Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34 k vzteku
lidi, účelem tohohole témata nebylo nak sáhodlouze analyzovat, nebo tokonce zpusobit flame o narocnosti vymeny kabinovyho filtru v E34, ale to, aby vznikla mensi databazicka vopruzu, na ktery je treba trochu vic nervu, nez clovek ocekava. jinak ja sem zastancem metod, ze pokud se neco meni relativne casto, tak by to melo bejt vymenitelny rychle.
jinak samozrejme na E34 nehazim zadnou spinu, takova vymena vodni pumpy, termostatu (M50) nebo predni osy je fakt pohoda, pristup k olejovymu filtru taky bezva, ale obcas se neco zvrtne.
jinak na libovku mam otazku: nemas pripravek na blokaci vaček u M50 (52;54...)? potřeboval bych ho polozit na vykres my verze, neco sem pod ventildeklem sice zmeril, ale nez to necham vyrezat, tak byc chtel mit jistotu, ze to bude pasovat.
jinak samozrejme na E34 nehazim zadnou spinu, takova vymena vodni pumpy, termostatu (M50) nebo predni osy je fakt pohoda, pristup k olejovymu filtru taky bezva, ale obcas se neco zvrtne.
jinak na libovku mam otazku: nemas pripravek na blokaci vaček u M50 (52;54...)? potřeboval bych ho polozit na vykres my verze, neco sem pod ventildeklem sice zmeril, ale nez to necham vyrezat, tak byc chtel mit jistotu, ze to bude pasovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
To přece neni žádné házení špíny na BMW,byl bych jouda vlastnit e-34 a nadávat jak pes
. Když vezmu dobu,ve které se vyráběla,pak mnoho konkurentů nemá. Ale příklad - třeba taková odkládací přihrádka u spolujezdce - s pantama a zavěšením má víc dílů než celá palubovka u jinejch aut. Prostě tahle vymakanost (přemakanost) asi bude taky důvodem,že i v tabulkách třeba ADACu (starý auta-spolehlivost-poruchovost celkově) nedopadá zrovna nejlépe. Dělal jsem plechařinu,celolak - stropnice,obložení sloupků,víka kufru,chrom lišta podél dveří...-sundáš jen jednou,čudly v kýblu. Nasazení dveří - ano,je pěkné mít štelovací panty do 3D úhlů,ale jedny dveře pasuješ zpátky hodinu (rysky nerysky...). Když to jezdí,nemá to chybu,ten podvozek,odhlučnění,komfort,motory slušný - proto ho mám,ale tyhle "drobnosti",co se furt serou,je to o nervy,někdy...
.
S tím kabinfiltrem souhlasím,u Opelu nebo Mitsubishi sundáš dekl,otevřeš dvířka a vyndáš-zandáš,svěřil bych to i blondýně. U BMW asi nee.
A Nivo (alespon to moje) - jednu věc jsem udělal a odešla jiná... Hezky řečeno,chčije a chčije
. Dvakrát držáky,čerpadlo,hadice,spony+těsnění,T-kus pod kardanem... Když už jsem myslel,že to je všechno,dolil,nastartoval,auto zasyčelo a zvedlo se - tak ráno louže oleje,začali propouštět tlumiče
. Pohár přetekl,dozadu jsem dal plynový Kayaby,dopředu obyčejný servo a nádržku a s nivem jsem skončil.
Ale i když mně někdy pěkně s...e,že se v tom porád vrtám (a žena se svými unter-auty,do kterých jen tankuje,se mi směje
),tak jsem rád,že ho mám
.


S tím kabinfiltrem souhlasím,u Opelu nebo Mitsubishi sundáš dekl,otevřeš dvířka a vyndáš-zandáš,svěřil bych to i blondýně. U BMW asi nee.
A Nivo (alespon to moje) - jednu věc jsem udělal a odešla jiná... Hezky řečeno,chčije a chčije


Ale i když mně někdy pěkně s...e,že se v tom porád vrtám (a žena se svými unter-auty,do kterých jen tankuje,se mi směje


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
mám dotaz k tématu, jak docílit toho, aby po nasazení kastlíku u spolujezdce se ten kastlík vždy po přejetí přejezdu neotevřel spolujezdcovi na nohy,mám kámoše a ten má ten samej problém, dokud jsme se v kastlíku nemuseli šťourat tak to bylo v pohodě, ale teť ty panty s těma přeskama vzadu nechtěj dlouhodobě držet, vždy je to jen na chvilku,poradí mi někdo co s tím nebo je to tím plastem že je starej a vytvrdlej?
beny-maser píše:mám dotaz k tématu, jak docílit toho, aby po nasazení kastlíku u spolujezdce se ten kastlík vždy po přejetí přejezdu neotevřel spolujezdcovi na nohy,mám kámoše a ten má ten samej problém, dokud jsme se v kastlíku nemuseli šťourat tak to bylo v pohodě, ale teť ty panty s těma přeskama vzadu nechtěj dlouhodobě držet, vždy je to jen na chvilku,poradí mi někdo co s tím nebo je to tím plastem že je starej a vytvrdlej?
Nevěřím, že je to pantama, a už vůbec, že je "stvrdlej" plast pantů,
to u BMW neexistuje

Podívej se na uzávěr nahoře, tam to bývá ulomené jak se s kastlíkem
"mlátí" nahoru, já mám 17letého Baworáka a kastlík je O.K.
