Stránka 2 z 6
Napsal: pát 23.09.2011 19:38
od gunner
Huska píše:gunner píše:[quote="Huska2.s tím,že je mají všechny cr se taky pleteš... 330d,530d 135kw v man. klapky nemají!!! klapky u těch 135kw moturu jsou jen u modelu s automatem!!142kw v automatu je má na 100% u man. si nejsem jistý.Jinak přiznávám,že ten můj pos. komentář byl neuplný...
Mimochodem o 3jkové řadě se to píše i v tom odkazu co si sem dal

to s převodovkama nebylo adresováno tobě ale když už jsi navázal tak ještě jednou:
motor s převodovkou nemá nic společného a klapky jsou z důvodu ekologie a to ať u trojky, pětky, X5 atd. Může se výjmečně vyskytnout motor s nižším označením emisních limitů .. ten je nemá .. první roky výroby, ale jinak naprostá většina je má. Záslepky jsme montovali již do spousty aut včetně pětky v manuálu i automatů a verze 135kW.
Otec řeší profesionálně záslepkami s otočením ovládacího táhla o 180° čímž je možné uvedení do původního stavu bez nákupu nových komponentů (vylámaných klapek se šroubkem, táhla od ovládacího ventilu apod). Zatím nikdo ze zákazníků návrat do původního stavu nechtěl, ale ta možnot tu je.
Navíc novější auta s elektronickým řízením při odpojení EGR ventilu a klapek zobrazují vadu, což při výše popsaném způsobu nehrozí.
Já jsem si je vymotoval a vyčistil sání výsledkem je nižší spotřeba. Ještě řeším odpojení EGR, ale protože již mám elektronickou regulaci tak to není jen o zaslepení.
To je všechno moc hezký,ale pořád to nemění nic na tom,že ty zmatečné informace tu šíříš ty...v prvním komentáři,v kterém si napsal,že jsem vedle bylo cituji:klapky mají všechny comonrail motory jen od přelomu roku 2004/05 mají tlustější osku, takže nedochází k utržení tak často.
Tohle si napsal a není to pravda.
A ve tvém posledním komentáři je cituji: Může se výjímečně vyskytnout motor s nižším označením emisních limitů .. ten je nemá .. první roky výroby, ale jinak naprostá většina je má.
Trochu si protiřečíš,nemyslíš...

Napsal: sob 24.09.2011 09:48
od Huska
gunner píše:[To je všechno moc hezký,ale pořád to nemění nic na tom,že ty zmatečné informace tu šíříš ty...v prvním komentáři,v kterém si napsal,že jsem vedle bylo cituji:klapky mají všechny comonrail motory jen od přelomu roku 2004/05 mají tlustější osku, takže nedochází k utržení tak často.
Tohle si napsal a není to pravda.
A ve tvém posledním komentáři je cituji: Může se výjímečně vyskytnout motor s nižším označením emisních limitů .. ten je nemá .. první roky výroby, ale jinak naprostá většina je má.
Trochu si protiřečíš,nemyslíš...

dohledal jsem v katalogu i motor s nižšími emisemi, ale myslím že v Evropě se ani neprodávaly. osobně jsem ještě takový auto nepotkal.
Nehodlám se s tebou dohadovat, snad si každý udělá názor o znalostech X blábolech... cituji tvůj první příspěvek: gunner píše: jj,klapky umí nadělat hodně paseky... ale kdo má starší model,tak to řešit nemusí...e39 520d,530d 135kw je nemají. 142kw už je má.. :
což je nesmysl.
tak mi tu neříkej kdo si pritiřečí a kdo blábolí nesmysly.
Napsal: sob 24.09.2011 21:02
od rxe
tak nazad k tym klapkam,
daju sa niekde zohnat tie blendy namiesto tych klapiek ? ci si to treba dat na mieru vyrobit ? alebo je moznost tam nechat povodny diel a odrezat len tu lopatku ?
Napsal: sob 24.09.2011 21:09
od rxe
Napsal: ned 25.09.2011 11:41
od gunner
Huska píše:gunner píše:[To je všechno moc hezký,ale pořád to nemění nic na tom,že ty zmatečné informace tu šíříš ty...v prvním komentáři,v kterém si napsal,že jsem vedle bylo cituji:klapky mají všechny comonrail motory jen od přelomu roku 2004/05 mají tlustější osku, takže nedochází k utržení tak často.
Tohle si napsal a není to pravda.
A ve tvém posledním komentáři je cituji: Může se výjímečně vyskytnout motor s nižším označením emisních limitů .. ten je nemá .. první roky výroby, ale jinak naprostá většina je má.
Trochu si protiřečíš,nemyslíš...

