Stránka 2 z 2

Napsal: úte 15.01.2008 20:13
od tds
tošku to upravím mělo by tam být 0,95+-0,02 v podstatě je to to samé ale snaž se to nastavit na 0,95.V podstatě nemusíš dávat ani kotvu na vačku ale zafixovat setrvák.a tu míru nastavuj způsobem tak že zhruba 1/4 otáčky před HÚ toč pomalu klikou až najdeš nejnižsí hodnotu na hodinkách vynuluješ si je pak natočíš HÚ kopneš tam kolík.a pak natavuješ danou hodnotu.hodně zdaru.

Napsal: čtv 17.01.2008 16:06
od lucky
super.díky za radu. Teď už je to celkem logický. Jsem automechanik takže... Jen přes ty bavoráky nejsem zrovna profík... Jelikož přípravky a aretace nemam s ten debilní indikátor už vůbec ne,tak to stejně dopadne tak že to půjde do bosch servisu. Ale teď je to auto hrozně líný a hrozně žraví a ještě ke všemu to na pytel startuje,takže ten předvstřik zkusim zatim seřídit na ucho a na pokus-omyl. Držte palce a ještě jednou díky :wink:

Napsal: čtv 17.01.2008 20:23
od fafejta
Taky záleží v jakom stavu to čerpadlo bylo,cos tamˇˇnaroubovalˇˇ.Třeba ti,ale vrakárník na to napsal nějakou záruku tak pak ho pak můžeš reklamovat.Tich 6K by tomu i odpovídalo.

Napsal: pát 18.01.2008 22:55
od lucky
takže jsem to pošteloval stylem pokus - omyl a jede mnohem líp. Ale stejně pojedu na seřízení aby to byle 100pro.... teď mě zas trápí to že to studený nechce vůbec chytat. Sice je baterka dost v pí.. ,ale tak na 4 otočení klíčkem to prostě musí chytil,ale bohužel nechytne, no a pak už to zasnedává baterka. Dneska s sebou mam buster tak ho ráno napíchnu a uvidim, třeba když to bude mít větší otáčky bude to lepší. A když ne tak nevim jestli mam jít po naftě- jestli nepadá, nebo po žhavkách (sice sem před dvěma měsícema kupoval novým,ale BERU a taky dostávali docela čočky když sem to furt startoval po výměně čerpadla při hledání správnýho předvstřiku). Jinak díky za ochotu a rady. Takovou vstřícnost člověk na netu nenajde,jen samý ingnoranty a namyšlence co nemaj ani ponětí co je to BMW, jako třeba na forum.lide... Fakt díky je vidět že na bmwklub.cz chodí ty co kterým zn. BMW přirostla k srdci... 8) :wink:

Napsal: ned 20.01.2008 20:04
od lucky
chlapi umyl sem motor a je to líný jako prase... Co s tim pomoc prosím :cry:

Napsal: ned 20.01.2008 22:25
od fafejta
Tak to ti asi svítí kontrolka s ikonou vstřiku?No párkrát to tady psali,že motor tds radši nemýt.No snad by pomohlo to dát do pořádně vytemperovaný garáže na tři dny a pak to projet na větší porci kilometrů.Chce to čas a asi by to mělo zmizet samo,pokud jsi tam tím tlakem vody něco nezranil.

Napsal: pon 21.01.2008 13:29
od lucky
Tak já to trochu upřesnim. Nemil jsem to vapem, ale hadicí a nic tam na mě nesvítí nebliká prostě to jen netáhne. Turbo o.k. spíš to špatně dávkuje. Když sešlápnu plnej plyn na pětku momentální spotřeba něpřeleze 10litrů, a to dřív vylezla až na dvacet. dost podobný je to na každej kval akorát že na 4- 14 litrů na 3- 20litrů na 2 a 1 - 30 litrů. Jakoby to reagovalo třeba jen na půl plynu.... Hmmm? :?: :cry:

Napsal: čtv 31.01.2008 23:26
od sobol
jak to tady sleduju,vubec tady nepadl termin snimac plniciho tlaku,takova ta cerna kosticka vedou do ni tri draty a podtlak,ta umi moc.. :D

Napsal: pát 01.02.2008 10:58
od lucky
to ale asi neni na každym td(s) já tam mam třeba jen teplotu vzduchu...

Napsal: pát 01.02.2008 13:36
od tds
Má to každý i ty.

Napsal: pát 01.02.2008 21:25
od lucky
M51? a kde ho mam hledat?

Napsal: sob 02.02.2008 21:24
od brumlae34
U e34 jsem se setkal se dvema problémy: První byl čerpadlo v nádrži (špatně chytá a neudrží volnoběch) a druhej Hlavní řídíci vstřik (ten s kabelem) auto jede jako mrtvola a kolísaj otačky...

Napsal: ned 03.02.2008 06:27
od lucky
Díky... Fakt je ten,že na řídíčím vstřiku jsem měl neumělecky opravenej jeden kabel, to jsem opravil. Vyměnil jsem čerpadlo(vstřikovací) ze začátku super,ale teď mi přijde že to neni ono. Přijde mi, že začal špatně chytat teplej, a občas se stane, že do dvou tis. ot. se nic neděje, jako kdyby se zasekl předsuvník vstřiku. Ale myslíš že ty starty můžou bejt tim dopravnim čerpadlem? Dík za radu... :driver:

Napsal: stř 13.02.2008 23:49
od lucky
Stává se čím dál častěji že to do tě 2tis.ot. netáhne až když to překročí vyleze i ekonoměr na víc. Na jakejkoliv rychlostní tupeň hlavně když jedu konstantní rychlostí delší dobu pod ty dva tisíce. když pustim nohu z plynu a necham ekonoměr padnout až na nulu začne to zas jet i když tam je pod 2 tis.ot. Magořinec co? Díky za rady.