Stránka 2 z 2

Napsal: sob 07.01.2012 19:05
od Jendix
empeel píše:Mám taky evidentně přežvýkaný kabely. Chtěl jsem se dát do opravy podle tady uvedených návodů ( díky za ně ), ale skončil jsem docela rychle - nejde mi otevřít samotné sklo zadních dveří, takže se ke kabelům nedostanu. Lámal jsem si s tím hlavu docela dlouho, ale nic jsem nevymyslel. Nevěděl by jste nekdo jak ho otevřít??


ahoj.. já jsem to včera a dneska taky rozebíral.. po rozebrání největšího svazku na pravé straně jsem měl 4 kabely rozizolované.... nyní jsem to přeletoval (prodloužil jsem vadné kabely), ale zjistil jsem že mi svazek moc nabyl na objemu... je problém sehnat správné vodiče, navíc potom díky napojením je svazek o něco větší.. byla to teda šílená makačka.. (letoval jsem to pájkou).. a i tak se mi doposud nepodařilo dostat svazek do kovového vodítka.. zvažuju proto spíš koupi již předpřipraveného svazku, který se jen nakonektoruje.. sice to vyjde na obě strany něco kolem 100euro, ale zase je min na 200tis km pokoj, a člověk s tím nestráví tejden.. navíc sedí barvy a tlouštka jednotlivých vodičů..

jinak k tvýmu problému s otevřením skla.... podle mě by se tam nechalo dostat od trojuhelníku.. je tam asi osm šroubů, po jejich povolení by to mělo jít celé rozdeklovat.. odtud by to snad mělo jít i manuálně otevřít.. ;)

Napsal: sob 07.01.2012 20:16
od DavidS200
Manuálně to sklo otevřít nejde, není tam žádná manuální páčka.
A co se týče toho, že Ti nabyl objem toho svazku, jak tu někdo někde uváděl, ty železný krytky bych tam vůbec nedával. Kabeláž jsem už na jednom místě také opravoval a po dvou měsících už vidím, že mi to ten železný kryt zase začal prodírat, takže si to dám repete. Už tam ty kryty ale určitě dávat nebudu, nechám to na volno, alespoň se to nebude tolik lámat v jednom bodě, ale ten ohyb se rozloží na větší délce.

Napsal: pon 09.01.2012 00:09
od Jendix
DavidS200 píše:Manuálně to sklo otevřít nejde, není tam žádná manuální páčka.
A co se týče toho, že Ti nabyl objem toho svazku, jak tu někdo někde uváděl, ty železný krytky bych tam vůbec nedával. Kabeláž jsem už na jednom místě také opravoval a po dvou měsících už vidím, že mi to ten železný kryt zase začal prodírat, takže si to dám repete. Už tam ty kryty ale určitě dávat nebudu, nechám to na volno, alespoň se to nebude tolik lámat v jednom bodě, ale ten ohyb se rozloží na větší délce.


no oni ty krytky maji taky určitej smysl.. už jenom čistě z pohledový stránky.. (když třeba potom člověk bude auto prodávat.. nebude to vypadat tak divoce..) navíc jsem si všiml, když teď ten rozdělanej svazek mám bez krytky, že při zavírání se tam jakoby kroutí a motá do toho druhého svazku, který je ještě s kritkou, takže se pak klidně může stát, že se dráty střihnou o střechu (když se oba svazky překryjou)...

po pátrání na internetu jsem našel tohle a asi to koupím, je to trochu profesionálnější provedení než to nějak bastlit (navíc se domnívám, že problém lámání kabelů není v ostré hraně kovového vedení, ale v napínání kabelů přes tuto hranu, tímto je to pak odstraněno, protože kabely se o něco prodlouží)

http://www.ebay.de/itm/150731421463?ssP ... 1436.l2649

http://www.ebay.de/itm/150731421450?ssP ... 1436.l2649

předpokládám že se tím zkrátí i celková výměna... já jsem takhle strávil rozebíráním a pájením u auta kolem 6 h (teď už samo vím jak na to, šlo by to rychleji)

