Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 2.5 TDS Problém asi čerpadlo???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
fafejta

#21 Příspěvek od fafejta »

Ten údaj o rychlosti si bere řj z přístrojovky,tak třeba jestli ti nezlobí rychloměr jako takový.Mohlo spadnout nějaký smetí na čidlo v diferáku :lol: tím to blbě přečetlo otáčku a jeto :lol:

To není nějak hlavní závada,to bych neřešil.
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#22 Příspěvek od lucky »

Dneska jdu měnit tu elektronickou hlavu čerpadlo kvůli tomu občasného nereagování na plyn. Do toho stejně pod tou hlavou se začala objevovat nafta takže to moc netěsní a když déle stojí tak nechytá asi padne tlak. Tak držte palce.
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od dzonnek »

No mě to je fuk že tam mi bliká tak kontrolka a dělá to takové chyby. To mi nevadí mě spíše vadí to že to občas táhne a občas ne. A když to táhne tak pak nehoupou otáčky na volnoběh a když netáhne tak pak houpou. Asi to tak bude bych rek...A tohle je ten problém co mě trápí. :(
A na spojce je spínač sem si říkal co tam spína když na ni šlapu???
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#24 Příspěvek od lucky »

dzonnek píše:No mě to je fuk že tam mi bliká tak kontrolka a dělá to takové chyby. To mi nevadí mě spíše vadí to že to občas táhne a občas ne. A když to táhne tak pak nehoupou otáčky na volnoběh a když netáhne tak pak houpou. Asi to tak bude bych rek...A tohle je ten problém co mě trápí. :(
A na spojce je spínač sem si říkal co tam spína když na ni šlapu???

Zajímavá otázka, taky na ní neznám odpověď. Kolísání otáček má na svědomí elektonická hlava i to že to občas netáhne. Dnes jsem ji měnil, použil jsem ji z předchozího čerpadla a výsledek je ten že to moc nejede,ale už se nestane to že to občas nereaguje na plyn a zase kolísají otáčky volnoběhu a hůř chytá teplej jak studenej nevim to zjistim až ráno. Jinak ta hlava z toho starýho čerpadla mi dělala to samé i když sem ho tam měl. Takže zejtra měnim zpět akorát zkusim proměřit ten potenciometr co je nahoře a měl by tam bejt nějakej motůrek co natáči hřídelku pro dávku paliva tak ho uzkoušim. Jakmile zjistim proč to nechodí dam vědět abys byl chytřejší. Jinak nikdo mi jí nabízel za pětikilo takže je k mání.
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro

#25 Příspěvek od dell »

dzonnek píše:No mě to je fuk že tam mi bliká tak kontrolka a dělá to takové chyby. To mi nevadí mě spíše vadí to že to občas táhne a občas ne. A když to táhne tak pak nehoupou otáčky na volnoběh a když netáhne tak pak houpou. Asi to tak bude bych rek...A tohle je ten problém co mě trápí. :(
A na spojce je spínač sem si říkal co tam spína když na ni šlapu???

Myslím že ten spínač na spojce je od připravené montáži tempomatu. Mám to také tak a dal jsem jen páčku, dva kablíky a tempomat hotovej. Při sešlápnutí spojky nebo brzdy se právě tempomat vyruší.
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od dzonnek »

Fakt to bylo tak snadné?? V ŘJ se ale museli provést nějaké upravy ne? Tempomat je super věc o tom žádná.
Jak vidím tohle je zapeklitá otázka s tím táhnutím netáhnutím. Ale včera celý den jel jak po másle a otáčky nehoupaly. Asi se to rozjezdilo to auto stálo stale v garáži a jelo 2x do roka takže asi na tohle nebylo zvykle:-)
Ale pravda jezdím sním už dýl a dělalo to. No uvidím jaxe bude tvářit dnes.
Ale vypadá to že to je asi tím domečkem jak tu někdo zminoval hádám. A za 500 asi nebude novej že?
lucky
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: pon 07.01.2008 01:00
Bydliště: Dobřany

#27 Příspěvek od lucky »

dzonnek píše:Fakt to bylo tak snadné?? V ŘJ se ale museli provést nějaké upravy ne? Tempomat je super věc o tom žádná.
Jak vidím tohle je zapeklitá otázka s tím táhnutím netáhnutím. Ale včera celý den jel jak po másle a otáčky nehoupaly. Asi se to rozjezdilo to auto stálo stale v garáži a jelo 2x do roka takže asi na tohle nebylo zvykle:-)
Ale pravda jezdím sním už dýl a dělalo to. No uvidím jaxe bude tvářit dnes.
Ale vypadá to že to je asi tím domečkem jak tu někdo zminoval hádám. A za 500 asi nebude novej že?


Nový věci na bmw nestojí 500.- :wink: ,ale mnohem víc..
karlos0609
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 11.09.2006 00:00
Bydliště: Č. Krumlov

#28 Příspěvek od karlos0609 »

Tak pokud by chtěl někdo vědět kódy závad, tak tady jsou:

DDE1
1 rpm transmitter
2 temperature sensor - fuel
3 temperature sensor - engine coolant
4 pedal position transmitter
5 boost pressure sensor
6 throttle position potentiometer
7 boost pressure regulator
8 air mass position
10 speed regulator
11 compute coupling
12 temperature sensor - air
13 rpm data line
14 start of injection
15 exhaust gas recirculation
16 start of injection regulator
17 brake test switch
36 water level sensor