dohledal jsem v katalogu i motor s nižšími emisemi, ale myslím že v Evropě se ani neprodávaly. osobně jsem ještě takový auto nepotkal.
Nehodlám se s tebou dohadovat, snad si každý udělá názor o znalostech X blábolech... cituji tvůj první příspěvek: gunner píše: jj,klapky umí nadělat hodně paseky... ale kdo má starší model,tak to řešit nemusí...e39 520d,530d 135kw je nemají. 142kw už je má.. :
což je nesmysl.
tak mi tu neříkej kdo si pritiřečí a kdo blábolí nesmysly.
Už mi to unavuje...asi nechápeš,co jsem chtěl ukázat citací tvého komentáře...
Ale myslim,že je každému jasný,že když v jednom tvém komentáři se vehementně vyjadřuješ,že ty klapky mají prostě všechny cr a v dalším komentaři píšeš něco jiného...ZNOVU CITUJI: klapky mají všechny comonrail motory jen od přelomu roku 2004/05 mají tlustější osku, takže nedochází k utržení tak často.
A tvůj další komentář CITUJI: Může se výjímečně vyskytnout motor s nižším označením emisních limitů .. ten je nemá .. první roky výroby, ale jinak naprostá většina je má.
Tohle pro mě představuje blábol.

Napsal: ned 25.09.2011 18:08
od Huska
gunner píše:[quote="Tohle pro mě představuje blábol.

když tě unavuje tato diskuze, tak se raději nevyjadřuj, obzvláště když tvými bláboly můžeš poškodit členy tohoto fora = např.: 1) kdyby ti někdo uvěřil , tak by nenechal klapky zkontrolovat a pak by si zku...l motor.
2)Pokud poslechne mou radu, tak v nejhorším případě zjistí, že je nemá.
Doufám že ted už jsi pochopil rozdíl mezi námi dvěmi
víc s tebou nehodlám ztrácet čas, protože se snažíš odvádět od svých nepravdivých´výroků .. já jsem uznal že katalogově jsem dohledal auto s nižšími emisemi .. což předpokládám bude absencí klapek.
Too rxe: obě možnosti jsou možné.. pročti si toto tema od začátku ... v odkaze který jsem sem dával je můžeš koupit, nebo uřezat a zaslepit otvor po osce .. což je řešení které je nevratné.
Klapky stačí vyčistit a pokud nejsou poškozené tak bych se nebál je vrátit. k poškození dochází vlivem nánosů sazí a oleje pouštěných přes EGR ventil.. většina těchto aut má v sání cca 3mm tlustou vrstvu a klapky s tím přidírají až se utrhnou.
Napsal: ned 25.09.2011 18:59
od rxe
o.k dik no mne auto neni ani pocut , ide jak benzinak len mi ide o istotu , inak ma origo 180 000km neviem ci je to pre tie klapky vela , ci boli menene, musim zistit, lebo auto vlasnil brachov, byvali , majster mechnikou v BMW tak si dal vsetko nove aj ked netrebalo si to odpisal na sluzobne, ale to tu nebudem rozvijat. len sa ho musim cez tyzden opytat ci to nahodou nemenil. dikk za postrehy
Napsal: ned 25.09.2011 19:39
od Huska
rxe píše:o.k dik no mne auto neni ani pocut , ide jak benzinak len mi ide o istotu , inak ma origo 180 000km neviem ci je to pre tie klapky vela , ci boli menene, musim zistit, lebo auto vlasnil brachov, byvali , majster mechnikou v BMW tak si dal vsetko nove aj ked netrebalo si to odpisal na sluzobne, ale to tu nebudem rozvijat. len sa ho musim cez tyzden opytat ci to nahodou nemenil. dikk za postrehy
nejde o údržbu ale o systém zpětného spalování kvůli ekologii
. zkus oddělat EGR ventil ( nebo stačí jen odpojit hadici) a podívej se do sání (případně šroubovákem a uvidíš v jakém stavu to je). já to taky dělal preventivně a stejně tam byl bordel .. ideální je sání vytáhnout a včistit.. jsou na to spreje
Napsal: ned 25.09.2011 20:39
od djpepo
BMW5- 530D A tour. 2003: Já taky čistil, nemyslím, že by by byl problém s ulomením když se klapky nemají o co zaseknout. A tolik času to zas nezabere.

