Stránka 2 z 2

Napsal: ned 17.02.2008 13:35
od Mirw
Fugo:Kolik zato? Turbo mam vporadku,tim to neni.Uz sem ho menil,prave proto me to sere.

Napsal: ned 17.02.2008 13:38
od Mirw
tds píše:ta spotřeba oleje je podle mě daná tím že máš ucpávky na turbu k.o. to ucpání odvětrání bude přesně jak píše Fugo.pleteš dvě veci do jedné dle mého pohledu.nic neucpávej nech to jak to je.sundej hadici sání před parohama kolik je tam oleje a dej vědět.


Kdyz sundam parohy samotny tak znich vyliju klidne decku 8O .

Napsal: ned 17.02.2008 19:16
od tds
špatně udělané turbo!odvětráním to nebude.

Napsal: ned 17.02.2008 20:19
od Bajzik
Ono je turbo nové a pak ještě nové z kopřiv.

Napsal: ned 17.02.2008 20:30
od Fugo
já nevím, 200kč, jinak abys vyloučil špatné turbo, odpoj tu hadici odvětrání od sání, díru do sání ucpi ať tam nejde nečištěnej a neměřenej vzduch, hadici od odvětrání prodluž a někam dolu k motoru přidělej flašku od oleje ale tak aby v ní byla hadice volně a vzduch mohl kolem ní unikat z lahve ven, pojezdi s tím a uvidíš kolik oleje nasbíráš, pokud to bude prázdý tak je chyba v TD, pokud tam bude olej (něco málo by tam být mělo) tak jsou to pístní kroužky.

Napsal: ned 17.02.2008 20:51
od fafejta
Mirw píše:
tds píše:ta spotřeba oleje je podle mě daná tím že máš ucpávky na turbu k.o. to ucpání odvětrání bude přesně jak píše Fugo.pleteš dvě veci do jedné dle mého pohledu.nic neucpávej nech to jak to je.sundej hadici sání před parohama kolik je tam oleje a dej vědět.


Kdyz sundam parohy samotny tak znich vyliju klidne decku 8O .



Takhle se chovaj KO turbodmychadla.Určitě bych demontoval interkuler,protože v něm asi taky bude litránek a klidně by se mohlo stát,že bys moh krásně přetočit motor kdyby si ho motor nasál více.V lepším případě se to potká a v horším destrukce klikového ustrojí/ojnice ven/.No uvidíš....

Napsal: ned 17.02.2008 22:10
od Mirw
Fugo píše:já nevím, 200kč, jinak abys vyloučil špatné turbo, odpoj tu hadici odvětrání od sání, díru do sání ucpi ať tam nejde nečištěnej a neměřenej vzduch, hadici od odvětrání prodluž a někam dolu k motoru přidělej flašku od oleje ale tak aby v ní byla hadice volně a vzduch mohl kolem ní unikat z lahve ven, pojezdi s tím a uvidíš kolik oleje nasbíráš, pokud to bude prázdý tak je chyba v TD, pokud tam bude olej (něco málo by tam být mělo) tak jsou to pístní kroužky.


Oukej to skusim,konecne dobre vypadajici rada a ne ty keci o koprivach :mad:

Napsal: ned 17.02.2008 22:33
od Mirahejny
Mirw píše:Ja to uz ucpavat nebudu,mam ten motor tak krasne cistej 8) .Sem dneska taky premejslel,ze by to mohlo byt tou merkou.Jak to striklo na tu nadobku,tak to vypadalo,ze to tece zni. :oops:


přesně tak taky jsem jednou chytře zacpal ten výdech a olej začal stříkat z měrky na olej a stříká přímo na tu nádobku :D

Napsal: pát 22.02.2008 17:18
od fafejta
No já jsem se setkal s takovýhle problémem také,kdy byl olej v airboxu sacího filtru a turbo ho baštilo a bylo to jetým vzduchovým filtrem,kde turbo jak vytvářelo značný podtlak na sací straně,tak sálo jak ze vzduchového filtru tak tahalo vzduch s olejem z odvzdušnění motoru.

Já jsem si ten příspěvek přečetl právě celý,že si měnil turbodmychadlo za nové a já jsem tenhle problém právě řešil na autě kde turbo bylo také po repasi.
Takže=VZDUCHOVÝ FILTR a jeto.No uvidíš......