DDE2

0 undefined fault
1 air mass sensor
3 electronic turn off unit
5 start of injection transmitter
6 glow period regulator
10 start of injection regulator
15 voltage supply DDE control unit
20 speed regulator
21 throttle position potentiometer
28 clutch switch
29 speed signal
31 brake switch
35 temperature sensor - fuel
36 water in fuel sensor
37 pedal position transmitter
41 glow period regulator
45 theft protection system
47 rpm transmitter
52 temperature sensor - charge air
53 temperature sensor - engine coolant
54 boost pressure sensor
56 internal control unit fault
58 disturbance of high level stage
59 deviation of boost pressure
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od dzonnek »

O diky za chybova hlaseni! Me to tedy ted blikalo 24x ale to tu neni takze kdo vi... No jsem zvedav co lucky s tou hlavou jak dopadne a zda se zavada odsrani. Jinak je mi jasne že na BMW nestoji věci 500kč ale ty častky jsou jinde obzvlastě na čerpadlo. No je to muj prvni diesel tak doufam ze nebudu plakat nad vysledkem. Jsem vzdy preferoval benzin a asi i budu ale tohle byla vyhodna koupe a je i moznost levne nafty tak skoda toho nevyuzit.
Fidla
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: stř 31.10.2007 01:00

#30 Příspěvek od Fidla »

Tak jsem byl dneska na diagnostice a odhalily sme že to dělalo čidlo otáček,auto šlape jako hodinky a ještě k tomu sem se dneska svez E39 M5-parádní sobota. Tímto všem děkuji za rady a ať vám to dobře jezdí
Kaspi
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 09.08.2005 00:00
Bydliště: Jizni Cechy
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Kaspi »

Tak ja sem si vyblikaval zavadu a bliklo to jednou dlouze a 19x rychle.Podle kodu zavad je nejbliz 20 speed regulator.Nevite nekdo kde to je,pripadne s cim by to mohlo souviset? Jinak auto taky nekdy nechce tahat v nizkych otackach.Kdyz treba slapnu ve 2000 ekonomer se zasekne,tlak turba taky neleze.Kdyz porad drzim plnej plyn a pomalu se to vysouka na 2400-2500ot tak to zacne normalne tahat.Ve vetsich otackach to nedela.
fafejta

#32 Příspěvek od fafejta »

Speed regulátor je tempomat.Setkal jsem se s tím u aut,která nemaj páčku ovládání tempomatu,protože řj DDE u tds má tuto funkci předprogramovanou vždy,i když auto fyzicky tempomat nemá.U tds se totiž zcela lehce tato funkce dá doplnit a stáčí jen páčka a aktivace této předprogramované fukce diagnostikou,kde se to zkrátka spustí.
Zkus tu závadu vymazat tak,že až to dobliká tak chvíli počkat a pak dlouze sešlápnout plyn.pedál /asi 10s/ a tím se to vymaže a pak udělat test znova.
Kaspi
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: úte 09.08.2005 00:00
Bydliště: Jizni Cechy
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Kaspi »

Diky,me to vubec nenapadlo,ze je to tempomat. :) Uz sem se ji pokousel vymazat tak jak popisujes,ale porad to blika.Jeste odpojim baterku a uvidim.Jinak podle VIN to byl kdysi automat,tak jestli to s tim nema neco spolecneho.
Jeste mam dva problemy,v malych rychlostech a nizkych otackach auto cuka.Nejhorsi je to okolo 1800 ot na 2 rychlost a malo plynu.A druhy problem divny zvuk od zadni napravy taky pri male rychlosti a na hodne malo plynu i pri lehkem zataceni je jedno na jakou stranu.Nevim jak ten zvuk popsat,vrzani,skrouchani :D A je tam samosvor.
No asi budu muset na diagnostiku,ale kazda rada dobra. :?
fafejta

#34 Příspěvek od fafejta »

Tak to cukání to je malér.To už na diagnostiku musíš.Může to být vydřená vrstva na potenciometru či zadrhávající regulační objímka co sní hýbe otočný elektromagnet/servo/ může i kecat nějaký teplotní čidlo,no drbárna.
Taky to může dělat i vstřik nebo zadrhávající se přesuvník vstřiku.Diagnostikou lze monitorovat dávku nafty v mg/vstřik,třeba by stačilo tu dávku nepatrně zvednout.Tohle je komplikovanější závada.Zkusil bych ještě vypojit EGR,jestli tam nebude nějaká souvislost.
Ale jinak to tím pedálem vymazat jde,zkus ho tedy nedržet tak dlouho přitom mazání,ale odpojením aku to jde taky.
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#35 Příspěvek od Dresic »

Vyblikalo mi to buď kód 29 nebo 31 ...co to znamená? četl sem si to, ale moc z toho nevím, laicky řečeno chyba je v čem?
fafejta

#36 Příspěvek od fafejta »

29-signál údaje rychlosti/do řj jde z přístrojové desky z tachometru/
31-brzdový spínač/do řj jde z brzd.spínače pedálu brzd/

Tyto závady bývaj v souvislostí s tempomatem,když tam není zapojený.
xtreme
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 03.05.2007 00:00
Bydliště: slovensko, zilina

#37 Příspěvek od xtreme »

[quote="Fidla"]Tak jsem byl dneska na diagnostice a odhalily sme že to dělalo čidlo otáček,auto šlape jako hodinky a ještě k tomu sem se dneska svez E39 M5-parádní sobota. Tímto všem děkuji za rady a ať vám to dobře jezdí[/quote]

fidla, potrebujem poradit.. kde najdu to cidlo otacek? pokud muzes, ukaz to na bmwfans.info alebo realoem.. diki moc..
Dresic
Registrovaný
Příspěvky: 484
Registrován: úte 12.02.2008 01:00
Bydliště: V lese..první krmelec vlevo...

#38 Příspěvek od Dresic »

jen tak pro zajímavost.....1 dlouze...a pak 3krát rychle - co by to mohlo znamenat?
Odpovědět