Stránka 2 z 3
Napsal: sob 15.08.2009 18:17
od Bobus
Tak jsem vyhodil přes 7 tisíc Kč za novej volnoběžnej ventil a nic se nezměnilo. Když nastartuju studenej motor, tak okamžitě naskočí, ale po cca 10 vteřinách klesnou otáčky skoro na nulu, ale motor nezhasne. Když přidám plyn, tak se otáčky opět zvednou a mohu se rozjet. Potom motor do cca 2000 otáček cuká a nechce plynule akcelerovat.
Pokud ho vytočím cca ke 3000, tak táhne plynule. Když je teploměr na konci modrýho pole (asi 30 stupňů), tak potom už všechno funguje bez problémů. Už opravdu nevím co s tím udělat. Má někdo nějakej nápad??

Napsal: sob 15.08.2009 23:48
od bas2
skus teplotne cidlo motora nebo vahu vzduchu
Napsal: čtv 20.08.2009 07:27
od ediltd
u me tovyresila membrana vzadu na motoru prisavala a benzinove vstriky.3ks byly pod limit.Mam LPG sekvencku na V8.Od te doby neni problem.
Napsal: pát 04.09.2009 14:36
od nano69
Napsal: ned 20.09.2009 23:13
od nano69
Membránu som vymenil a žiadný rozdiel,ale zistil som že ked odpojím snímač teploty chladiacej kvapaliny a naštartujem za studena tak mi to ide presne tak ako má.Sú tam dva kontakty ktoré ukazujú teplotu motora a dva ktore regulujú sitič
http://www.auto-pilot.cz/Catalog.aspx?product=2530383 vymením a budem múdrejší,je pravda že čím je vačšia zima tak je to horšie a horšie tak to može robit toto.Ja si mysím že či to neodišlo tak sproste že si jednotka myslí že je motor zohriaty lebo u zohriateho to je v pohode,akurát ten studený štart.Vymením a dám vediet.
Napsal: pon 21.09.2009 18:03
od blankito
ja som mal odlomenu klapku pri sanii (plastova krabicka). ale cukal aj za tepla M54...
Napsal: stř 23.09.2009 19:55
od Varan
zdravim klubaci ,chtel by jsem se zeptat ,mam takovou malou zavadu asi na motoru,kdyz jedu po dalnici zhruba pri 120km/h az 130km/h, a slapnu na plyn tak me auto zbrzduje,a nemohu nabrat rychlost,jak kdybych mel zapnuty tempomat a mirne obcas slapl na brzdu to mi to dela??delato i pri vyssich otackach kolem 3500 az 5900 ot. ,nevim co to mu muze byt??
poradte nekdo , zatim Varan ,nekdy se stavim na sraz Brno
Napsal: pon 28.09.2009 23:09
od Kelim
měl jsem stejný problém na 535i čili taky V8 a LPG, rok jsem laboroval se vším co jste tu vyjmenovali a vše měnil apod. Řešení bylo to, že jsem na záruku nechal vymontovat LPG a jezdím spokojeně na benzín. Vysvětlení se mi dostalo od jednoho pana inženýra přímo z mnichova, který mi vysvětloval, že je za prvé rozdíl mezi verzi před a po FL(mám po FL) a že verze po FL má inteligentnější řídící jednotku, která se neustále učí. V případě, že jí chodí rozporuplné údaje skrz LPG projeví se to i na chodu benzínovém - než se zase odladí...vím, že to není sofistikovaně vysvětleno, ale velmi zjednodušeně to tak je. Mě pak časem auto krom špátného chodu za studena i začlo zdechat, cukat apod...a to vše i na benál..teď mám LPG 15 000km vymontováné a nemůžu si stěžovat, vše top..
Napsal: stř 30.09.2009 19:38
od nano69
nano69 píše:Membránu som vymenil a žiadný rozdiel,ale zistil som že ked odpojím snímač teploty chladiacej kvapaliny a naštartujem za studena tak mi to ide presne tak ako má.Sú tam dva kontakty ktoré ukazujú teplotu motora a dva ktore regulujú sitič
http://www.auto-pilot.cz/Catalog.aspx?product=2530383 vymením a budem múdrejší,je pravda že čím je vačšia zima tak je to horšie a horšie tak to može robit toto.Ja si mysím že či to neodišlo tak sproste že si jednotka myslí že je motor zohriaty lebo u zohriateho to je v pohode,akurát ten studený štart.Vymením a dám vediet.
Vymenil som ho a je to to samé...
Napsal: čtv 15.10.2009 10:53
od voTon
nasel uz nekdo reseni?me to moje 540i 98 dela taky, cim vetsi zima tim jde za studena hur, jak kdyby sla na pul valcu, cuka, skupe, vonobeh kolisa, a cely to jde jak kdyz sere a maluje, jak se to ohreje na provozni teplotu tak jde sametove.v aute bylo lpg ale uz par tisic km je vymontovany. svicky jsou novy, civky jdem zkousel prohazovat, diagnostika hlasi akorat nejakou blbost s nespalenym palivem ve vyfuku ktery poskozuje kat, le je to sporadicka chyba ktera nastava resp. nastala az u skoro teplyho motoru (kolem 75st)
Napsal: čtv 15.10.2009 17:53
od rades
Tak mám podobný problém. Když chci ráno nastartovat,tak při prvním startu nastartuje a hned chcípne.při druhém nastartuje,chvilku tarokuje-asi 5 sekund a chcípne. při třetím nastartuje a drží, přičemž jsou nepravidelné otáčky a když u toho přidám, tak chvíli reaguje,chvíli nic,auto se třepe jak ratl a musím ho vypnout.při čtvrtém nastartování už se mi podaří to rozjet a jak auto dostanu do pohybu tak už se zahřeje a vše od této chvíle v pohodě.další starty při zahřátí a průběh jízdy bez problémů. Druhé ráno se za studena vše opakuje.Jak bylo psáno výše,závada se začala projevovat vlivem nízké teploty.auto je také na LPG-přímý vstřik-ale nemělo by mít vliv,startuji na benzín.Díky za případné rady.Radek
Napsal: čtv 15.10.2009 20:58
od voTon
panove dnes jsem se rozcilil na spoterbou v meste kolem 18l, a vymenil komplet cele sani i se vstrikama (btw byla praskla hadice vzadu k podtlaku na posilovac brzd, je za sanim hodne zalomena a ta lochna co tam byla byla skoro neviditelna.) vsechno z motoru kterej byl zanovni, uvidim co to udela zitra rano, ale zda se ze bylo zlepseni o 90%. studenej neznatelne tras, teplej vubec nevim ze jede a jel jsem ted po meste absolutnim volnaskem za 12.1

