Stránka 2 z 4

Napsal: pon 15.12.2008 10:41
od M3maniac
ted čtu že jsem se trefil na euro přesně :D

Napsal: pon 15.12.2008 11:03
od Shelby
M3maniac píše:
Shelby píše:Jen k té životnosti, na Opelu Omega TDS jsem řetěz nikdy neměnil a měla 432tkm a to byla hlava dole ve 360tkm takže jsem viděl jak to vypadá a na BMW 530d mám teď 539tkm a nevidím sebemenší důvod k výměně rozvodového řetězu! Výměna řetězu jak někdo píše ve 240tkm je blbost, vynásob to třema


Máš naprostou pravdu,při běžném používání půl meg.neni co řešit.....ovšem problém je v tom že 90% aut v čr maj 200tkm po třetí :wink:

P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur :-(

Děkuju, aspoň někdo kdo ví jak to opravdu je..

Napsal: pon 15.12.2008 11:28
od eric
M3maniac píše:
Shelby píše:Jen k té životnosti, na Opelu Omega TDS jsem řetěz nikdy neměnil a měla 432tkm a to byla hlava dole ve 360tkm takže jsem viděl jak to vypadá a na BMW 530d mám teď 539tkm a nevidím sebemenší důvod k výměně rozvodového řetězu! Výměna řetězu jak někdo píše ve 240tkm je blbost, vynásob to třema


Máš naprostou pravdu,při běžném používání půl meg.neni co řešit.....ovšem problém je v tom že 90% aut v čr maj 200tkm po třetí :wink:

P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur :-(


Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskou :wink:

Napsal: pon 15.12.2008 11:41
od prase007
eric píše:Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskou




Originální a zaručeně pravou servisku k tvýmu autu ti dneska seženej každej autobazar a prodejce ojetin.

Napsal: pon 15.12.2008 11:49
od eric
prase007 píše:
eric píše:P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur :-(


Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskou :wink:


Originální a zaručeně pravou servisku k tvýmu autu ti dneska seženej každej slušnej autobazar a prodejce ojetin.[/quote]

Hm až na to,že auto jsem kupoval od soukromé osoby,zásadně nekupuju v autobazarech.Auto je koupený v Autecu a ten majitel,od kterýho jsem to tehdá kupoval byl docela v pohodě týpek,s tou 540-tkou jezdila jeho manželka a on měl M5,takže proboha zrovna tenhle člověk neměl zapotřebí km stáčet,peněz měl víc než dost,auto tehdá prodával docela pod cenou,jelikož si pak kupoval cayenko a neměl čas řešit nějak dlouho prodej!No vysvětlení,že jsou kiláky stočený to napadne prostě každýho,asi nejjednodušší vysvěštlení pro všechno,že?!

Napsal: pon 15.12.2008 12:07
od M3maniac
eric píše:
prase007 píše:
eric píše:P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur :-(


Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskou :wink:


Originální a zaručeně pravou servisku k tvýmu autu ti dneska seženej každej slušnej autobazar a prodejce ojetin.


Hm až na to,že auto jsem kupoval od soukromé osoby,zásadně nekupuju v autobazarech.Auto je koupený v Autecu a ten majitel,od kterýho jsem to tehdá kupoval byl docela v pohodě týpek,s tou 540-tkou jezdila jeho manželka a on měl M5,takže proboha zrovna tenhle člověk neměl zapotřebí km stáčet,peněz měl víc než dost,auto tehdá prodával docela pod cenou,jelikož si pak kupoval cayenko a neměl čas řešit nějak dlouho prodej!No vysvětlení,že jsou kiláky stočený to napadne prostě každýho,asi nejjednodušší vysvěštlení pro všechno,že?![/quote]

ale tady nikdo neřeší konkrétní auto,jen jsem prostě řekl že u 90% aut v čr to tak je :wink: ono u 540ky to je celkem vuřt...za A si to koupí jen 3% řidičů a za be ta mašina musí nejet mega :D

Napsal: pon 15.12.2008 13:32
od eric
M3maniac píše:
eric píše:
prase007 píše:[quote="eric"]
P.S. toje tak když se koupí bmw za 800eur :-(


Mno zajímavá teze až na to,že já mám auto kupovaný u nás a se serviskou :wink:


Originální a zaručeně pravou servisku k tvýmu autu ti dneska seženej každej slušnej autobazar a prodejce ojetin.


