Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

ROZVODY TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Peped
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 15.09.2006 00:00
Bydliště: Nitra - SR

#21 Příspěvek od Peped »

Najde sa niekto kto to už má poslal by mi to ?

peped@pobox.sk

Díky moc.
arctic
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: pát 23.02.2007 01:00
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od arctic »

Taky bych za to tdso byl vdecny okkkkkk@seznam.cz diky mooooc
325
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: sob 17.03.2007 01:00

#23 Příspěvek od 325 »

muzu poprosit take na meda167@centrum.cz
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#24 Příspěvek od troutny »

Dobrý den.Prosim Vás,nevíte někdo u toho nastavení spodního řetězu,tedy klika/čerpadlo jak jsou značky na kolech ,kolik to je vlastně čepů řetězu u 525 TDS,jdemi o počet?
A pak nemáte někdo rozměry té šablony na zafixování vačky?
Díky mockrát.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#25 Příspěvek od tds »

troutny píše:Dobrý den.Prosim Vás,nevíte někdo u toho nastavení spodního řetězu,tedy klika/čerpadlo jak jsou značky na kolech ,kolik to je vlastně čepů řetězu u 525 TDS,jdemi o počet?
A pak nemáte někdo rozměry té šablony na zafixování vačky?
Díky mockrát.

Řetěz je označen takovými zlatými dílky na řetězu.a ty příjdou na značky na kolech.
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#26 Příspěvek od troutny »

Já tam žádné zlaté články nemám,asi to je řetěz z druhovýroby.Zajímalo mne právě kolik to je čepů řetězu ,a dává se to na tu druhou značku na tom kole vstřikovacího čerpadla?Díky moc.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#27 Příspěvek od tds »

troutny píše:Já tam žádné zlaté články nemám,asi to je řetěz z druhovýroby.Zajímalo mne právě kolik to je čepů řetězu ,a dává se to na tu druhou značku na tom kole vstřikovacího čerpadla?Díky moc.

na kole jsou značky 4 a 6 ty to dáš na tu 6-ku.budeš se muset podívat podle toho staréhu řetězu jak je nasazenej.
Zigi
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#28 Příspěvek od Zigi »

Kluci, taky mě to bude čekat. Můžu poprosit přeposlat, taky na E34 TDS? Dík

zigicidlina@atlas.cz
Michaj
Registrovaný
Příspěvky: 128
Registrován: pát 30.05.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Michaj »

Ahoj taky bych to poprosil jesli by byl nekdo ochotnej michaj@volny.cz :D
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od lenoch »

Michaj píše:Ahoj taky bych to poprosil jesli by byl nekdo ochotnej michaj@volny.cz :D

Lidi lidi.....
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#31 Příspěvek od troutny »

tds píše:
troutny píše:Já tam žádné zlaté články nemám,asi to je řetěz z druhovýroby.Zajímalo mne právě kolik to je čepů řetězu ,a dává se to na tu druhou značku na tom kole vstřikovacího čerpadla?Díky moc.

na kole jsou značky 4 a 6 ty to dáš na tu 6-ku.budeš se muset podívat podle toho staréhu řetězu jak je nasazenej.



Tak jsem to sesadil a díky moc za rady.
Ale ještě rád bych se zeptal na toto,v knize od Koppa"Jak na to?" jsem četl čemus teda moc nerozumím,že se pod přípravek na vačku vkládá lístková měrka o síle 4.61mm na sací straně hlavy válců u řetězu,který má najeto více jak 20 tis. km.Tudíž by mne zajímalo proč se to dělá u vytáhlýho a novýho ne.Díky za odpověd.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#32 Příspěvek od tds »

Protože vačku předepneš doprotisměru právě kvůli natáhnutému řetězu aby sedělo časování.ty samozřejmě u nového řetězu nic nepodkládáš.kde jsi vzal tu kotvu na vačku?
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#33 Příspěvek od troutny »

Nechal jsem si ji vyrobit,nakreslil jsem si to změřil ten čtyřhran(plošky) a okoukal jak to vypadá na netu od firmy Klann.Dlouho jsem hledal plánek na netu,ale našel jsem jen na M40,ale ta je jiná.Skrátka mě každý poslal víš kam.Prý to tu není ani v těch sekcích pro platící členy.Jinak je to 23 čepů na to spodním řetězu.

