
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
životnost řetězů rozvodů jen pro mechaniky!
Děkuju, aspoň někdo kdo ví jak to opravdu je..M3maniac píše:Máš naprostou pravdu,při běžném používání půl meg.neni co řešit.....ovšem problém je v tom že 90% aut v čr maj 200tkm po třetíShelby píše:Jen k té životnosti, na Opelu Omega TDS jsem řetěz nikdy neměnil a měla 432tkm a to byla hlava dole ve 360tkm takže jsem viděl jak to vypadá a na BMW 530d mám teď 539tkm a nevidím sebemenší důvod k výměně rozvodového řetězu! Výměna řetězu jak někdo píše ve 240tkm je blbost, vynásob to třema![]()
P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskouM3maniac píše:Máš naprostou pravdu,při běžném používání půl meg.neni co řešit.....ovšem problém je v tom že 90% aut v čr maj 200tkm po třetíShelby píše:Jen k té životnosti, na Opelu Omega TDS jsem řetěz nikdy neměnil a měla 432tkm a to byla hlava dole ve 360tkm takže jsem viděl jak to vypadá a na BMW 530d mám teď 539tkm a nevidím sebemenší důvod k výměně rozvodového řetězu! Výměna řetězu jak někdo píše ve 240tkm je blbost, vynásob to třema![]()
P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Originální a zaručeně pravou servisku k tvýmu autu ti dneska seženej každej slušnej autobazar a prodejce ojetin.[/quote]prase007 píše:Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskoueric píše: P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur
Hm až na to,že auto jsem kupoval od soukromé osoby,zásadně nekupuju v autobazarech.Auto je koupený v Autecu a ten majitel,od kterýho jsem to tehdá kupoval byl docela v pohodě týpek,s tou 540-tkou jezdila jeho manželka a on měl M5,takže proboha zrovna tenhle člověk neměl zapotřebí km stáčet,peněz měl víc než dost,auto tehdá prodával docela pod cenou,jelikož si pak kupoval cayenko a neměl čas řešit nějak dlouho prodej!No vysvětlení,že jsou kiláky stočený to napadne prostě každýho,asi nejjednodušší vysvěštlení pro všechno,že?!
Hm až na to,že auto jsem kupoval od soukromé osoby,zásadně nekupuju v autobazarech.Auto je koupený v Autecu a ten majitel,od kterýho jsem to tehdá kupoval byl docela v pohodě týpek,s tou 540-tkou jezdila jeho manželka a on měl M5,takže proboha zrovna tenhle člověk neměl zapotřebí km stáčet,peněz měl víc než dost,auto tehdá prodával docela pod cenou,jelikož si pak kupoval cayenko a neměl čas řešit nějak dlouho prodej!No vysvětlení,že jsou kiláky stočený to napadne prostě každýho,asi nejjednodušší vysvěštlení pro všechno,že?![/quote]eric píše:Originální a zaručeně pravou servisku k tvýmu autu ti dneska seženej každej slušnej autobazar a prodejce ojetin.prase007 píše:Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskoueric píše: P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur
ale tady nikdo neřeší konkrétní auto,jen jsem prostě řekl že u 90% aut v čr to tak je


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
ale tady nikdo neřeší konkrétní auto,jen jsem prostě řekl že u 90% aut v čr to tak jeM3maniac píše:Hm až na to,že auto jsem kupoval od soukromé osoby,zásadně nekupuju v autobazarech.Auto je koupený v Autecu a ten majitel,od kterýho jsem to tehdá kupoval byl docela v pohodě týpek,s tou 540-tkou jezdila jeho manželka a on měl M5,takže proboha zrovna tenhle člověk neměl zapotřebí km stáčet,peněz měl víc než dost,auto tehdá prodával docela pod cenou,jelikož si pak kupoval cayenko a neměl čas řešit nějak dlouho prodej!No vysvětlení,že jsou kiláky stočený to napadne prostě každýho,asi nejjednodušší vysvěštlení pro všechno,že?!eric píše:Originální a zaručeně pravou servisku k tvýmu autu ti dneska seženej každej slušnej autobazar a prodejce ojetin.prase007 píše: Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskou


Ale no tak jasný,v podstatě máš pravdu,platí to samozřejmě v podstatě jen u dovozů,jelikož ten,kdo má na to si koupit u nás nový auto za 2.3 mega nemá zapotřebí stáčet kilometry a pak samozřejmě firemní koncernový papriky,tam je to víc než jasný,že se stáčej!Završil bych debatu asi tím,že pokud se cokoliv mění na rozvodech,tak by se měly udělat kompletně a né jen částečně,myslím,že se mnou budeš souhlasit :)každopádně mám teď klid na dalších řekněme 250-300tis.km a to s tím stejně nenajedu ani omylem.Btw. jinak moc pěkná M5-tka,co prodáváš a cena je víc než vstřícná :palec:
Tak je jasné že za 800 éček nemůžu čekat zázrak, ale s tou výbavou a zachovalostí s tím že práci na motoru platit nebudu je to pecka, hlavně synovi je 18 a když auto vyjde i na 50000 tisíc , tak mi řekněte co bych mu mohl pořídit bezpečnějšího u nás . Dvakrát už jsem měl havárku né vlastní vinou a zaplat pámbůch že to bylo VOLVO a Galaxy nedokážu si představit jestli bych tady ted datloval kdybych jel třeba v CORSE , takže já už koukám na bezpečný těžký auto a i když to sám někam práskne tak má asi větší šanci na přežití v 525 než ve fiestě . Jak jezdit s TDS jsem ho na to připravil a jestli mu bude dávat pod vocas studenýmu tak holt bude čumět na dvoře na báwo s prasklou hlavou 

