Stránka 2 z 2
Napsal: úte 22.03.2011 21:54
od BMWX5power
Hlavně musíš pak dodávat fotky pač to všechny zajímá
Napsal: úte 22.03.2011 23:36
od mtvrdik
no o to se bát nemusíš ... nafotil jsem si i výměnu karoserie

Napsal: sob 26.03.2011 21:09
od pragdejf
sis si jistej, že je optimální řešit naftu? neni snadnější si z německa přitáhnout 540i? chtěj za to jenom peníze a nebude to "to sou nervy ty pyčo, to sou nervy".
myslim že sem taky docela pacient, ale muj projekt E34 520i->525i (oboji M50B2-TU) se všim všudy (nápravnice, kardan, svor, poloosy VL107 misto 103) je tak na hraně zdravýho rozumu. ale pokud si kliďas a mas na to cas, tak hodne zdaru;-)
Napsal: ned 27.03.2011 09:01
od pepik5
Dokazu pochopit oc ti jde a drzim palce.
Ze se ti libi e34 o tom zadna.Kdisi jsem jednu e34 mel a potom jeste tri e39.Dneska zase koukam po pekne e34 do garaze z velkym benzinovym motorem a hlavne neshnilou karoserii a to je orisek.Pekna E34 z klimou zacina od 3500 eur a to jeste neni uplne zachovalej stav.K jadru tematu.Abys za deset let nezjistil,ze sis dal praci z motorem a kastle po oprave shnila na hov.o.Potom ti ta zastavba moc platna nebude.
jinak drzim palce.
Napsal: ned 27.03.2011 17:09
od mtvrdik
Nedělal jsem opravu karoserie , ale spíš výměnu. Koupil jsem slušnej kousek ze SRN, který byl s rozebraným motorem a bez převodovky . Výhoda byla cena 7 tis a neshnilá kastle, jen místy orezlá ( vnitřky blatníků, kolem baterky, a pod kobercem ) . Stačilo to jen oškrábat natřít a spoustu rezistinu do dveří prahů a všude jinde kde to rádo kvete. CO-čkem sem na ni nemusel sáhnout . Předělání na manual + el instalaci a motor jsem měl za 10 dnů. pak už jsem jen jezdil.
Napsal: úte 29.03.2011 21:22
od DirtyHarry
A tak jasně,že to jde,v US se běžně staví auta "kolem" motoru a výkonný HEMI se dávaj do starých classic-car... Ale já bych měl obavy z následků na karosérii a podvozek,co se výkonu a kroutáku týče,přeci jen,i blbý stabilizátory a čepy jsou jiný na 525i vs 525tds,a třílitrová vidlice má trochu víc Newtonů i koní

. Aby jsi po půl roce neměl auto vyklepaný jak balík rýže... Něco jinýho jsou fotky a předváděčka na srazu a běžný provoz. Jinak chápu smysl výměny,mě TDS už taky výkonově omrzelo a e-39 nepovažuju za "klasický" BMW

.
Napsal: stř 30.03.2011 22:17
od mtvrdik
Luďku , já si myslím že to taková tragedie nebude, na TDSu je podvozek docela předimenzovaný. Jediný co to bude chtít , tak jiný brzdy. Zbytek mají všechny E34 stejný. Myslím tím rameny , Mcpersony, stabilizátor + uložení. Alespoň to tedy tvrdí elektronický katalogy dílu

Napsal: čtv 31.03.2011 20:33
od DirtyHarry
Takže fakt chceš jít do toho ? Motor+krabice+diferák ... Co poloosy a kardan,pásne to ? Hele,nebylo by lepší komplet odstrojit e-39 a naházet na ní plechařinu z e-34 ?

Napsal: čtv 31.03.2011 22:24
od mtvrdik
no v koutku duše doufám že pujde napasovat ten motor na stavajcí převodovku , ale to jenom doufám ... na výměnu špajzky a diferaku se mužu vys..t. tak pevný nervy nemám

Napsal: sob 02.04.2011 10:04
od Zdenal
I kdybys to nějakým způsobem napasoval na stávající skříň, tak ten krouťák stejně nevydrží....