Ale abych řekl pravdu,tak tomu příliš nerozumím jak si to napsal.Přeci,když tam vrazím tu podložku(4.61mm) na tu sací stranu pod tu šablonu,tak se mi ta vačka přeci otočí zpátky a bude to opožděný navíc ještě na tom vytáhlom delším řetězu.Pochopil bych to dát na tu výfukovou stranu tedy že by se pootočila dopředu a kompenzovalo se tak to natažení řetězu.Přišlo mi to tak,že v té knize mohli udělat chybu,když se nad tím zamyslíš selským rozumem.
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od lenoch »

troutny píše:Nechal jsem si ji vyrobit,nakreslil jsem si to změřil ten čtyřhran(plošky) a okoukal jak to vypadá na netu od firmy Klann.Dlouho jsem hledal plánek na netu,ale našel jsem jen na M40,ale ta je jiná.Skrátka mě každý poslal víš kam.Prý to tu není ani v těch sekcích pro platící členy.Jinak je to 23 čepů na to spodním řetězu.

Ale abych řekl pravdu,tak tomu příliš nerozumím jak si to napsal.Přeci,když tam vrazím tu podložku(4.61mm) na tu sací stranu pod tu šablonu,tak se mi ta vačka přeci otočí zpátky a bude to opožděný navíc ještě na tom vytáhlom delším řetězu.Pochopil bych to dát na tu výfukovou stranu tedy že by se pootočila dopředu a kompenzovalo se tak to natažení řetězu.Přišlo mi to tak,že v té knize mohli udělat chybu,když se nad tím zamyslíš selským rozumem.

Když se nad tím zamyslím selským rozumem, tak na tom možná něco bude... ten tvůj náhled je podle mě špatný - pootočit ho dopředu, tak jen bude časování ventilů dřív - vytahaný řetěz je prostě vytáhlej stejně a když natočíš motor tak se už víc nevytáhne, takže nic kompenzovat nemusíš. Ale možná je háček v tom, že vytahanej řetěz ti už nezabírá na všech zubech řetězovýho kola, ale jen na těch krajních. A možná vlivem odstředivý síly se ten řetěz jakoby v otáčkách roztahuje do šířky a tímpádem udělá dřívější časování... ale čert ví:))) Taky tomu moc nerozumím...
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#35 Příspěvek od troutny »

Vytáhlý řetěz je delší,zkus si sválně změřit (rozteč)kolik to dělá na 20 článcích řetězu nového a jetého.A tich článků tam teda je,tak mi přijde teda divný proč se k tomu ještě navíc ta vačka ještě víc pootočí zpět.Myslím,že to časování je pak zpožděný.
No a když se zamyslím nad tou tvou teorií odstředivé síly na řetěz,tak když ten váleček toho řetězu bude odstředivou sílou směrem radiálně z toho kola ven tak se to ještě více zpozdí,bude zabírat o ten štíhlý vršek ,sválně si to vyzkoušej na jízdním kole co to dělá.
troutny
Registrovaný
Příspěvky: 289
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#36 Příspěvek od troutny »

lenoch píše:
Michaj píše:Ahoj taky bych to poprosil jesli by byl nekdo ochotnej michaj@volny.cz :D

Lidi lidi.....
ObrázekObrázek ObrázekObrázek




Tak,jen tak pro zajímavost ten plánek sice má v hlavičce ,že jena 2.5TDS(E39),ale dle toho nastavení je na 1.8TDS. :roll:
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#37 Příspěvek od tds »

Ježiš na co vy nedojdete. u všech tds je to stejně (e34,36,38,39).akorát u4válu se nastaví koleso na 4-ku u 6hrnce na 6ku.mimochodem tohle je napsané i u postupu přiloženému k plánku.

to teda pro úplnost.
lenoch
Registrovaný
Příspěvky: 490
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od lenoch »

tds píše:Ježiš na co vy nedojdete. u všech tds je to stejně (e34,36,38,39).akorát u4válu se nastaví koleso na 4-ku u 6hrnce na 6ku.mimochodem tohle je napsané i u postupu přiloženému k plánku.

to teda pro úplnost.

Asi tak nějak:)) Kdo to chce at si to zkopčí:)) Jsou to ty schémata, co se tu rozdávají na maily
fafejta

#39 Příspěvek od fafejta »

[xx
fafejta

#40 Příspěvek od fafejta »

:?:
Odpovědět