Stránka 2 z 2
Napsal: stř 17.11.2010 22:27
od jakdojinej
na nich je najeto tak 5000 kilasku a co jsem je vyndaval, tak hezky ciste a ani nijak opalene...
jde nejak poznat problem na vstrikovaci liste?
cidlo na vacce uz tu jako napad byl, ale me tam zarazi ze vsichni tvrdej ze to by nasla diagnostika a ta u me byla cista

Napsal: pát 19.11.2010 20:27
od cmelak
Já mám sice 530D ale tohle samí řeším taky, co jsem se tady dočetl tak mě osobně zřejmě odchází/odešel vstřik.
Napsal: stř 24.11.2010 21:18
od noreking
jenze oni ty cidla jsou dva cidlo saci a vyfukove, dela mi to uplne to stejne co tobe a diagnostika vyhodila cidlo polohy vackove hridele vymenil jsem saci a beze zmeny takze tedka vymenim to vyfukove a uvidi se
Napsal: čtv 25.11.2010 09:05
od jakdojinej
diky... nova informace pro me, nemel jsem tucha ze jsou tam dve.
sice u me diagnostika nenasla ani jednu vadnou ale uz nicim jinym to fakt bejt proste nemuze... kde je tas vyfukova, ja kdyz koukam na schema tak stale nachazim jen jednu?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 15&lang=cs
tady ta 17....
muzete mi pls nekdo ukazat kde najdu tu vyfukovou? Predpokladam ze ta 17 je saci ( ale nevim, vychazim jen z toho ze je na strane sani ne vyfuku

)
diky
Napsal: čtv 25.11.2010 10:45
od Velvetek
cmelak píše:Já mám sice 530D ale tohle samí řeším taky, co jsem se tady dočetl tak mě osobně zřejmě odchází/odešel vstřik.
Jo, to tu taky řešíme na jedné 530d e39 - automat. Dělá to jen občas a spíše po ohřátí: jízda úplně v pohodě, ale když je motor ohřátý a někde se zastaví (na semaforech atd.) a je zařazeno D či R, tak se auto tak trochu vlní do stran. Při vyřazení přestane a při zařazení D opět začne. Po rozjetí zase ok. Vstřiky jsou měněny.
Čím to může být?[/b]