Stránka 2 z 3
Napsal: sob 14.07.2012 10:52
od Kail
Už jsem to psal několikrát,
NEZVYŠUJTE ZADEK,SNIŽTE PŘEDEK

Napsal: sob 14.07.2012 11:48
od beny-maser
Kail píše:Už jsem to psal několikrát,
NEZVYŠUJTE ZADEK,SNIŽTE PŘEDEK

přsně, já mám předek na V-maxech -35mm už na nich jezdím 4roky a furt dobrý,zadek mám origo, auto leží jen lehounce na předku a vypadá to hodně dobře. Origo pružiny byly pohodlnější, ale v zatáčkách to byla strašná houpačka, jak když jedu s autobusem. Po snížení mám furt předek víš než jsou obrubníky, takže nehrozí, že něco urvu.
Napsal: sob 14.07.2012 13:17
od Blackie
Já mám M-tech podvozek a zadek je taky trošku utopenej,takže bych radši o kousek vejš zadek než ještě níž předek,pak už to není ani pěkný. Nechci dopadnout jak final-man s E39

Napsal: sob 14.07.2012 18:59
od Filozof
--- mám LPG a zadek je stále zatíženej o cca 80KG takže jsem oproti serii o 2cm níže i s komplet tlumičema a pružinama zesílenejma funglovkama.
Mě pomuže jedině 4cm podložky protože. pak vyrovnám a budu 2cm nad origo stav ... předek je akorát případně v budoucnu dám o 20-30mm níže... ted to vyhovuje akorát v tomto tankodromu.
Kdo má serii auto bez LPG at si klidně snižuje jen předek ...
Já občas na dálnici při nerovnosti zhoupnu až na dorazy což mě pěkně se...
Napsal: pon 16.07.2012 06:55
od Perunwit
no když to tu čtu... taky bych nějaký snížení předku uvítal, těch 30mm třeba... ale co si koupit a kde?
Napsal: pon 16.07.2012 08:49
od KKKuba
Mám stejnej dotaz, většinou se prodávaj celý sady a ne třeba jen předek...
Napsal: pon 16.07.2012 15:03
od Filozof
KKKuba píše:Mám stejnej dotaz, většinou se prodávaj celý sady a ne třeba jen předek...
http://www.sportovniautodoplnky.cz/weit ... ada-5-e34/
podívej se zde prodávají plno setu a dokonce i snížení jen předku.
a je tam ktomu všemu pěkněj pokec.
Napsal: pon 16.07.2012 18:29
od Kail
Nutno říct že u Weitecu je -55mm prakticky stejný jako origo M-tech,takže reálně cca. 20mm.
Bál bych se že když bych koupil -35mm od Weitecu,že to bude stejně vysoko jako original.
Zkušenost na TDS...
A Weitec je hoodně tvrdej - měl jsem i tlumiče (který sou od ALKO a po cca. 20tis km. 2 kusy KO).Tvrdý to bylo hodně,ale když si dozadu sednou 3lidi,auto kleslo jen asi o cenťák,což bylo zase dobrý...
Tady foto mého finálního snížení,asi o 6cm na předku a o 2-3cm na zadku:

Napsal: pon 16.07.2012 23:54
od KKKuba
pecka, co to je za kola? 18" ?
Napsal: úte 17.07.2012 06:48
od Perunwit
díky za odkaz... koukám, že pro moji 525i sedan vychází v podstatě jen dvě varianty: 35/35 a 35/00 - ně by spíš zajímala ta verze pro větší motory - 55/35. Je škoda, že pro moji motorizaci tu neni.
ta verze bez snížení zadku znamená, že jde i o zadní pružiny, ale ve stejné velikosti, jako série? Jsou tužší?
Napsal: úte 17.07.2012 17:41
od Kail
Kámoš si kupoval od Weitecu -35/00 a zadní pera neměl,jen přední.
Nevím jak jiní výrobci,ale jak jsem řekl,u Weitecu kupte -55/-25 (nebo kolik tam bylo,prostě maximum co maj),v reálu to o tolik neklesne a vypadá to solidně,prakticky jako origo M-technic.
Ano,měl jsem tam 18",jen mně štvalo že všechny stejně široký,chtěl jsem zadky širší ale tenkrát jsem je nesehnal...
Napsal: pát 27.07.2012 07:06
od Filozof
nemáte někdo rozměry podložek pod zadek E34 ? Mezi horní uložení a pružinu ?
potřebuji auto zvednout o 4cm a nemam rozmery. Nechal bych si to vyrobit a jistě je tady několik lidí co to má již na autě ...
Nebo pokud někdo prodáte či vyrobíte za fajn cenu budu rád .

