Stránka 2 z 2
Napsal: pát 09.01.2009 12:50
od sup
U E60ky 525d DPF jsou ty klapky také???
Napsal: pát 09.01.2009 15:49
od Vanessa_CZ
chcete rict, ze 530d bez DPF nema v sani klapky ??? lol
Napsal: pon 02.02.2009 19:20
od xjr
Vanessa_CZ píše:chcete rict, ze 530d bez DPF nema v sani klapky ??? lol
Ne nemá. Neměli by tam žádnou funkci.
Napsal: pon 02.02.2009 19:24
od xjr
Vlasta píše:Ty klapky jsou tam kvůli lepšímu plnění.
Ještě jsem neviděl,aby kvůli lepšímu plnění někdo ucpával sání.! Opravdu
jen emise!!!! A ty nás zničej. Dokážete si předtavit jak by ty motory jeli kdyby je nebrzdili tyhle zasr.... emisní kraviny. Nepotřebovaly by jsme 535 D
Napsal: pon 02.02.2009 19:44
od Vlasta
xjr píše:Vanessa_CZ píše:chcete rict, ze 530d bez DPF nema v sani klapky ??? lol
Ne nemá. Neměli by tam žádnou funkci.
A proč je teda v ETK sání pouze s jedním objednacím číslem?
Napsal: pon 02.02.2009 23:28
od dusan
Klapky v saní sú u všetkých 530d aj 320d bez ohladu na DPF.Riešia problém turbulencie vzduchu pri nasávaní v nízkych otáčkach t.j. lepšej homogenizácie palivovej zmesy a účinnejšieho spaľovania. U novších modelov po r.v. 2004 boli zosilnené osky a posledné modely majú krídla z plastu. Po odstránení klapiek sa zníži účinnosť spaľovania to znamená nižší výkon z nízkych otáčok. Výkon pri vysokých otáčkach sa nezmení. Najčastejšie sa klapky lámu pri ich zanesení výfukovými spalinami z EGR ventilu,ktoré bránia ich voľnému pohybu.Pri čistení EGR ventilu sa doporučuje rozobrať a vyčistiť aj klapky a vymeniť separátor oleja v odvetraní kľukovej skrine.
Napsal: úte 03.02.2009 08:29
od xjr
Vlasta píše:xjr píše:Vanessa_CZ píše:chcete rict, ze 530d bez DPF nema v sani klapky ??? lol
Ne nemá. Neměli by tam žádnou funkci.
A proč je teda v ETK sání pouze s jedním objednacím číslem?
No teď jsem na to taky koukal,ale u všech těch sání ja napsáno pro EU3. Tak nevím které je pro EU 4 s DPF.