Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Xenony sviti moc dolu
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
chlapi trošku si tu pletete pojem seřízení a snižování.... u všech světel obyč i xenony se seřizuje směr paprsku světla manuálně přímo kolečky na světle !!!!
U origo xenonů se automaticky snižuje nebo zvyšuje paprsek v závislosti na naložení/zhoupnutí auta. U dobastlených je nutné snížení ručně. Problém na TK je odlišný v závisloti na jednotlivé stanici ...každý si to vykládá jinak
. Ostřikovače jsou povinné od nějakého roku (tuším r.v.95) a jsou potřeba z důvodu malé teploty světla (při břečce dochází k zanesení paprsku.
U origo xenonů se automaticky snižuje nebo zvyšuje paprsek v závislosti na naložení/zhoupnutí auta. U dobastlených je nutné snížení ručně. Problém na TK je odlišný v závisloti na jednotlivé stanici ...každý si to vykládá jinak





Huska píše:chlapi trošku si tu pletete pojem seřízení a snižování.... u všech světel obyč i xenony se seřizuje směr paprsku světla manuálně přímo kolečky na světle !!!!
U origo xenonů se automaticky snižuje nebo zvyšuje paprsek v závislosti na naložení/zhoupnutí auta. U dobastlených je nutné snížení ručně. Problém na TK je odlišný v závisloti na jednotlivé stanici ...každý si to vykládá jinak. Ostřikovače jsou povinné od nějakého roku (tuším r.v.95) a jsou potřeba z důvodu malé teploty světla (při břečce dochází k zanesení paprsku.
jj přesně tak, tak jsem to myslel i já, jinak ostřiky jsou od 96 a od 98 automatická regulace, ostřik je tam proto protože se sklo špiní a xenon paprsek svítí jinak, proto od špinavého skla se odrazí a vznikne jiný lom a může oslnit.
Horys: já bych je tam určitě dal a pokud nemáš ostřiky můžeš si je dodělat trysky v nárazníku nové v BMW stojí 800,- a hadice komplet nové taky nějak tak (pokud chceš BMW ) no a motorek. Mám tu i návod pro e39ku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 174
- Registrován: úte 23.10.2007 00:00
- Bydliště: Pyšely
Huska píše:chlapi trošku si tu pletete pojem seřízení a snižování.... u všech světel obyč i xenony se seřizuje směr paprsku světla manuálně přímo kolečky na světle !!!!
U origo xenonů se automaticky snižuje nebo zvyšuje paprsek v závislosti na naložení/zhoupnutí auta. U dobastlených je nutné snížení ručně. Problém na TK je odlišný v závisloti na jednotlivé stanici ...každý si to vykládá jinak. Ostřikovače jsou povinné od nějakého roku (tuším r.v.95) a jsou potřeba z důvodu malé teploty světla (při břečce dochází k zanesení paprsku.
Mno stejně jsi to moc nevysvětlil

oba to tu mícháte hrušky a jablka
Holý světlomet je jedno zda má v sobě xenon nebo nemá, pokud jde o seřízení na regloskopu tak se paprsek šteluje dle správného lomu na regloskopu to se sešteluje za pomocí dvou tyček horizontálně tak vertikálně.
Čili je fuck co je vtom za světelný zdroj prostě oba musí na regloskopu ukazovat správnou hodnotu to je 1. Podmínka.
Pokud je tato podmínka splněna paprsek svítí správně a neoslňuje.Dále se bude lišit pokud jsou xenony origo od r.v.98 maj i automatickou regulaci výšky díky čidlům na nápravě, kde při zatížení čidlo dá signál a ta posune výšku svitu.Pokud automatická regulace není musí si člověk při zatížení sedaček kufru atd. na kolečku nastavit příslušnou hodnotu tak, aby neoslňoval, to samé, ale má člověk dělat i při halogenu a ne jen při dodatečné montáži xenonu HID.Xenon HID je konverzní sada, čili vše sedne jak má a ohnisko je stále zachováno.

Holý světlomet je jedno zda má v sobě xenon nebo nemá, pokud jde o seřízení na regloskopu tak se paprsek šteluje dle správného lomu na regloskopu to se sešteluje za pomocí dvou tyček horizontálně tak vertikálně.
Čili je fuck co je vtom za světelný zdroj prostě oba musí na regloskopu ukazovat správnou hodnotu to je 1. Podmínka.
Pokud je tato podmínka splněna paprsek svítí správně a neoslňuje.Dále se bude lišit pokud jsou xenony origo od r.v.98 maj i automatickou regulaci výšky díky čidlům na nápravě, kde při zatížení čidlo dá signál a ta posune výšku svitu.Pokud automatická regulace není musí si člověk při zatížení sedaček kufru atd. na kolečku nastavit příslušnou hodnotu tak, aby neoslňoval, to samé, ale má člověk dělat i při halogenu a ne jen při dodatečné montáži xenonu HID.Xenon HID je konverzní sada, čili vše sedne jak má a ohnisko je stále zachováno.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Slide díky za zastání
... kluci vy si zkuste někdy otevřít kapotu auta a kouknout pořádně na světla ... od klávesnice to fakt nevymyslíte 






-
- Registrovaný
- Příspěvky: 174
- Registrován: úte 23.10.2007 00:00
- Bydliště: Pyšely
nojo
. Hele, kapotu jsem měl otevřenou
, i jsem měl rozebrany světlo, ty 2 kolečka tam jsou, ale jen jsem nevěděl, že je tam i štelování na horizontální... Každopádně tohle štelování je "natvrdo"... To že se štelují světla i vertikálně natvrdo jsem fakt nevěděl, měl jsem za to, že jedno kolečko je na potkávačky a druhy na dálkovy a vertikální regulace se provádí jen přes kolečko v kabině případně přes auto. regulaci

