Napsal: ned 21.11.2010 20:35
lidi, účelem tohohole témata nebylo nak sáhodlouze analyzovat, nebo tokonce zpusobit flame o narocnosti vymeny kabinovyho filtru v E34, ale to, aby vznikla mensi databazicka vopruzu, na ktery je treba trochu vic nervu, nez clovek ocekava. jinak ja sem zastancem metod, ze pokud se neco meni relativne casto, tak by to melo bejt vymenitelny rychle.
jinak samozrejme na E34 nehazim zadnou spinu, takova vymena vodni pumpy, termostatu (M50) nebo predni osy je fakt pohoda, pristup k olejovymu filtru taky bezva, ale obcas se neco zvrtne.
jinak na libovku mam otazku: nemas pripravek na blokaci vaček u M50 (52;54...)? potřeboval bych ho polozit na vykres my verze, neco sem pod ventildeklem sice zmeril, ale nez to necham vyrezat, tak byc chtel mit jistotu, ze to bude pasovat.
jinak samozrejme na E34 nehazim zadnou spinu, takova vymena vodni pumpy, termostatu (M50) nebo predni osy je fakt pohoda, pristup k olejovymu filtru taky bezva, ale obcas se neco zvrtne.
jinak na libovku mam otazku: nemas pripravek na blokaci vaček u M50 (52;54...)? potřeboval bych ho polozit na vykres my verze, neco sem pod ventildeklem sice zmeril, ale nez to necham vyrezat, tak byc chtel mit jistotu, ze to bude pasovat.