Stránka 2 z 5

Napsal: ned 18.05.2008 00:11
od psena
Pokud se Ti to prehriva i pri ustalene jizde mimo mesto, tak to viska urcite neni.

Napsal: ned 18.05.2008 09:22
od Johnny05
Dalsi zjisteni...malo chladici kapaliny, cca 6cm pod ryskou, a spodni plast oroseny prave od tehle kapaliny.
Snad to bude proto, ze jak to bylo extra horke, tak to nekde jemne netesnilo... :?:

Napsal: pon 19.05.2008 09:48
od Susi
Při 125C už pojistný ventil ten tlak určitě neudrží, nebo může být míň dotažená nějaká hadice. Každopádně kvůli tomu přehřátí máš teď míň chl. kapaliny.
Pokud se Ti to přehřeje mimo město během souvislé jízdy, nemůže to být viscou, jak již bylo řečeno.
Pokud to nebude prasklou hlavou nebo špatným těsněním pod ní (ani jednu z variant Ti skutečně nepřeju), tak bych viděl na 99% selhávající vodní pumpu s oběžným plastovým kolem. Ta s kovovým je podle mě nesmrtelná.

Tak uvidíš...

Napsal: pon 19.05.2008 09:58
od Johnny05
Nooo ve stredu to jde do servisu, tak DOUFAM jak jen muzu, ze to bude vsechno jen ne ta hlava, o tom uz jsem slysel taky sve :( Jinak ta visco spojka se toci vzdy, ale taky jde popravde vzdy zastavit rukou. Tak nevim, navic ve predu hned za temi pruduchy se ten vetrak netoci, coz jak rikam, muze byt dalsi problem do poctu:( Uz z toho celkem nemuzu...no bojim se co mi ve stredu reknou...

Napsal: pon 19.05.2008 11:28
od Susi
Takže: pokud při těch 105-??? stupních viscu zastavíš, tak je KO.
Pokud při venkovní teplotě nad 12C zapneš klimu a větrák se Ti neroztočí- bude KO minimálně jeden ze dvou odporů, který regulujou otáčky ventilátoru.
Pokud se Ti ale ventilátor nerozeběhl ani při těch např. 110C, bude problém buď v pojistkách (kaslík u spolujezdce, ale spíš ne), nebo bude spálenej motor ventilátoru. Taky mi ventilátor nefungoval - byl spálenej motor.
Každopádně pokud se spojí problémy s nefunkční viscou + nefunkčním el. ventilátorem, auto se zákonitě musí začít přehřívat. Samozřejmě ne při jízdě mimo město, ale každopádně při jakémkoli hustším provozu, zvlášť pokud si k tomu pustíš klimu.... Přehřívání určitě pro motor není "to pravé" a může zapříčinit ty zmiňované horší/dražší závady. :(

držim palce...

Napsal: pon 19.05.2008 12:30
od dafson
Drzim ti pesticky teplota to je svine ja uz si to prosel a byla to hlava-((( je to nemile.....jinak sem mel podobne priznaky jako ty!

Napsal: pon 19.05.2008 12:40
od Johnny05
Diik moc...no ja uz z toho seru 4 dny vkuse a nevim co mam delat, uvidi se v servise, no:( Jinak...pokud to neni tajne, mohu vedet, na kolik te to vyslo?? a po oprave uplne v pohode a bez problemu?

Napsal: pon 19.05.2008 14:02
od dafson
No delali mi to na dva pokusy poprve mi ji spravovali(zavarili) to stalo 14tis a podruhe sem koupil jinou hlavu za 5 plus 17 tisic prace takze celek 22tisic...a ted se zda ze je vse ok!

Napsal: pon 19.05.2008 15:59
od Susi
Dafsone, pasuje hlava z 528i? Doufám, že tuhle informaci nebudu nikdy v reálu potřebovat, ale jen tak pro zajímavost. Ty jsi tohle určitě řešil...

Napsal: pon 19.05.2008 19:21
od dafson
Jo resil dlouho sem se dohadoval se spousty lidmi a pokazde jiny nazor ....ale ted je to 100procentni 528 ma stejnou hlavu jako 523i a myslim ze i 525 ja tam mam ted prave z te 528i!!!!!a je zajimave ze prvni oprava byla za praci plus sem tam nejakej dil za 4500kc a podruhe to byla prace plus dily 17000 to svedci o tom ze ta prvni oprava byl jen nejakej servis pro skodovky podruhe sem to dal jinam a tam bylo videt ze tomu rozumeji tu hlavu co jsem koupil od cloveka tady z fora mi castecne i zrepasovali takze snad ted to bude ok!!!

