Stránka 2 z 3

Napsal: sob 02.10.2010 20:38
od Axel
No v druhovyrobe jsem ji jeste nenasel, ale snad jsou kolem 3000. Je to drazsi zalezitost, nez by si clovek pomyslel u takove soucastky. Nevim, jaky mas motor, ale tady je jeden odkaz, mozna se ti bude hodit.
http://www.autodily-kb.cz/products/bmw- ... -00-06-03/

Napsal: sob 02.10.2010 22:20
od Zdenal
K diagnostice vstřiků:

Diagnostika (většinou) neukáže nic. (když podstoupíš následující postup, tak je zdarma)

Vstřiky se musí vyndat (cena cca 900,- i s montáží zpět).

Každý vstřik se namontuje na mašinku od Bosch a nechá se testovat ve všech režimech a teplotách. (cena cca 450,- za každý vstřik)

Už jen k základní ceně připočítej cenu za nový vstřik/y, který budou vadný a je to. Ten pořídíš kolem 6000,- za kus. Nemusí být úplně vadný, může třeba jen potřebovat přetěsnit...(za 6000,- je komplet nový vnitřek ve starém obalu)

Když ti bude někdo radit nějaké přepadové testy atp. neplýtvej energií, nic tak nezjistíš. Toto je postup Bosch Diesel Servisu a ceny orientační.

Napsal: ned 03.10.2010 08:52
od Konaa
Takže jim tam odvezu do Bosche cele auto oni jsi to tam vyndají a pak uvidim za kolik v tom jsem :lol:

Napsal: ned 03.10.2010 14:01
od Zdenal
Přesně tak :D

Samo, že ti doloží výsledky a myslím, že se nemusíš bát, že tě natáhnou, ale nikdo neví, kolik to bude stát. Neodcházejí ale všechny najednou. Odejde třeba 1 nebo 2.
Spíš experimenty typu přepadový test a podobný ptákoviny tipu pokus omyl tě vyjdou velice draho!

Napsal: ned 03.10.2010 14:23
od Martem
Měl sem stejný proble s tím kouřením. Až pak jsem se tu na foru dozvěděl jednu radu nad zlato. Měl jsem jednu větev výfuku horkou a druhou studenou,po nastartování studeného motoru. Byl ucpaný jede kat ze čtyř. Proto to kouřilo a nejelo. Tak jsem vykuchal všechny a mam klid. Auto nekuří a jede.

Napsal: ned 03.10.2010 15:52
od Konaa
Ale,když se ti ucpe Katík,tak to nejede mě to občas jede občas ne právě.

Napsal: ned 03.10.2010 16:16
od Martem
kdyz jsem nešlapal na podlahu,tak to taky jelo.

Napsal: ned 03.10.2010 18:46
od Konaa
Tak to zkusim s epodívat ,jetsli je taky studený jeden díl.

Napsal: ned 03.10.2010 18:51
od Konaa
A myslim si,když to vykucháš ty díly katíku,tak to má i lepší zvuk ne?

Napsal: ned 03.10.2010 20:08
od Martem
Tyjo,asi snad ani ne. Řekl bych,že je to stejný.

Napsal: ned 03.10.2010 22:17
od 375HH
Axel píše:No v druhovyrobe jsem ji jeste nenasel, ale snad jsou kolem 3000. Je to drazsi zalezitost, nez by si clovek pomyslel u takove soucastky. Nevim, jaky mas motor, ale tady je jeden odkaz, mozna se ti bude hodit.
http://www.autodily-kb.cz/products/bmw- ... -00-06-03/


Axeli,díky. Ten odkaz, který jsi mi poslal, by měla být ona. Našel jsem při odkrytování motoru a následné demontáži sacího potrubí do kompresoru turba vypadlou hadici (tu gumovou, která zřejmě vrací přetlak zpět do sání) dole u turba, okolo byl olej a v ní a v hlavním přívodu vzduchu do turba(kompresoru) taky. Navíc jsem objevil u druhého válce nahoře mezi vstřiky okolo toho černého přívodu asi tlakového vzduchu černé saze (šmír). Ale jen u druhého válce. Všechno jsem vyčistil a utřel do sucha. Hadice a potrubí nasadil zpět včetně té vypadlé. Váhu vzduchu jsem demontoval, ale jen ten vnitřek a opláchl čistým benzínem. Vše smontoval a jel to vyzkoušet. Při větším sešlápnutí plynu kouří jako blázen a při otáčkách nad 2.500 se začne ozývat zvuk jako kdyby si turbo hlasitě přisávalo vzduch nějakou štěrbinou. Na té gumové hadici co byla vypadlá a od oleje jsem opět uviděl cákance oleje. Dospěl jsem k závěru, že ten olej v sání znamená turbo v háji a ten začerněný přívod na druhém válci nahoře může klidně být podpálený ventil (sací) - ale to jen hádám. Takže mě čeká docela náročná oprava. Co jsem jedině odstranil je špatné řazení automatu, který nyní řadí opět jako fík a reakce motoru na přidání plynu je také výrazně lepší. Ne jako u nové váhy, ale tak 60% nové. Zajímá mě tvůj názor - tedy pokud najdeš chvilku času - a děkuji ti i tak za dosavadní pomoc.

