Stránka 2 z 3

Napsal: čtv 29.01.2009 21:06
od coca
Pavliku.. radeji se v tom sam nevrtej.. bo vsimas si ze s kazdym tvym zasahem byt i nepatrnym jako je tankovani ti pribyvaji problemy?? :D :D :mad: ja uz ti navrhoval co s tim.. a nezapomen nechat pro me ten CD menic...

Napsal: pon 02.02.2009 01:32
od pavel530d
Ha ha ha :mad: ty radši pořeš co máš!
Nevíte někdo,jestli se nedají někde sehnat třeba laděné?
Třeba na E-BAY?
Ale nevím jestli to na ropáka bude pravda.......

Napsal: pon 02.02.2009 10:19
od smocek
cus ja bych ti svody klidne zavaril..sice ti nezarucim jak dlouho to vydrzi ale je to otazka par elektrod... ja uz na par autech prevarel litinove potrubi a drzi to do ted;)

Napsal: pon 02.02.2009 21:43
od pavel530d
Problém je v tom,že už je jednou vřené mám.... :cry: :cry: :cry:

Napsal: pon 02.02.2009 22:14
od smocek
nemas fotku? praskliny a svaru? bych na to mrkl a kdyz bych si s tim pohral tak by to melo vydrzet..kdyz si vezmu ze na TD je nizsi teplota vyfukovych plynu nez u benzinaku tak to neni tak tepelne namahany

Napsal: pon 02.02.2009 22:17
od pavel530d
Fotku ještě nemám.Nemám to ještě dole.
E39 mojí přítelkyně má propálený píst,tak dokud nebude provozuschopná,tak musím jezdit zatím svým :? :?

Napsal: úte 03.02.2009 22:30
od Luckysheck
Vy jste ale rodinka :twisted:

Napsal: čtv 05.02.2009 19:40
od pavel530d
Proč rodinka?????
Bavil jsem se BMW servisákem co mi kódoval zrcátka a říkal,že zavařit ano,ale vůbec si tím nepomůžu a určitě prasknou znovu.Ony ty mrdkové svody mají dvě stěny a je to prej beznadějné a navíc strašně namáhané,takže by to stejně šlo brzo do srač... a navíc pokud je to čipnuté,tak jsou tam větší teploty než normálně.

Napsal: čtv 05.02.2009 20:08
od eric
pavel530d píše:Ha ha ha :mad: ty radši pořeš co máš!
Nevíte někdo,jestli se nedají někde sehnat třeba laděné?
Třeba na E-BAY?
Ale nevím jestli to na ropáka bude pravda.......


Čus,když jsem si nechal dělat komplet zadní díl výfuku z nerezu,tak mi ten chlápek říkal,že umí i laděné svody.Nevím,odkud jseš,ale pokud chceš,můžu ti na něj dát tel.kontakt,dokážou fakt hustý věci,ale samozřejmně nemůžu mluvit za něj,takže to už by ses musel domluvit ty sám a viděl bys,jestli by to bylo možný či nikoliv.já sám za sebe jen můžu říct,že jsem byl s jejich prací opravdu spokojenej,ladí výfuky na vše možné,dělali i na několik ferrari,maseratti atd...

Napsal: čtv 05.02.2009 20:17
od pavel530d
Jsem od Mikulova.
Za malou konzultaci nic nedám a uvidím,jetli řekne ano nebo ne.
A když ti to delal,poznal jsi i něco na výkonu???? :roll:

Napsal: čtv 05.02.2009 20:24
od eric
pavel530d píše:Jsem od Mikulova.
Za malou konzultaci nic nedám a uvidím,jetli řekne ano nebo ne.
A když ti to delal,poznal jsi i něco na výkonu???? :roll:


Tak přišlo mi to,že to od spoda trochu líp dejchá,ale ono je to taky trochu psychologický,třeba kdybych o tom nevěděl,tak nic nepoznám.Dělal mi jen celej zadní díl,dle mýho,kdyby to mělo bejt poznat,tak by musel udělat komplet od svodů až dozadu.Nevím,kde je Mikulov teďka,číslo ti pošlu do sz a rozhodni se sám.

Napsal: čtv 05.02.2009 20:51
od pavel530d
OK díky

Napsal: čtv 05.02.2009 23:48
od WinCent
eric píše:
pavel530d píše:Ha ha ha :mad: ty radši pořeš co máš!
Nevíte někdo,jestli se nedají někde sehnat třeba laděné?
Třeba na E-BAY?
Ale nevím jestli to na ropáka bude pravda.......


Čus,když jsem si nechal dělat komplet zadní díl výfuku z nerezu,tak mi ten chlápek říkal,že umí i laděné svody.Nevím,odkud jseš,ale pokud chceš,můžu ti na něj dát tel.kontakt,dokážou fakt hustý věci,ale samozřejmně nemůžu mluvit za něj,takže to už by ses musel domluvit ty sám a viděl bys,jestli by to bylo možný či nikoliv.já sám za sebe jen můžu říct,že jsem byl s jejich prací opravdu spokojenej,ladí výfuky na vše možné,dělali i na několik ferrari,maseratti atd...

pošli mě na něj prosím taky tel. číslo, měl bych zájem o svody... Dík

Napsal: úte 13.10.2009 20:29
od Poldav6
Mně se to stalo na X5 z 2004, najeto 115tis. km. Nejdřív něco rachotilo v motoru, což byl pazvuk který správně nerozpoznal ani autorizovaný servis v Itálii (prý asi turbo)... Po asi 300-500km od prvního příznaku turbo odešlo do věčných lovišť.

Diagnóza: prasklé svody a uloupnutý kus plechu ze svodů co prolétl do turba.
Cena opravy: necelých 60tis. u Pupíků.

Auto bylo čiplé u AC Smitzer.. ale stejně ať jdou do háje. Předchozí motor měl svody litinové a nic takového nehrozilo.

Napsal: ned 06.11.2011 10:41
od cuzin
sportmen píše:
gamers píše:kompletně i vyměna v bmw kolem 12000kč

V Brne do 9000kč. Ne Renocar, ale o to lepsi prace.


Na 525dA 2006 stály v BMW Invelt Plzen 7500 a s prací a svorkama nějakýma 15tis včetně DPH. Prej ale dalších 100tis km mám jistotu...

Napsal: ned 06.11.2011 14:10
od jacob
Ahoj,

jen dodám svou zkušenost s e60, svody v háji hned po první 5000 km, koupil jsem z vrakáče nové za 3 000,- a práce už si nepamatuju, dělal to můj mechanik za pár korun, pak pohoda.

Napsal: stř 23.04.2014 19:53
od ozracing
Chci se zeptat jak se vlastne daji praskle svody poznat? Krom ocouzeneho motoroveho prostoru?
Diky

Napsal: stř 23.04.2014 21:55
od sedyvlk6
Hoši dejte tam litinové z E39 a máte klid jsou schodné.

Napsal: čtv 24.04.2014 06:45
od Perunwit
já mám na e39 M54 plechové svody, ne litinu. Měl jsem je taky ruplé a kamarád mi to nechal zavařit u nějakýho dovednýho staříka specialisty. je to zatím 3/4 roku a bez problému.

Napsal: čtv 24.04.2014 08:03
od VRsix
Ja koupil za 5tis nove litinove z e39, nej reseni