Stránka 2 z 2

Napsal: pon 16.02.2009 18:17
od zet
a dělá ti to od té výměny?

Napsal: pon 16.02.2009 20:37
od jurasis
zet píše: tak už je snad lepší dát těch sto (vč. dph) co momentálně stojí v BMW na 530d.Máš novou a se zárukou!


To je taky repas, ne nová skříň...

Napsal: pon 16.02.2009 22:31
od PetacekBE
Vemu si půjčku a autoi dám do kupy i z motorem - i když někdy bych se mlátil do hlavy co jsem to koupil. Ale nechci jej zahazovat - jede dobře - v mrazech chytá perfektně - takže zase tak po smrti není... Turbo je ok,klima... Polechčující okolností je to že to má STK a EM do 01/2010.
Nebo se naseru a auto prodám na ND :lol:

Napsal: úte 17.02.2009 00:06
od zet
jurasis píše:
zet píše: tak už je snad lepší dát těch sto (vč. dph) co momentálně stojí v BMW na 530d.Máš novou a se zárukou!


To je taky repas, ne nová skříň...

Ne ,to je nová skříň v Autecu - ptal jsem se tam před týdnem.
Jejich cena odpovídá i téhle :http://bmwfans.info/original/E39/tou/530d-M57/ECE/L/A/1999/04/mg-24/ill-24_0830/

Napsal: stř 18.02.2009 10:14
od PetacekBE
jak poznám že automat pracuje v nouzovém režimu ???

Napsal: stř 18.02.2009 11:37
od milonovo
Getriebenotprogram

Napsal: stř 18.02.2009 12:38
od PetacekBE
was ????

Napsal: stř 18.02.2009 12:57
od Regis
PetacekBE píše:jak poznám že automat pracuje v nouzovém režimu ???

milonovo píše:Getriebenotprogram

... napise pristrojovka s alfanumerickym displayem. :wink: Mala pristrojovka ma tusim ikonku?

Napsal: stř 26.05.2010 21:16
od zdene
trochu obnovím staré téma...zrovna si nechávám a jednoho zdejšího člena předělávat e46 323i automat na manuál...po mechanické stránce už je vesměs všechno vyřešený a hotový ale nastává elektrika-problém byl že nešlo nastartovat-důvod byl ten že jakože nebylo zařazeno "P" což se už vyřešilo.Teď už startér točí ale auto nechce chytnout 8O Neví někdo čím by to mohlo být :?: EWS nějakým způsobem :?:

Napsal: čtv 27.05.2010 20:01
od pindour
bud musis preprogramovat řj na manual, nebo dat manualni.....
jestli mas odpojenou jednotku automatu, tak nenastartujes.
Ja jsem vykuchal potenciometr z automatu a mel sem ho pro zacatek v motor. prostoru....jednotku sem nechal zapojenou a fungovalo to.
Pokud sem ji odpojil, nenastartoval sem.

Napsal: čtv 27.05.2010 20:12
od zdene
pindour píše:bud musis preprogramovat řj na manual, nebo dat manualni.....
jestli mas odpojenou jednotku automatu, tak nenastartujes.
Ja jsem vykuchal potenciometr z automatu a mel sem ho pro zacatek v motor. prostoru....jednotku sem nechal zapojenou a fungovalo to.
Pokud sem ji odpojil, nenastartoval sem.

Dělá mě to známej ale co vím tak při odpojené automatové jednotce ŘJ neví co je zařazeno a tak nenastartuje(ani neotočí startérem) což se dá vyřešit proklemováním...každopádně tohle už zkoušel,teď už startér točí ale motor nechce chytnout! Zkoušela už vrátit zpět i jednotka automatu a ostatní věci ale bohužel situace je pořád stejná,jakoby se nějak zablokoval imobilizér nebo co?Jestli je to teda vůbec možné :?:
Asi to bude chtít přehrát soft v jednotce na manuální program ale zarazila mě cenovka-jeden borec si za to řekl 8tis což se mě nezdá zrovna málo :?

Napsal: čtv 27.05.2010 20:18
od pindour
zdene píše:
pindour píše:bud musis preprogramovat řj na manual, nebo dat manualni.....
jestli mas odpojenou jednotku automatu, tak nenastartujes.
Ja jsem vykuchal potenciometr z automatu a mel sem ho pro zacatek v motor. prostoru....jednotku sem nechal zapojenou a fungovalo to.
Pokud sem ji odpojil, nenastartoval sem.

Dělá mě to známej ale co vím tak při odpojené automatové jednotce ŘJ neví co je zařazeno a tak nenastartuje(ani neotočí startérem) což se dá vyřešit proklemováním...každopádně tohle už zkoušel,teď už startér točí ale motor nechce chytnout! Zkoušela už vrátit zpět i jednotka automatu a ostatní věci ale bohužel situace je pořád stejná,jakoby se nějak zablokoval imobilizér nebo co?Jestli je to teda vůbec možné :?:
Asi to bude chtít přehrát soft v jednotce na manuální program ale zarazila mě cenovka-jeden borec si za to řekl 8tis což se mě nezdá zrovna málo :?


preklemovat se da to P aby tocil, ale neoklames tu jednotku motoru a myslim, ze dokonce ikdyz sem odpojil ten potenciometr, ze to nechytlo.
Proste s elektriky sem tam mel jednotku komplet zapojenou, kabel k prevodovce a na konci ten potenciometr.

Dost sem s tim laboroval a nic se mi nebloklo, ale byla to e39 po face.

Napsal: čtv 27.05.2010 20:28
od zdene
Tak zrovna mě ten známej volal že už to nějak rozchodil a startuje to v pohodě,akorát nefunguje tachometr a je třeba někam připojit zpátečkový světla...

Napsal: sob 29.05.2010 17:04
od E61
K tomu automatu,nechal bych ho opravit.Delali mi opravu celeho automatu,jelikos mi litaly zelezny spony a nejake popraskane blbosti.Nemohla jsem se rozjet a cela oprava vysla na 25000. Jianak deleji to dobre a za rozumny prachy u Hradce Kralove.

Napsal: sob 29.05.2010 22:47
od Skopek
Ja koupil před měsícem e39 530d s kleklým automatem v D a výměna v Praze stála taky 25tkč.

Napsal: pon 31.05.2010 09:44
od petazbudejic
Ahoj,Předělával jsem 635csi e24 z automatu na manuál,u tohohle starýho auta nebyla žádná komplikace v elektrice- stačilo jen správně propojit pár drátů,ale u e39 to bude s elektrikou složitější.i tak to byl dost ojeb a stálo mě to něco přez dvacku a to jsem to dělal sám...plus ještě bys měl nakonec zapsat změnu do TP.

Napsal: stř 02.06.2010 22:09
od zdene
Lejstro od Stehlíka se schválením přestavby z matu na manuál stojí 2500kč.Teď zrovna to řeším...

Napsal: sob 05.06.2010 00:27
od jurasis
Hehe, koukám, že od Stehlíka je každý lejstro za 2,5k... Co díl, to 2,5k...
Nechtěl bych přestavovat nějakou 316ku na Mko... :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř 20.07.2011 21:13
od -iceman-
Teď řěším stejnou věc a po přečtwní z toho stejně nejsem moc moudrej... Chtěl bych manuál, ale nevim jestli to za to sraní stojí...