Napsal: ned 25.09.2011 21:43
od bibikuba
jak se tady tak dohadujete a citujete tak vim úplný kůlo jestli já je teda zrovna mám nebo nee

Jeden říká to,druhej to zas vyvrací a je tu opravdu chaos

Existuje teda nějakej zoůsob jak zjistit jestli třeba zrovna já je mám namontovaný??Konkrétně mám E39 530D 135kw rok 99 v manuálu a ty klapky mě fakt děsí...Nic rozumnýho jsem se tuná nedozvěděl a rozebírat se mi to moc nechce...Když teda sundám alespon krycí plasty od motoru je vidět jestli jsou klapky namontovaný nebo musí sání ven???Můj osobní názor je ten že tenhle typ motoru plní Euro2 a tudíž je ještě namontovaný nemá-je to ale opravdu jen můj názor...Jak tedy zjistit bez rozebírání zda jsou klapky namontovaný???Určitě to bude dobrá rada pro víc majitelů tohoto motoru

Napsal: ned 25.09.2011 22:40
od rxe
Huska píše:rxe píše:o.k dik no mne auto neni ani pocut , ide jak benzinak len mi ide o istotu , inak ma origo 180 000km neviem ci je to pre tie klapky vela , ci boli menene, musim zistit, lebo auto vlasnil brachov, byvali , majster mechnikou v BMW tak si dal vsetko nove aj ked netrebalo si to odpisal na sluzobne, ale to tu nebudem rozvijat. len sa ho musim cez tyzden opytat ci to nahodou nemenil. dikk za postrehy
nejde o údržbu ale o systém zpětného spalování kvůli ekologii
. zkus oddělat EGR ventil ( nebo stačí jen odpojit hadici) a podívej se do sání (případně šroubovákem a uvidíš v jakém stavu to je). já to taky dělal preventivně a stejně tam byl bordel .. ideální je sání vytáhnout a včistit.. jsou na to spreje
jasne skusim to rozobrat a potom sa uvidi.
Napsal: ned 25.09.2011 23:03
od Huska
bibikuba píše:jak se tady tak dohadujete a citujete tak vim úplný kůlo jestli já je teda zrovna mám nebo nee

Jeden říká to,druhej to zas vyvrací a je tu opravdu chaos

Existuje teda nějakej zoůsob jak zjistit jestli třeba zrovna já je mám namontovaný??Konkrétně mám E39 530D 135kw rok 99 v manuálu a ty klapky mě fakt děsí...Nic rozumnýho jsem se tuná nedozvěděl a rozebírat se mi to moc nechce...Když teda sundám alespon krycí plasty od motoru je vidět jestli jsou klapky namontovaný nebo musí sání ven???Můj osobní názor je ten že tenhle typ motoru plní Euro2 a tudíž je ještě namontovaný nemá-je to ale opravdu jen můj názor...Jak tedy zjistit bez rozebírání zda jsou klapky namontovaný???Určitě to bude dobrá rada pro víc majitelů tohoto motoru