Napsal: pon 19.05.2008 20:13
od Johnny05
no kazdopadne....je to masakr. Tohle uz je trochu o necem jinym, zvlaste teda o tech penezich, uprimne receno Dafsone, po tvem prispevku hodne doufam, ze to tou hlavou neni, protoze tolik starosti s tim mit to uz bych si pak asi fakt sel hodit masli a BMW utopil v rybniku:)). Kazdopadne paradox - citace z clanku ANO, PETKU ANO primo ze serveru AUTO.CZ: "Po motorické stránce bývají hlášeny problémy s přehříváním motorů, které mají příčinu v netěsnosti chladící soustavy, vadném termostatu, vodním čerpadle nebo v závažnějším případě v prasklé hlavě válců."
Mimochodem...po te prvni oprave to neslo nejak reklamovat v tom servise, ze ti to podelali??

Napsal: pon 19.05.2008 20:51
od dafson
To vis ta prvni oprava byla znamy znamemu a sice nechci rikat ze autum nerozumel ale byl to takovy venkovsky garaznik asi autum rozumel ale BMW je trosku silny orisek a to ti jen tak neopravi chce to nejaky zkusenosti s touto znackou....a kdyz sem mel po oprave problem tak od toho daval ruce pryc proste rekl ze na to nema vybaveni atd....Druha oprava na jine urovni a ted ti rikam ze je lepsi vedet vice financnich moznosti nez sem byl tenkrat prekvapenej ja mel sem to tedy v tom servisu s tim ze oni to natlakujou pres noc a rano uvidej zda jde voda do valcu(pripominam ze auto nevarilo pouze prestalo nahle topit to pro me bylo znameni ze neco je spatne) a pak teda volali ze do tretiho valce jde voda...Moznost A koupit od nich za 38 000 hlavu plus 20 prace (vse nove) pouze v tomto pripade davali zaruku v pripade dovezene sve vlastni koupene hlavy zaruka pada!!!!to znamena ze prace se zarukou By cinila 60 000 coz sem se malem pos..... l !!!!! tak sem vzal moznost B sehnal sem ji za pet klacku a doufal ze me muj prodejce neochcal....

Napsal: pon 19.05.2008 20:59
od Johnny05
No tak to je uz jiny orisek, no:( Jak rikam, silene je to, ze nejezdim jako hovado, nehonim to hned po startu pred rozehratim, ale jezdim slusne. Sem tam si samozrejme na to slapnu, ale kdo ne...a ted toto, kdyz by to clovek nejmin cekal. Ale tak uz to asi byva, no...nezbyva nic jineho, nez aby mi ted rekli, ze jsem magor ze jsem preventivne kupoval vodni pumpu, ze to bylo termostatem a uvolnenym sroubkem u chladiciho ustroji:)) Pred hlavou me vylozene varovali...tak uvidime. Radsi uz to forum snad nebudu do ctvrtka ani zapinat, protoze to se dozvim, co tomu skutecne je:)))

Napsal: pon 19.05.2008 21:20
od dafson
To si nemysli sice me je 22 ale nepatrim mezi ty mlady kreteny co maj BMW a davaj tomu jen aby lidi koukali ze jede bavorak taky na to mam sve BMW moc rad a za studena nejezdim nad 2500 ot/min teda ani za tepla nejsem zavodnik ale jak rikas sem tam taky rad hodim kickdown ale to by motoru melo jedine prospet kdyz je teply....holt se nam ty nase auticka zrejme mstej za jejich predchozi majitele zadne jine vysvetleni na to nemam clovek se k tomu chova jak k drahymu sperku a ono te to takhle nakope do prdele....No ja te nechci nijak strasit uvidis ze to nakonec bude jen nejaka prkotina aspon ti nepreju hlavu ale clovek s tim radsi ma pocitat nez pak cumet jako ja........

Napsal: pon 19.05.2008 21:21
od Susi
Držíme palce a ať je to ten šroubek...

Napsal: pon 19.05.2008 21:46
od dafson
Tak tak!!!jak pise Susi!!!! A dej pak hned vedet jak si dopadl!!!!!!!!!!!

Napsal: úte 20.05.2008 11:53
od vally
Když ti to začne v "vařit" koukal si do motorovýho prostoru, jak je na tom motor doopravdy? Zkus prohmatat hadice, motor, kterej vaří je natlakovanej, takže ji určitě nezmáčkneš a navíc bude pěkně pálit... Třeba já jí dokázal zmáčknout holou rukou - sice z toho byly pěkný puchýře, ale zmáčkl jsem jí...

Měl jsem naprosto stejné příznaky u svý 5-tky a dělalo to jen vadné čidlo teploty... :wink:

Napsal: úte 20.05.2008 12:01
od Susi
Které čidlo teploty? Myslíš na elektronicky ovládaný termostat? Johny má ještě klasiku.
Nebo jaký???

Napsal: úte 20.05.2008 13:02
od vally
Susi píše:Které čidlo teploty? Myslíš na elektronicky ovládaný termostat? Johny má ještě klasiku.
Nebo jaký???


Normální čídlo, který snímá teplotu chladicí kapaliny... Zkoušel jsem to najít v ETK, ale jsem slepej...

Napsal: úte 20.05.2008 14:07
od Susi
A jak může takový čidlo způsobit přehřátí motoru???