Stránka 2 z 2

Napsal: úte 05.02.2008 09:33
od pepino22
díky za rady.Baterku,když odpojim a rano připojim a je pod nulou tak taky nenastartuju.Ale když si jí vemu domů do tepla tak to ráno natočím.Kontakty mám v top stavu,na to jsem pečlivej.Startuju ne přes přípojky v motoru,ale normálně přes baterku v kufru.Je to fakt zajímavé.Dneska plus 2 stupně a pohoda.Kdyby bylo -2 stupně tak kabely a pak pohoda celý den.tudíž to doopravdy baterie neni.A startér??možná,že fakt to uzemění nebo tak něco.

Napsal: úte 05.02.2008 16:16
od momento
myslím,že jsi si odpověděl sám. když odpojíš baterku na noc, tak to ráno stejně nechytne, ale když vezmeš baterku domů do tepla, tak to pak ráno natočíš.... takže bych viděl problém v tý baterce!!!

Napsal: úte 05.02.2008 17:05
od mari
To sem ještě neslyšel takovouhle záhadu.Jesi ti to chytá když tam nakulíš baterku která byla v teple tak na ní kup obal.Je to taková termo bunda na baterku,stojí asi 300 Kč a uvidíš jestli pak v mrazu auto natočíš.Jestli jo tak je vadná baterka co v mrazech ztratí třeba 80 % energie.Může se to stát i na fungl nový baterce, taky sem jí už jednou měnil.

Napsal: úte 05.02.2008 18:07
od elektrik
může to bejt baterkou.... ale zase když tam zkoušel jinou a je to stejný...... pokud neni vadná baterie tak auto málo dobíjí. Čim je nižší teplota tak se baterie více vybíjí sama. Takže když večer vypneš motor a baterie má třeba 11,5 V. v noci je mráz a napětí může poklesnout až na 11V nebo dokonce míň a pak už to motorem neotočí. V důsledku poklesu napětí začne cvakat starter. Vezmi voltmetr-ten má snad každej a měř napětí jak při vypnutym motprem tak na volnoběh a pak ve větších otáčkách. Taky změř napětí ráno a hodnoty dej sem. Možnosti jsou jen 2. vadná baterie nebo vadnej alternátor. ostatnim věcem nedávam ani 1%.

Napsal: úte 05.02.2008 18:13
od momento
zkusil bych měřit napětí baterky při startu... když klesne víc pod 10V ta myslím, že to bude baterkou.... když to bude v pohodě, tak stejně změřit napětí při startování na startéru, aby jsi se ujistil, že je v pohodě uzemnění i všechny dráty a kontakty od baterky až ke startéru

Napsal: stř 06.02.2008 08:47
od pepino22
Já vim že je to fakt divné.Ale jakmile to na ty kabely natočím a po 5 sekundach to chcipnu tak muzu nastartovat třeba 10 krát po sobě a je to v poho.A to by se tak rychle neoživila.A hlavně měl jsem i baterii pujčenou ktera byla určitě v pohodě a nebylo to k ničemu.Bzl jsem u chlapíka co bateriie prodává a měřil mě ji tim zátěžákem a i on řek že je jako zvon.Hustoměr taky o.k. a dobíjení je na 14,6V altík je v pohodě.Možná,že ten obal na tu baterii nebude k zahození.Nevíte kde ho koupím??Zkusil bych to

Napsal: stř 06.02.2008 10:50
od elektrik
žádnej obal ti nepomůže...... řeš závadu a ne kraviny:)

Napsal: stř 06.02.2008 11:37
od sobol
sel bych po pyrotechnickym odpojovaci baterky,fungujou ti pytle?

Napsal: stř 06.02.2008 20:46
od kosa
sobol píše:sel bych po pyrotechnickym odpojovaci baterky,fungujou ti pytle?


:cool2: , dobrej typ , už sem se setkal s tím že to zlobilo sice ne takto ale je to cesta

Napsal: stř 06.02.2008 21:48
od sobol
kosa píše:
sobol píše:sel bych po pyrotechnickym odpojovaci baterky,fungujou ti pytle?


:cool2: , dobrej typ , už sem se setkal s tím že to zlobilo sice ne takto ale je to cesta

ja uz to jednou resil,stejna zavada,pytle byli nefunkcni diagnostika hlasila batery connection,tak jsem sel dozadu a sahnul jsem si na ten slabsi plusovej kablik co vede od baterky a ten se mi obtisknul na prst 8O ,vymenil jsem odpojovac a vse ok...