Stránka 2 z 2
Napsal: pát 10.01.2014 08:33
od Maslista
doporučuji zkontrolovat vůle na nápravě.. čepy.. silenty.. u mne to způsoboval spodní čep..

Napsal: stř 15.01.2014 23:52
od Rady523i
no auto ani neklepne sedi jak pribitý , nikde zjevná vule neni ani když jsem bral za kolo axialně nebo horizontalně , nic zpuchřelého , jediné co je jiné je na prave straně nové ložisko s nábojem a zjistil jsem že to dělá jen pravá přední strana , měřil jsem kotouce hodinkama ze soustruhu s magnetem a řidičův je v 0,11 mm hazivost a u spolujezdce 0,25 mm hazivost ,,,vyměnil jsem a zase ten samy kotouč to udělal po cca 2000 km předtím TRW jkotouče s texar desky a podruhé Brembo max a brembo desky a řidičův v pořádku a zase jen spolujedcův fakt nevím co s tim ,,,,jsem na dně

Napsal: sob 05.12.2015 00:13
od KEAN
časově s posunem

ale mohl by to být špatný náboj který ničí kotouč?
vyměníš kotouč..chvíli ok a pak znova, stočíš kotouč chvíli ok a pak znova...
Napsal: sob 05.12.2015 11:05
od horan
Me pomohlo zrepasovat trmeny. Vymenil jsem pistky,gumicky.. a je to OK. Kolega tu radu nasel na nejakym nemeckym foru, tak jsem to zkusil a funguje to. Ja nekolik dni meril kotouce infra teplomerem a jeden mel vzdy o par stupnu vic. Vzdy ten, na kterym se kurvil kotouc. I kdyz pri toceni nemel vetsi odpor, tak asi pri jizde gumicka po brzdeni nevratila pistek do spravne polohy a lehce pribrzdoval. Ale fakt se nehral. Blbe se to popisuje.
Najdou se tu taci, co budou tvrdit, ze ses lempl, co to neumi slozit, ale ser na ne. Jen se jim to jeste nestalo, tak jsou chytri.
Jinak jsem si takhle zkurvil troje kotouce nez se to vyresilo. Prvni ATE, pak originaly a potom pokusny strachline, ktery mimochodem vydrzely nejvic.
Vymenil jsem naboje, komplet tlumice a komplet ramena, brzd. hadice. A za vse mohla posrana opravna sada za 300kc.
Snad pomuze i tobe
Napsal: sob 05.12.2015 11:32
od mika_hakkinen
Nemuze to zpusobovat nejaka vule na rizeni? Toto bych taky proveril
Napsal: pon 14.12.2015 19:22
od dell
Tak jsem to přečetl písmenko po písmenku protože nyní mám také tento problém. Při dovolené jelo auto nádherně, žádné vibrace a na podzim se objevily potíže s vibrací a hlavně při přechodu na zimní gumy jsem myslel že se mě auto roztřese do šroubku. Vyměnil jsem spodní i horní ramena, vyvážil kola, nechal udělat souběh a auto se třese neboli to jde vše do volantu. Po dálnici jedu tak do 110km/hod protože při větší rychlosti je třes neúměrný. Nevím zda mám koupit nové pneu protože jsem disky koupil se starýma gumama které nejsou nejnovější myslím že jsou dost staré i když vzorek je 5mm. Zatím nevím na co se mám ještě zaměřit. Ještě bych chtěl vyměnit přední kotouče protože pravý trochu hází ale že by ten třes byl právě tento problém to opravdu nevím.
Napsal: pon 14.12.2015 22:02
od horan
Kotouc ti to auto roztrepe!
Napsal: úte 15.12.2015 13:42
od Jergus
Počti tady na fóru, je toho tady hodně, všichni (včetně mě) to vyřešili jednoduchým způsobem - originál destičky (JURID). Zní to divně, ale vůle v nápravě, ani značka a druh kotoučů na to nemaj tak zásadní vliv, jako materiál destiček. Příznaky pořád stejný, dáš nový desky i kotouče a do 5 - 10 tis km (i dřív) to znova kope. Kup si celkem jedno jaký (ale rovný

) kotouče, dej origo desky a máš klid. A to opravdu, dokud ty desky neoholíš...
Taky mě tahle zkušenost stála spoustu peněz...
Napsal: úte 15.12.2015 15:23
od Kortys
Přesně, ale Textar také OK.