2 impulzy na otáčku mají motory M40/M43
3 impulzy na otáčku mají motory M30, M50, S38 a EWS+(M51D25WA3, M51D25WA2), M50B25+ALPINA+!ALPINA_BITURBO, M30B35+ALPINA_BITURBO
4 impulzy na otočku mají osmiválce M60B30, M60B40+!ALPINA, M60B40+!ALPINA
6 impulzů na otočku mají M21D24, !EWS+(M51D25WA3, M51D25WA2)
Vykřičník v tomhle případě znamená booleanovskou hodnotu NOT, tj.:
M51 bez EWS (tj. do 12/94) má 6 pulzů na otáčku, M51 s EWS má 3 pulzy na otáčku. Budíky z ne-EWS auta budou ukazovat POLOVIČNÍ otáčky, nebudou-li překódovány tak, aby očekávaly tři pulzy na otočku místo šesti.
darklord píše:Tak sa divam do NCS, ono tam neni moc moznosti co kodovat na tych malych budikoch:
- otackomer 6000/7000 ot/min max
- typ motoru m40/m43/M50b20, M21D24, M51D25, M51D25_dde21
- typ palivovej nadrze (plast/plech)
- senzor zapnutych pasov / warning
- motor faktor 2/3/4/6 impulzov za otacku
- kilometre/mile
- country variant
- inspekcny interval 24/30tkm
a potom este nejaky balast ktory s funkcnostou nesuvisi... Ale ak mas budiky vcetne kodovacieho cipu z ineho tds tak by to podla mna malo normalne fungovat, to vypada ako nejaka chyba v kabelazi.