Napsal: pát 27.07.2012 09:04
od Lucass
Rozměr by mě taky zajímal, psal jsem do BMW v Hradci, ale nikdo mě neodpověděl.
Napsal: ned 29.07.2012 14:49
od miloshm
Filozof: Jsi si jistý, že ta podložka patří mezi pružinu a horní uložení?
Dle etk to chápu tak, že podložka je mezi uložením a karoserií:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=45
Taky by se mě hodily rozměry abych to mohl trošku přizvednout.
Napsal: ned 29.07.2012 20:57
od Filozof
máš pravdu špatně jsem se vyjádřil v tom spěchu.
Prodává se 2cm nebo 3cm ale pro mě je to málo potřebuji aspon 4 nebo 5cm.
Předek bych ideálně dal níže aspon o 3-4cm ten je dost vysoko.
sedne si do auta někdo z rodiny 100 a 120kg plus LPG a mám tam 300kg navíc a pak to auto sedí o 2-3cm níže a je to mazec jet stím po našich silnicích.
takže 5cm podložky značka ideál.

Napsal: ned 29.07.2012 21:58
od Storm
Když jsem loni koupil svého prvního e34 kombajna v tds, tak vypadal jako škoda 105, předek vysoký, zadek utopený, jako první jsem od klubáka koupil zcela nový kit, pružiny Eibach Pro Kit a kde bylo snížení pro mě ideální, jenže nebylo, předek se příjemně a prakticky snížil, zadek zůstal stejný, samozřejmě svezení je díky progresívním pružinám příjemnější a auto i při naložení nečapne jak vyfouklý citroen.
Tak jsem začal špekulovat o zvýšení zadní části při zachování nových pružin, jsou pouze dvě možnosti jak to udělat, podložky pod pružiny, které se dají běžně koupit, nebo podložky mezi horní uložení a karoserií, je v tom rozdíl, protože pokud bych si koupil podložky pod pružiny, připravil bych se o možnost instalace sportovního tlumiče s krátkým chodem pístnice.
Volba byla jasná, podložky mezi horní uložení a karoserii, pomocí zvedáku jsem změřil potřebnou tloušťku podložek, 3 cm a začal kreslit návrh, s tím jsem pak zašel do kovoobráběcí dílny, pak na pozinkování a podložky dokonalé.
Foto v den koupě ...
Hned po instalaci pružin ...
Po instalaci podložek ...
Ten rozdíl je znát, taky se projevili už staré tlumiče a je potřeba je vyměnit, celkově jsem spokojený, snad koketuju z myšlenkou snížení předku o jeden centimetr, možná by to přece jenom chtělo, snížení udělám tak, že snížím o jeden centimetr spodní misku na phersonu.
Fotku podložek bohužel nemůžu najít

Napsal: pon 30.07.2012 19:15
od Misanek
Paráda! Tak jak to máš je to dle mého ideál

Náhodou nákres těch podložek asi nemáš co? Já jsem neměl zrovna nejlepší známky z technického kreslení ve škole, tak se ani do něčeho takového pouštět nechci
Mimochodem nedá mi to a musím tě pochválit - máš moc pěkného kombíka, který všem E34řkám fakt ostudu rozhodně nedělá

Napsal: pon 30.07.2012 19:24
od Lucass
Vypadá to fakt dobře, mám úplně stejnýho touringa jak se stím jezdí? Není to tvrdý? Jenom nechápu jak TDS utáhne takový gumy, já mám 225 a nic moc

Napsal: pon 30.07.2012 20:15
od Doski
S podložkama rozhodně lepší. Dost ale udělají i M-kový nárazníky a nový kola.
Kde si sehnal zadní bílý blinkry?
Napsal: pon 30.07.2012 21:28
od Storm
Misanek píše:Paráda! Tak jak to máš je to dle mého ideál

Náhodou nákres těch podložek asi nemáš co? Já jsem neměl zrovna nejlepší známky z technického kreslení ve škole, tak se ani do něčeho takového pouštět nechci
Mimochodem nedá mi to a musím tě pochválit - máš moc pěkného kombíka, který všem E34řkám fakt ostudu rozhodně nedělá

Děkuji za pochvalu

Hezky se o něj starám ...
K těm podložkám, jestli ještě vydržíš, tak budu muset vyměnit tlumiče, protože tam jsou snad ještě původní

Vyřeším to snad po prázdninách, auto se trochu jinak chová a tlumiče dát musím, gumy sice hodně zachrání ale i tak.
Ten nákres fakt nemám, nechal jsem ho v té firmě, co podložky dělala a fotku nemůžu najít, ta by ovšem nepomohla, slibuji, že podložky změřím a nakreslím výkres, taky budeš mít výhodu, protože to bude na 100%, já to musel ještě mírně upravit ...