Stránka 2 z 2

Napsal: ned 21.11.2010 20:35
od pragdejf
lidi, účelem tohohole témata nebylo nak sáhodlouze analyzovat, nebo tokonce zpusobit flame o narocnosti vymeny kabinovyho filtru v E34, ale to, aby vznikla mensi databazicka vopruzu, na ktery je treba trochu vic nervu, nez clovek ocekava. jinak ja sem zastancem metod, ze pokud se neco meni relativne casto, tak by to melo bejt vymenitelny rychle.

jinak samozrejme na E34 nehazim zadnou spinu, takova vymena vodni pumpy, termostatu (M50) nebo predni osy je fakt pohoda, pristup k olejovymu filtru taky bezva, ale obcas se neco zvrtne.

jinak na libovku mam otazku: nemas pripravek na blokaci vaček u M50 (52;54...)? potřeboval bych ho polozit na vykres my verze, neco sem pod ventildeklem sice zmeril, ale nez to necham vyrezat, tak byc chtel mit jistotu, ze to bude pasovat.

Napsal: ned 21.11.2010 21:52
od libovka
Přípravek nemám.Vačky se daj nastavit bez něj jen pravítkem.

Napsal: pon 22.11.2010 10:21
od DirtyHarry
To přece neni žádné házení špíny na BMW,byl bych jouda vlastnit e-34 a nadávat jak pes :roll: . Když vezmu dobu,ve které se vyráběla,pak mnoho konkurentů nemá. Ale příklad - třeba taková odkládací přihrádka u spolujezdce - s pantama a zavěšením má víc dílů než celá palubovka u jinejch aut. Prostě tahle vymakanost (přemakanost) asi bude taky důvodem,že i v tabulkách třeba ADACu (starý auta-spolehlivost-poruchovost celkově) nedopadá zrovna nejlépe. Dělal jsem plechařinu,celolak - stropnice,obložení sloupků,víka kufru,chrom lišta podél dveří...-sundáš jen jednou,čudly v kýblu. Nasazení dveří - ano,je pěkné mít štelovací panty do 3D úhlů,ale jedny dveře pasuješ zpátky hodinu (rysky nerysky...). Když to jezdí,nemá to chybu,ten podvozek,odhlučnění,komfort,motory slušný - proto ho mám,ale tyhle "drobnosti",co se furt serou,je to o nervy,někdy... :D .
S tím kabinfiltrem souhlasím,u Opelu nebo Mitsubishi sundáš dekl,otevřeš dvířka a vyndáš-zandáš,svěřil bych to i blondýně. U BMW asi nee.
A Nivo (alespon to moje) - jednu věc jsem udělal a odešla jiná... Hezky řečeno,chčije a chčije :D . Dvakrát držáky,čerpadlo,hadice,spony+těsnění,T-kus pod kardanem... Když už jsem myslel,že to je všechno,dolil,nastartoval,auto zasyčelo a zvedlo se - tak ráno louže oleje,začali propouštět tlumiče :? . Pohár přetekl,dozadu jsem dal plynový Kayaby,dopředu obyčejný servo a nádržku a s nivem jsem skončil.
Ale i když mně někdy pěkně s...e,že se v tom porád vrtám (a žena se svými unter-auty,do kterých jen tankuje,se mi směje :D ),tak jsem rád,že ho mám :wub: .

Napsal: pát 03.12.2010 15:34
od nuny
libovka píše:U e34 je výměna tak na 15 minut i s vyluxováním toho bordelu.


Teď jsem v dílně a chtěl jsem filtr vyměnit, a hlava mi to nebere 8O
Prosím o radu, z knížky, kde je návod (kreslený) to opravdu nechápu :roll:
Díky

Napsal: pát 03.12.2010 18:08
od nuny
libovka píše:U e34 je výměna tak na 15 minut i s vyluxováním toho bordelu.


Tak ten návod jsem už našel, od Tebe..... :oops:

Ale já ten filtr v autě nemám 8O
Není na něj prostě místo :roll: (165x332x34)
Tak co, už jsi tohle viděl? 8O
Díky za odpověď

Napsal: stř 08.12.2010 15:51
od 4am
a máš klimatizaci? :D

Napsal: stř 08.12.2010 16:00
od nuny
4am píše:a máš klimatizaci? :D


Díky za ochotu, když "nikdo" nepsal, tak jsem podle VIN našel, že
v mém BMW 520i tour. bez klimatizace, mikrofiltr není :roll:
Jen jsem nechtěl věřit, že r.v. 1993 nebude 8O

Napsal: stř 08.12.2010 21:24
od beny-maser
mám dotaz k tématu, jak docílit toho, aby po nasazení kastlíku u spolujezdce se ten kastlík vždy po přejetí přejezdu neotevřel spolujezdcovi na nohy,mám kámoše a ten má ten samej problém, dokud jsme se v kastlíku nemuseli šťourat tak to bylo v pohodě, ale teť ty panty s těma přeskama vzadu nechtěj dlouhodobě držet, vždy je to jen na chvilku,poradí mi někdo co s tím nebo je to tím plastem že je starej a vytvrdlej?

Napsal: stř 08.12.2010 22:16
od nuny
beny-maser píše:mám dotaz k tématu, jak docílit toho, aby po nasazení kastlíku u spolujezdce se ten kastlík vždy po přejetí přejezdu neotevřel spolujezdcovi na nohy,mám kámoše a ten má ten samej problém, dokud jsme se v kastlíku nemuseli šťourat tak to bylo v pohodě, ale teť ty panty s těma přeskama vzadu nechtěj dlouhodobě držet, vždy je to jen na chvilku,poradí mi někdo co s tím nebo je to tím plastem že je starej a vytvrdlej?


Nevěřím, že je to pantama, a už vůbec, že je "stvrdlej" plast pantů,
to u BMW neexistuje :wink: (viděl jsem "borce" co panty daly obráceně)

Podívej se na uzávěr nahoře, tam to bývá ulomené jak se s kastlíkem
"mlátí" nahoru, já mám 17letého Baworáka a kastlík je O.K. :wink: