Stránka 2 z 2

Napsal: úte 12.04.2011 00:28
od cucan
prosim co je NIVO REGULACE a k cemu slouzi?diky

Napsal: úte 12.04.2011 00:30
od Pavelkac
No nafta smrdí dá se říct nezaměnitelně,to se dá poznat lehce a jestli to není nemrzka z chladiče taky snadno zjistíš,namoč do toho prst a trochu si lízni,jak to bude sladký,je to jasný.
Ještě než si lízneš,tak koukni,jestli se okolo nemotá pes s cukrovkou :lol: .
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau

Napsal: úte 12.04.2011 00:33
od Pavelkac
cucan píše:prosim co je NIVO REGULACE a k cemu slouzi?diky

http://www.e39.cz/index.php/cs/more-abo ... 9-touring2
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau

Napsal: úte 12.04.2011 09:53
od dieg0
tak dneska ráno nic..ale ten plast je furt jakoby orosenej...nafta to neni..smrdí to moc vodově a je to děsně vodový...Dobrej nápad...půjdu si líznout a uvidíme..akorá se měl teď koláč..to prd poznám :lol:

Napsal: úte 12.04.2011 10:58
od prodejM3
odsoubuj plast...je to myslim jen 5 sroubku a 2 takovy ty plastovy steftiky.....a hned budes mit jasno....

Napsal: úte 12.04.2011 11:13
od starML
Až to odkrytuješ, uvidíš tohle :
- středotlaké naftové čerpadlo, které přivádí naftu do vysokotlakého CommonRail čerpadla - stříbné vlevo
- Y7 výfuk Webasta
- X997 membránové čerpadlo nafty pro Webasto

Obrázek

Takhle vypadá Webasto za tím plastem, ale to čerpadlo M37 tam mít asi nebudeš
Obrázek

Ty špuntíky v lemu blatníku vytáhneš v pohodě, když špičkou šroubováku zatlačíš kolíček dovnitř. Potom vytáhneš tu trubičku s horním talířkem, jako hmoždinka, a ten kolíček si najdeš uvnitř. Když to zkurvíš, zajdi do Škoda servisu, používají stejné a mnóóóhem lacinejší.

Napsal: úte 12.04.2011 21:50
od dieg0
co je tohle za hadici..ta nezapojená?? Jde to z webasta a nikam
Obrázek
Obrázek :roll:

Napsal: úte 12.04.2011 22:08
od chuchur
Webasto musi dychat a prdet :roll:

Napsal: úte 12.04.2011 22:20
od dieg0
ha..takže sání :D díky :-) je to logický..ale vůbec mě to nenapadlo :oops:

Napsal: stř 13.04.2011 23:03
od chuchur
Jj :D

Napsal: čtv 14.04.2011 09:36
od milo
kdyz to je nad webastem suchy, brzdovka to asi nebude. bude to nafta

Napsal: čtv 14.04.2011 14:49
od dafa
U levého blatníku je webasto,které vyhřívá většinou jen motor,u webasta je elektročerpadlo,který cirkuluje s chladící kapalinou aby webasto se nepřehřálo.Kape ti určitě z toho čerpadýlka,je na něm tlaková komůrka,kterou začne kapat voda pokud je po něm.Takže doporučuji sdělat plastový podběh a kouknout na čerpadlo zda není mokrý,pokud ano čeká tě výměna čerpadla.Je to číslo 14 http://www.realoem.com/bmw/diagrams/q/h/250.png

Napsal: sob 16.04.2011 09:57
od dieg0
Dafa: tys na to kápnul kámo...to bude ono..akorát asi se už webasto přehřálo...páč něco zasmrělo...velkej dým jak z lokomotivy a konec..už ráno nenaskočí :cry: včera sme to sundali...bufik uplně od chladičky...mezi kabelama pod těma plastovejma krytama stála voda..ale nejvíc mě udivuje že měl chladičku i ve vejfuku...tak sme to zas složili a bufika nezapojili do elektriky...a ráno zas louže :cry:
Jak zjistim jestli je bufik v pánu?? dá se nějak odzkoušet? teď hledám na netu a to čerpadlo ne a ne najít?? kde se dá sehnat??
Díky :wink:

Napsal: ned 17.04.2011 07:14
od dafa
čerpadlo se dá sehnat na vrakáči,nebo pokud chceš nový,tak Bmw.Pokud píšeš,že jsi měl celý webasto od vody,tak na to čerpadlo bych to neviděl,to je vedle webasta.Je potřeba to celý vyčistit,vysušit včetně toho čerpadla,zapojit(nemusíš zapojovat webasto do elektriky a koukni kde to teče,pokud se to neobjeví hned je dobrý natočit motor a nechat to zahřát,pak vypnout motor a nechat ho schládnout,to se objeví nejlíp netěsnosti.
Na webastu můžeš mít prasklý blok,nebo jen netěsná hadice.
Většina webast má tepelnou pojistku proti přehřátí,ta se většinou dá navrátit sw resetem webasta.(myslím,že na diagnostice by to mělo jít).Pokud najdeš místo,kde to teče hoď malou fotku,ať se to dá určit přesnějí co ti teče.

Napsal: ned 17.04.2011 19:58
od dieg0
tak člověče..pumpa suchá..ale v místě..defacto tam kde je pumpa..kaluž vody..ale mokro je jen pod bufikem...hadice sou suchý..takže to musí týct jedině skrz bufik...dneska sme tam udělali koleno a voda nejde skrz bufika a je sucho.
Před pár dny se stalo to, že naskočil bufik a asi po 2minutách se z něj valil děsněj šedej dým..myslel sem že to de z motoru..ale byl to bufik..Původně sem si řikal, že to jen čoudí, protože auto dlouho stálo na salonu..ale od tý doby nenaskočil..takže asi v něm něco ruplo či co...

Napsal: pon 18.04.2011 19:59
od dafa
Ten dým je z té vody co se dostala přes hořící komoru do výfuku.Takže bych to viděl na výměnu webasta z vrakáče.Jedna možnost je ještě demontovat webasto,rozdělat jej a kouknout co se sním děje.Díly na webasto se dají sehnat přímo u webasta,ale u webast dělaných přímo na značky aut je to s dílama horší,protože ti webasto nesmí prodat,musí přímo servis dané značky a ti ho zase neprodají protože jej neumí objednat.
Na vrakáči ti díly z webasta neprodají pouze celý.Demontáž je celkem problém,hlavně na šroubech v hliníkovým bloku,tam se dobře zalamují.Takže asi bych bral vrakáč,prozatím tam můžeš nechat to koleno,které vede vodu mimo webasto,ale musí být těsný i při tlaku v systému.