Napsal: pon 22.11.2010 10:37
od justinbiker
Abych se podělil o zkušenost měl sem stejný problém s tím že mi auto kouřilo i při normální jízdě a začalo se to zhoršovat a taky to někdy jelo dobře někdy hůře a při plným plynu to ze mě lítaly čerti jinak problém sem hledal a našel jsem ho a problém byl že sem měl urvaný 2 klapky na variabilním saní jedna mi odletěla nevím kam a zůstalo to fut otevřené a druhá tam zůstala pořád zavřená a ostatní dvě v pohodě klapky sem vyměnil a auto má krásnej chod a krásně jde do otáček a táhá plynule, takže zkuste odělat sání a kouknětě jestli klapky jsou všechny a jestli funguje dobře podtlak který je otvírá a zavírá

Napsal: pon 22.11.2010 17:08
od Konaa
Takže si myslíš,že to nebude vtřik turbo atd...?A kde to je to variblní sání?

Napsal: pon 22.11.2010 17:11
od Konaa
To je,jak je váha vzduchu,když sundam filtr.Jak to poznam?

Napsal: pon 22.11.2010 17:13
od Konaa
A měl jsi i větší spotřebu já mam prumernou ted okolo 14l a to je hodne si mylsim!!

Napsal: stř 24.11.2010 10:47
od justinbiker
já variabilní sání mám na 320d 110kw hned pod krytem motoru je to celý plastový a vede do toho velká hadice z intercooleru a to sání je přišroubovaný na hlavě motoru prostě ten největší plast to je:) co je hned navrchu odšroubuješ egr ventil pak povolíš šrouby a matky a odpojkíš podtlaky a vytáhneš ho a ty klapky se nachází hned před sacíma kanálama v tom plastu uvidíš je tam prostě ty klapky tak jsou vidět a ovládá je podtlakovej ventil je to přidělaný na takovým táhle je dobrý to celý rozdělat vyčistit pač někdy se to hafo moc zasere a ty klapky dřou a tím pádem jim to taky moc nepřidává na životnosti a ve většině případech se uklepou:D ale pokud budeš uddržovat čistý tohle sání tak to oddálíš, jinak newim jak bych to víc vysvětlil když budeš chtít tak se ještě na něco zeptej ale mám zkušenost s 3er s 5er moc ne ale mělo by to bejt to stejný akorát některý typy ty klapky neměly sem slyšel ale zatím sem se setkal že to měly commonraily a třeba ty 100kw ne rozhodně to zkus rozdělat a uvidíš jinak pokud si myslíš že to budou vstřiky tak je vymontovat a nechat je přezkoušet v bosh car servise

Napsal: stř 24.11.2010 10:48
od justinbiker
jinak spotřeba mi vzrostla asi dvojnásobně

Napsal: stř 24.11.2010 17:26
od Konaa
Vstřiky musim dát vymontovat nejakemu odborníkovi.Nesli nám vyndat ani 5kg vytloukacím kladivem na vstřiky.Nevim každopádne to zkusim.Bud to muzou být ty klapky,nebo ucpanej katíky nejaký,váha vzduchu a pak ty vstřiky.Turbo ne určite to je ok.To by delalo trosku jiný veci zažil jsem to :) :) jsme stoho neštastnej už.Nikdo me rekl od nás známej,že mužu mít prasklý to plastový sání co,že si prisává vzduch to,taky muže být.Protoze,když mi menil startér,tak rikal,že tam nekde neco pučí strasne!Levá strana motoru je totálne zaházená olejem.Je to na strane,kde neni turbo. je to hruza běs :( nevim kde začít.:(

Napsal: stř 24.11.2010 21:32
od justinbiker
víš co zkus??zkontroluj hadice od cooleru můžou špatně těsnit a nebo být prasklý a olej lítá ven zkus to prohlídnout vem si do ruky papírek nebo sáček a projeť to okolo hadic a uvidíš jestli to někde vičí buď dovnitř nebo ven a zkus to projet i kolem toho sání nebo si namíchej jarovou vodu co nejvíc pěny a nanášej jestli to někde nefouká

Napsal: stř 24.11.2010 21:34
od justinbiker
jinak já vstřiky vyndal všechny najednou pač se mi nechtělo rozpojovat všechno potrubí tak sem vymontoval všechny najednou a mě teda šly vyndat rukou tak ty tvoje asi budou trochu zapečený:)