Hm až na to,že auto jsem kupoval od soukromé osoby,zásadně nekupuju v autobazarech.Auto je koupený v Autecu a ten majitel,od kterýho jsem to tehdá kupoval byl docela v pohodě týpek,s tou 540-tkou jezdila jeho manželka a on měl M5,takže proboha zrovna tenhle člověk neměl zapotřebí km stáčet,peněz měl víc než dost,auto tehdá prodával docela pod cenou,jelikož si pak kupoval cayenko a neměl čas řešit nějak dlouho prodej!No vysvětlení,že jsou kiláky stočený to napadne prostě každýho,asi nejjednodušší vysvěštlení pro všechno,že?![/quote]

ale tady nikdo neřeší konkrétní auto,jen jsem prostě řekl že u 90% aut v čr to tak je :wink: ono u 540ky to je celkem vuřt...za A si to koupí jen 3% řidičů a za be ta mašina musí nejet mega :D[/quote]

Ale no tak jasný,v podstatě máš pravdu,platí to samozřejmě v podstatě jen u dovozů,jelikož ten,kdo má na to si koupit u nás nový auto za 2.3 mega nemá zapotřebí stáčet kilometry a pak samozřejmě firemní koncernový papriky,tam je to víc než jasný,že se stáčej!Završil bych debatu asi tím,že pokud se cokoliv mění na rozvodech,tak by se měly udělat kompletně a né jen částečně,myslím,že se mnou budeš souhlasit :)každopádně mám teď klid na dalších řekněme 250-300tis.km a to s tím stejně nenajedu ani omylem.Btw. jinak moc pěkná M5-tka,co prodáváš a cena je víc než vstřícná :palec:

Napsal: úte 16.12.2008 19:50
od pitris_1
Tak je jasné že za 800 éček nemůžu čekat zázrak, ale s tou výbavou a zachovalostí s tím že práci na motoru platit nebudu je to pecka, hlavně synovi je 18 a když auto vyjde i na 50000 tisíc , tak mi řekněte co bych mu mohl pořídit bezpečnějšího u nás . Dvakrát už jsem měl havárku né vlastní vinou a zaplat pámbůch že to bylo VOLVO a Galaxy nedokážu si představit jestli bych tady ted datloval kdybych jel třeba v CORSE , takže já už koukám na bezpečný těžký auto a i když to sám někam práskne tak má asi větší šanci na přežití v 525 než ve fiestě . Jak jezdit s TDS jsem ho na to připravil a jestli mu bude dávat pod vocas studenýmu tak holt bude čumět na dvoře na báwo s prasklou hlavou :(

Napsal: úte 16.12.2008 20:09
od troutny
Máš 100% pravdu,uvažuju stejně.
Na tds-u jezdím od 1995 a na prvním jsem najel přes 700tis na původní rozvod.Vše je o zacházení,pak to vydrží.

Napsal: úte 16.12.2008 20:29
od pitris_1
troutny píše:Máš 100% pravdu,uvažuju stejně.
Na tds-u jezdím od 1995 a na prvním jsem najel přes 700tis na původní rozvod.Vše je o zacházení,pak to vydrží.
Taky myslím že je to o kvalitním oleji a stylu jízdy Když budu jezdit jako prase se studeným motorem tak to nevydrží věčně žádný. Ale jak jsem psal jde hlavně o bezpečnost, já osobně jsem do TDI ale zase třeba 96 A6 za tyhle prachy neseženu Passata už vůbec ne ani s padlým motorem :(

Napsal: úte 16.12.2008 23:47
od eric
pitris píše:Tak je jasné že za 800 éček nemůžu čekat zázrak, ale s tou výbavou a zachovalostí s tím že práci na motoru platit nebudu je to pecka, hlavně synovi je 18 a když auto vyjde i na 50000 tisíc , tak mi řekněte co bych mu mohl pořídit bezpečnějšího u nás . Dvakrát už jsem měl havárku né vlastní vinou a zaplat pámbůch že to bylo VOLVO a Galaxy nedokážu si představit jestli bych tady ted datloval kdybych jel třeba v CORSE , takže já už koukám na bezpečný těžký auto a i když to sám někam práskne tak má asi větší šanci na přežití v 525 než ve fiestě . Jak jezdit s TDS jsem ho na to připravil a jestli mu bude dávat pod vocas studenýmu tak holt bude čumět na dvoře na báwo s prasklou hlavou :(


Dobře uvažující tatík,lepší,než paňárovi kupovat rovnou po řidičáku např.e46 330i,že?!K tomu musí postupně dojít,já začínal na schade 120,ale pozor GLS :smich2:

Napsal: stř 17.12.2008 00:43
od Homer
Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?

Napsal: stř 17.12.2008 13:27
od eric
Homer píše:Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?


No tak konečně rozumný slovo a hlavně z praxe!!

Napsal: stř 17.12.2008 17:59
od troutny
eric píše:
Homer píše:Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?


No tak konečně rozumný slovo a hlavně z praxe!!