Taky myslím že je to o kvalitním oleji a stylu jízdy Když budu jezdit jako prase se studeným motorem tak to nevydrží věčně žádný. Ale jak jsem psal jde hlavně o bezpečnost, já osobně jsem do TDI ale zase třeba 96 A6 za tyhle prachy neseženu Passata už vůbec ne ani s padlým motoremtroutny píše:Máš 100% pravdu,uvažuju stejně.
Na tds-u jezdím od 1995 a na prvním jsem najel přes 700tis na původní rozvod.Vše je o zacházení,pak to vydrží.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
Dobře uvažující tatík,lepší,než paňárovi kupovat rovnou po řidičáku např.e46 330i,že?!K tomu musí postupně dojít,já začínal na schade 120,ale pozor GLSpitris píše:Tak je jasné že za 800 éček nemůžu čekat zázrak, ale s tou výbavou a zachovalostí s tím že práci na motoru platit nebudu je to pecka, hlavně synovi je 18 a když auto vyjde i na 50000 tisíc , tak mi řekněte co bych mu mohl pořídit bezpečnějšího u nás . Dvakrát už jsem měl havárku né vlastní vinou a zaplat pámbůch že to bylo VOLVO a Galaxy nedokážu si představit jestli bych tady ted datloval kdybych jel třeba v CORSE , takže já už koukám na bezpečný těžký auto a i když to sám někam práskne tak má asi větší šanci na přežití v 525 než ve fiestě . Jak jezdit s TDS jsem ho na to připravil a jestli mu bude dávat pod vocas studenýmu tak holt bude čumět na dvoře na báwo s prasklou hlavou

Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Klubové ID: 788
- Kontaktovat uživatele:
No tak konečně rozumný slovo a hlavně z praxe!!Homer píše:Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?
eric píše:No tak konečně rozumný slovo a hlavně z praxe!!Homer píše:Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?
Hoši ,hoši a "prej" brácho

Tak hlavně až tady budeš psát tydle bláboly,tak se radši nad tím střízlivě zamysli jestli to ovšem dokážeš.Kdybys měl ten řetěz byt jen jeden o centimetr vytáhlý tak se motor M51 potká,píst s výfukovými ventily.Zubová rozteč je právě 1cm,takže v případě,že by to bylo o 1 zub rozčasovaný (vačka o zub pomalejší za klikou)tak se motor okamžitě potká.
A to nemluvím o těch tvých zminovaných centimetr na jednom řetězu a druhý centimetr na druhým řetězu=rozčasovaný o 2 zuby,si to zkus někdy než tady todle budeš psát přesadit rozvod a zatočit motorem.A prej zkušenosti,leda pusou todle z praxí nemá nic společného, pěkně děkuju.

Závady rozvodů je v 90% KO hydraul. napínák a pak způsob zacházení.Velmi sporadický je přetržení řetězu.
řetěz v prdeli ve 130tkm??? u bmw? hm....tak to asi někdo jezdil 130tkm jen na sprintechHomer píše:Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?


Koupil jsem e-39 a jako první jsem nechal udělat motor a brzdy v servisu BMW.
Takže.., brzdy byly A1, motor A1. Pouze vyměnili filtry, svíčky a motorový olej a to jen pro můj klid. Samozřejmě jsem chtěl udělat rozvody, což se pan technik skutečně pousmál, poplácal mi po rameni a ujistil mne, že tam rozvoďák není, že je tam řetěz, který je na životnost auta. Zažil prej pouze 1x přervanej řetěz, ale to bylo u nějakýho eMkového speciálu.
Tak newim kluci..., newim...
Takže.., brzdy byly A1, motor A1. Pouze vyměnili filtry, svíčky a motorový olej a to jen pro můj klid. Samozřejmě jsem chtěl udělat rozvody, což se pan technik skutečně pousmál, poplácal mi po rameni a ujistil mne, že tam rozvoďák není, že je tam řetěz, který je na životnost auta. Zažil prej pouze 1x přervanej řetěz, ale to bylo u nějakýho eMkového speciálu.

Tak newim kluci..., newim...

Mám zkušenosti takové že jsou mechanici a mechanici.někteří říkají minimálně ho kontrolovat,někteří doporučují výměnu u nějakého nájezdu a někteří to vůbec neřeší.teda osobně, jsem já měl na tds natrhnutej řetěz tesně před roztržením,a na 2 autech jsem dělal vytahané řetezy jak fena (nájezd u nich byl kolem 300tis).
no ono se těžko zjišťuje v čr nájezd u e34 tds.....95% jich servisku nemá....nebo má,ale poslední záznam s 160tkm je z roku 95tds píše:Mám zkušenosti takové že jsou mechanici a mechanici.někteří říkají minimálně ho kontrolovat,někteří doporučují výměnu u nějakého nájezdu a někteří to vůbec neřeší.teda osobně, jsem já měl na tds natrhnutej řetěz tesně před roztržením,a na 2 autech jsem dělal vytahané řetezy jak fena (nájezd u nich byl kolem 300tis).

tds píše:Mám zkušenosti takové že jsou mechanici a mechanici.někteří říkají minimálně ho kontrolovat,někteří doporučují výměnu u nějakého nájezdu a někteří to vůbec neřeší.teda osobně, jsem já měl na tds natrhnutej řetěz tesně před roztržením,a na 2 autech jsem dělal vytahané řetezy jak fena (nájezd u nich byl kolem 300tis).
Já mám těch 240 000 a jak jsem psal nevím jestli se napne řetěz až po nastartování jak u Mercedesu, ale normálně jsem přesadil řetěz na vačce o zub a to celkem lehce znovu dotaz na napínák ?? Vyměnit?? nebo se nemusí,?? případná kontrola??jak???