jasně že to jde zkontrolovat bez rozdělávání .. stačí zrcátko a baterka nebo se podívat ze spodu auta. Fotky najdeš v odkaze co jsem dal.
Napsal: pon 26.09.2011 08:22
od jarda
Vždyť to jde v ETK krásně vidět...
Evropské E39 530d s M57 v manuálu to měly bez klapek
Evropské E39 530d s M57 v automatu měly klapky od března 2000
Napsal: pon 26.09.2011 11:06
od gunner
Huska :
jsi úplně vedle tak tu nešiř zmatečné informace. taktéž nesouvisí s převodovkou ale s emisemi !
klapky mají všechn comonrail motory jen od přelomu roku 2004/05 mají tlustější osku, takže nedochází k utržení tak často.
tady je většina informací a řešení:
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=13&t=11207[/quote]
Já nejsem uvavený z diskuze...jsem unavený z tebe a z tvého alibizmu,který je jasně vidět z tvých komentářu!! Když se to přečte někdo od začátku,tak to jasně uvidí..od tvého prvního komentáře který,ted opět cituji,až k tvým dalším komentářům...já alespoň přiznám,že jsem nebyl uplně a přesně informovanej,ale ty i přesto,že si v tom tvém prvním komentáři vehementně tvrdil,že jsem uplně vedle a že ty klapky mají prostě všechny cr,což zvovu opakuji,že to není pravda...což ty už asi taky víš!!!Tak svoji chybu prostě nepřiznáš...asi víš všechno "nejlíp" Einsteine.
Můžeš se tu zas pohádat třeba s Jardou,který asi podle tebe taky nemá pravdu...protože jak vidím,tak píše,že ty klapky u motorizace m57 v man. pro eu nejsou...což jsem já ne doslovně psal taky.
Napsal: pon 26.09.2011 11:42
od gunner
Huska:Může se výjmečně vyskytnout motor s nižším označením emisních limitů .. ten je nemá .. první roky výroby, ale jinak naprostá většina je má. Záslepky jsme montovali již do spousty aut včetně pětky v manuálu i automatů a verze 135kW.
Když si přečtu tento výnatek z tvého komentář a vezmu v uvahu,že to co napsal Jarda je pravda,tak si bud vymýšlíš ,nebo si ty klapky musel montovat do aut,který se asi omylem místo na Cínský trch dostali k nám.
A hlavně je v tomhle komentáři vidět,jak už tak s jistotou netvrdíš to co si tvrdil v tvém prvím komentáři,že všechny cr mají klapky!!
Napsal: pon 26.09.2011 12:00
od gunner
Huska píše:gunner píše:[quote="Huska2.s tím,že je mají všechny cr se taky pleteš... 330d,530d 135kw v man. klapky nemají!!! klapky u těch 135kw moturu jsou jen u modelu s automatem!!142kw v automatu je má na 100% u man. si nejsem jistý.Jinak přiznávám,že ten můj pos. komentář byl neuplný...
Mimochodem o 3jkové řadě se to píše i v tom odkazu co si sem dal

to s převodovkama nebylo adresováno tobě ale když už jsi navázal tak ještě jednou:
motor s převodovkou nemá nic společného a klapky jsou z důvodu ekologie a to ať u trojky, pětky, X5 atd. Může se výjmečně vyskytnout motor s nižším označením emisních limitů .. ten je nemá .. první roky výroby, ale jinak naprostá většina je má. Záslepky jsme montovali již do spousty aut včetně pětky v manuálu i automatů a verze 135kW.
Otec řeší profesionálně záslepkami s otočením ovládacího táhla o 180° čímž je možné uvedení do původního stavu bez nákupu nových komponentů (vylámaných klapek se šroubkem, táhla od ovládacího ventilu apod). Zatím nikdo ze zákazníků návrat do původního stavu nechtěl, ale ta možnot tu je.
Navíc novější auta s elektronickým řízením při odpojení EGR ventilu a klapek zobrazují vadu, což při výše popsaném způsobu nehrozí.
Já jsem si je vymotoval a vyčistil sání výsledkem je nižší spotřeba. Ještě řeším odpojení EGR, ale protože již mám elektronickou regulaci tak to není jen o zaslepení.
Tady je to célé...
Napsal: úte 27.09.2011 22:05
od Prospeedy
Tak jen přidám do diskuze..chtěl jsem klapky vyndat a odstranit je a žádný jsem nenašel ..tak jsem jen vyčistil sání a ucpal podtlak od egr.. 142kw 12/01 e39. Měl jsem za to (než jsem si ted pročetl toto téma), že klapky mají všechny 3.0d, ale asi teda nemaj.. Jinak sání ven+zpět je práce cca na 2h opravdu lehkym tempíčkem pro ty co váhaj zda jo či ne

Napsal: úte 27.09.2011 22:07
od jarda
Prospeedy a máš automat nebo manuál?
Napsal: stř 28.09.2011 10:43
od Prospeedy
manual
Napsal: stř 28.09.2011 11:46
od gunner
Prospeedy píše:Tak jen přidám do diskuze..chtěl jsem klapky vyndat a odstranit je a žádný jsem nenašel ..tak jsem jen vyčistil sání a ucpal podtlak od egr.. 142kw 12/01 e39. Měl jsem za to (než jsem si ted pročetl toto téma), že klapky mají všechny 3.0d, ale asi teda nemaj.. Jinak sání ven+zpět je práce cca na 2h opravdu lehkym tempíčkem pro ty co váhaj zda jo či ne

O těch 142kw motorech jsem to na 100% nevěděl...říkal mi to kamarád,že to u man. asi není...