. Takze doufam v nejlepsi, ale chapu ze rada vyenit cely sani nikomu moc nepomuze, zkusim se v nom postourat az bude chvilka a najit tam nejakou zrejmou zradu..uz ted je ale zrejmy ze V8 je na tesnost sani nachylna jak uz tu kdosi psal... jinak pokud nekdo bude chtit volnobezak sani s otaznikem , vstriky nebo cokoliv mam dily na zbyt resp. na vymenu za koruny.
Napsal: pát 16.10.2009 23:38
od nano69
Napsal: sob 17.10.2009 10:17
od voTon
ja potvrzuju ze komplet vymena sani mi pomohla, auto plynule zrychluje ne priskokem jako predtim, spotreba padla, studeny se to netrepe jako drahej pes, atd...takze v mojem pripade, zadnej volnobezak, zadny svice ani civky atd, ale proste bud vadnej vstrik a nebo to prachsproste prisavalo
Napsal: čtv 22.10.2009 17:14
od nano69
Vymenil som tesnenia na saní a je po probléme,proste všetko čo je gumené na saní a pod ním tak treba vymenit.Staré tesnenia vypadali už skor plastové ako gumené.Mne to podfukovalo pravdepodobne okolo škrtiacej klapky,tesnenie bolo na niektorých miestach vypadané.Krásne štartuje,otáčky nekolíšu a možem sa po naštartovaní hned rozbehnút čo sa mi pred výmenov nedalo,musel som počkat pokial sa auto zohreje aspon po koniec modrého políčka a až potom som mohol fungovat.A už ked som mal dole sanie tak som hned vymenil aj tesnenie pod výkami-doporučujem,je ktomu lepší prístup,,Vela štastia..."
Napsal: ned 25.10.2009 19:58
od Ggeorgos
nano69 píše:Vymenil som tesnenia na saní a je po probléme,proste všetko čo je gumené na saní a pod ním tak treba vymenit.Staré tesnenia vypadali už skor plastové ako gumené.Mne to podfukovalo pravdepodobne okolo škrtiacej klapky,tesnenie bolo na niektorých miestach vypadané.Krásne štartuje,otáčky nekolíšu a možem sa po naštartovaní hned rozbehnút čo sa mi pred výmenov nedalo,musel som počkat pokial sa auto zohreje aspon po koniec modrého políčka a až potom som mohol fungovat.A už ked som mal dole sanie tak som hned vymenil aj tesnenie pod výkami-doporučujem,je ktomu lepší prístup,,Vela štastia..."
Ahoj, prosimtě a na kolik tě ta sranda přišla ?! Taky mně to totiž čeká...

Díkes
Napsal: pon 26.10.2009 06:53
od nano69
Napsal: pon 26.10.2009 08:16
od Birkoff
Přístup je jak říkáš.

Nicméně nic co nejde udělat.
Napsal: pon 26.10.2009 12:22
od nano69
Birkoff píše:Přístup je jak říkáš.

Nicméně nic co nejde udělat.
Správne ako vravíš,aspon sa nám zase potvrdila pravda o netesnosti plastového sania.
Napsal: pon 02.11.2009 22:35
od Bobus
Všechny snahy o eliminaci problémů při studeném motoru (přetěsnění sání, nové svíčky, nový volnoběžný ventil a výměně čidla teploty) nebyly úspěšné a auto pořád po nastartování škubalo. Po cca 2 měsících po poslední snaze o nápravu najednou problém sám přestal. Jediný co se změnilo, byla venkovní teplota vzduchu. Teď, když je ráno kolem nuly, tak je po škubání. Vůbec tomu nerozumím a taky nevím, jak dlouho to vydrží.