Hoši ,hoši a "prej" brácho :roll:
Tak hlavně až tady budeš psát tydle bláboly,tak se radši nad tím střízlivě zamysli jestli to ovšem dokážeš.Kdybys měl ten řetěz byt jen jeden o centimetr vytáhlý tak se motor M51 potká,píst s výfukovými ventily.Zubová rozteč je právě 1cm,takže v případě,že by to bylo o 1 zub rozčasovaný (vačka o zub pomalejší za klikou)tak se motor okamžitě potká.
A to nemluvím o těch tvých zminovaných centimetr na jednom řetězu a druhý centimetr na druhým řetězu=rozčasovaný o 2 zuby,si to zkus někdy než tady todle budeš psát přesadit rozvod a zatočit motorem.A prej zkušenosti,leda pusou todle z praxí nemá nic společného, pěkně děkuju. :roll:
Závady rozvodů je v 90% KO hydraul. napínák a pak způsob zacházení.Velmi sporadický je přetržení řetězu.

Napsal: čtv 18.12.2008 11:13
od M3maniac
Homer píše:Tak brácho mám E39 tds od nova, první čtyři roky servis v Autecu, je to můj mazlík takže má jenom to nejlepší.Ve 136 000 km vytahaný řetězy o každej o centimetr a nastal problém, protože čerpadlo dávalo jinde. Už jsem dělal dvanáct různej tds na rozvody a u osmi nebyl stopro stočenej tacháč. Ani u jednoho z nich nebylo natočeno víc jak 295 000km a všechy rozvody v hajzlu, jeden dokonce roztrženej a nakopanej.Tak si myslím, že mluvím třošku ze zkušenosti. Co ty na to?


řetěz v prdeli ve 130tkm??? u bmw? hm....tak to asi někdo jezdil 130tkm jen na sprintech :D viděl jsem X bmw kde na původní rozvody bylo půl mega a víc...problematičtější to je snad u isa a třeba vyhoněnýho emka :wink:

Napsal: čtv 18.12.2008 16:03
od Maxiczech
Koupil jsem e-39 a jako první jsem nechal udělat motor a brzdy v servisu BMW.
Takže.., brzdy byly A1, motor A1. Pouze vyměnili filtry, svíčky a motorový olej a to jen pro můj klid. Samozřejmě jsem chtěl udělat rozvody, což se pan technik skutečně pousmál, poplácal mi po rameni a ujistil mne, že tam rozvoďák není, že je tam řetěz, který je na životnost auta. Zažil prej pouze 1x přervanej řetěz, ale to bylo u nějakýho eMkového speciálu. :)
Tak newim kluci..., newim... :roll:

Napsal: čtv 18.12.2008 16:53
od pitris_1
A co tedy ten hydraulický napínák je nějaká kontrola zda není v p...????

Napsal: pát 19.12.2008 09:00
od tds
Mám zkušenosti takové že jsou mechanici a mechanici.někteří říkají minimálně ho kontrolovat,někteří doporučují výměnu u nějakého nájezdu a někteří to vůbec neřeší.teda osobně, jsem já měl na tds natrhnutej řetěz tesně před roztržením,a na 2 autech jsem dělal vytahané řetezy jak fena (nájezd u nich byl kolem 300tis).

Napsal: pát 19.12.2008 11:00
od M3maniac
tds píše:Mám zkušenosti takové že jsou mechanici a mechanici.někteří říkají minimálně ho kontrolovat,někteří doporučují výměnu u nějakého nájezdu a někteří to vůbec neřeší.teda osobně, jsem já měl na tds natrhnutej řetěz tesně před roztržením,a na 2 autech jsem dělal vytahané řetezy jak fena (nájezd u nich byl kolem 300tis).


no ono se těžko zjišťuje v čr nájezd u e34 tds.....95% jich servisku nemá....nebo má,ale poslední záznam s 160tkm je z roku 95 :wink: takže takový to ...to jsou oorigo km,je to od známého (kterej to taky netuší) je oničem.

Napsal: pát 19.12.2008 12:51
od pitris_1
tds píše:Mám zkušenosti takové že jsou mechanici a mechanici.někteří říkají minimálně ho kontrolovat,někteří doporučují výměnu u nějakého nájezdu a někteří to vůbec neřeší.teda osobně, jsem já měl na tds natrhnutej řetěz tesně před roztržením,a na 2 autech jsem dělal vytahané řetezy jak fena (nájezd u nich byl kolem 300tis).

Já mám těch 240 000 a jak jsem psal nevím jestli se napne řetěz až po nastartování jak u Mercedesu, ale normálně jsem přesadil řetěz na vačce o zub a to celkem lehce znovu dotaz na napínák ?? Vyměnit?? nebo se nemusí,?? případná kontrola??jak??? :?: