Stránka 2 z 2

Napsal: stř 25.03.2009 23:18
od Eks
Ahoj možná jsem jen špatně pochopil problém. Pokud chceš zavřít EGR ventil tak jednoduše odpoj na ventilu podtlakovou hadičku. EGR se otevírá podtlakem to znamená pokud nemáš podtlak je zavřen. Možná bych hadičku něčím uzavřel a na ventilu taky.Nějakou čepičkou nebu kouskem hadičky. Elegantnější řešení by bylo odpojit elektrický přívod k podtlakovému regulátoru který je elektricky řízen. Je však k němu přístup jako k penězům. Je na bloku, pod sběrným potrubím sáním. Nevím ovšem jestli by to nehlásilo poruchu. Řekl bych, že ne, jen diagnostika to asi objeví.
Eks

Napsal: čtv 26.03.2009 15:42
od dusan
Najlepšie je odstaviť EGR zaslepením prívodu spalín do ventila pod tou objímkovou sponou vložením plechovej ucpávky,podobne ako je to na obr.

Napsal: pát 27.03.2009 14:17
od Fazeey
Eks píše:Ahoj možná jsem jen špatně pochopil problém. Pokud chceš zavřít EGR ventil tak jednoduše odpoj na ventilu podtlakovou hadičku. EGR se otevírá podtlakem to znamená pokud nemáš podtlak je zavřen. Možná bych hadičku něčím uzavřel a na ventilu taky.Nějakou čepičkou nebu kouskem hadičky. Elegantnější řešení by bylo odpojit elektrický přívod k podtlakovému regulátoru který je elektricky řízen. Je však k němu přístup jako k penězům. Je na bloku, pod sběrným potrubím sáním. Nevím ovšem jestli by to nehlásilo poruchu. Řekl bych, že ne, jen diagnostika to asi objeví.
Eks


hlásilo by to chybu + je to prej ještě vázaný na jiný čidla, takže v celku by řízení motoru nemuselo fungovat správně (má to prý návaznost na ovládání ventilu naklápění lopatek turba, ale těžko říct, jeden řiká tohle druhej tamto)

Napsal: úte 31.03.2009 22:12
od blankito
bmwklub.sk - technicke okienko - je tam toho vela vela+foto :D