navíc (doprava, papíry, převozní značky......) - (netrvrdím, že to někdo umí levněj..)
být Tebou tak buď počkám, nebo koupím něco jiného..
spis bych si koupil uz dovezenou a jen ji tady prihlasil, vetsinou se prodavaji levneji nez ty provozovane tady...
kazdopadne,je mi jasny, ze na tom nebudou nejlip, ale ja toho prilis nenajezdim, urcite ne dlouhy vzdalenosti a urcite to auto nebudu moc honit.. nepotrebuju perfektni stav a kdyz proste neco odejde, prodam ho na nahradni dily a konec.. vic penez se mi do auta ted davat nechce a jsem prilis velkej fanda bmw, nez abych si koupil felicii .)
Napsal: pát 24.08.2007 19:47
od Demostenes
30 je sakra malo, za to koupis akorat vrak. Na neco trochu pouzitelnyho bych si pripravil tak 50.
Napsal: pát 24.08.2007 20:15
od Anton
to si kup třicítku nebo 28ku
Napsal: pát 24.08.2007 20:48
od Kail
Anton píše:to si kup třicítku nebo 28ku
Moje řeč,koukni po e30,tam bude 1.8i bohatě stačit,bude to míň žrát,díly možná taky levnější a hlavně za 30klacků sou solidní,narozdíl od e34ek...Na e34 opravdu alespoň 50,tak nějak začínají ty slušnější...
Nad tímhle bych být tebou popřemýšlel.A pořád je to BMW,když na ní seženeš pěkný kola,sou to pořád velký krasavice

Napsal: pát 24.08.2007 20:48
od rakeesh
28ku urcite ne, to uz je moc starik.. a 30ku jedine jestli sezenu touring, ale tech je pekelne malo .(
Napsal: pát 24.08.2007 20:54
od Kail
rakeesh píše:28ku urcite ne, to uz je moc starik.. a 30ku jedine jestli sezenu touring, ale tech je pekelne malo .(
No,jen jestli nejseš moc náročnej,na to kolik máš peněz

.Ale uvidíš sám,já jsem si taky myslel že za 70 000 koupím špičkové TDS,na internetu je jich spousta,ale když jsem je viděl,zjistil jsem že jeden šrot větší než druhej,většinou bez klimy...Nakonec jsem sháněl přes měsíc a musel pěkně připlatit