Napsal: pon 13.02.2012 00:13
od Jendix
Tak opravu kabelů mám konečně za sebou, přidám jen pár obrázků toho jak to celé dopadlo:

Takhle vypadal jeden svazek po 200tkm, docela mě to zaskočilo (proto bych všem doporučoval se na to místo kouknout, nechá se tím předejít problémům), na levé straně vede společně s kabelem antény 2,5mm kabel pro výhřev skla, byl uplně opálený (řekl bych že to je jeden z důvodů, proč se u pár lidí tady na foru objevili problémy odpálenou jednotkou rádia)

Obrázek

Obrázek

Kabely jsem nahrazoval svazkem s Ebay, ze kterého jsem byl ale malinko zklamaný, čekal jsem že to bude trochu lépe pasovat, tlouštky jakš takš ano, ale barvy už vůbec ne, jediná výhoda je, že ty kabely byly všechny silikonové s extra jemným drátem, pravděpodobně by se normálně těžko sháněli (resp. původně jsem si na to i normální kabely nakoupil, a extra jemný silikonový jsem nikde neviděl)


Při rozebírání pátých dveří jsem narazil na trochu rezi, přikládám fotku, docela by mě zajímalo jak to vypadá u vás ostatních s e61 (snad je to z fotek patrné o které místo jde). Pravděpodobně to způsobuje sklo pátých dveří, které občas přimáčkne usazený písek a nečistoty k rámu..


Obrázek

Obrázek


mimoto jsem rovnou prodloužil a opravil hadici k zadnímu ostřikovači, byla taky prakticky odepsaná. Njn, docela by mě zajímalo čí to byl nápad táhnout 30 kabelů do pátejch dveří, kdyby se nad tim při vývoji trochu zamysleli, minimálně o polovinu by to šlo zredukovat, nejsmutnější je na tom, že se vůbec nepoučili z problémů u e39 (jsem zvědavej jak to je řešený u F11)

Napsal: pon 13.02.2012 00:21
od rooc
nahoď sem ty fotky..jsem celkem zvědavej

Napsal: pon 13.02.2012 00:32
od Jendix
rooc píše:nahoď sem ty fotky..jsem celkem zvědavej


fotky jsou přiložený, doufám že je vidíš.. :-D (nevim proč, ale vůbec mi nefunguje přikládání příloh tady na foru, ať zkoušim co zkoušim, nejde to, v 1 z 20 pokusů se zadaří,, proto jsem fotky přiložil jako URL odkaz)

Napsal: pon 13.02.2012 00:37
od rooc
asi jsem to.......ale ani fotky ani odkaz na fotky nikde nevidím

Napsal: pon 13.02.2012 00:46
od Jendix
rooc píše:asi jsem to.......ale ani fotky ani odkaz na fotky nikde nevidím


http://x-jendix.rajce.idnes.cz/101MEDIA

hodil jsem je tedy ještě na rajče, je mi divné že fotky ve foru nejsou vidět, já je vidím.. :(

Napsal: úte 17.07.2012 09:34
od Pakar
Tak já mám výměnu kabelů taky zdárně za sebou. Koupil sem je origo u BMW a už bych to tak nikdy neřešil.Je to fakt pěkná pakárna to dělat. Nebýt u toho známej elektrikář tak bych se s tim pral snad ještě dneska :) Jestli můžu poradit tak stokrát jednodušší řešení je ty kabely nastavit a neměnit to celý.Jen takový můj postřeh :)

Napsal: úte 17.07.2012 12:46
od Jendix
Pakar píše:Tak já mám výměnu kabelů taky zdárně za sebou. Koupil sem je origo u BMW a už bych to tak nikdy neřešil.Je to fakt pěkná pakárna to dělat. Nebýt u toho známej elektrikář tak bych se s tim pral snad ještě dneska :) Jestli můžu poradit tak stokrát jednodušší řešení je ty kabely nastavit a neměnit to celý.Jen takový můj postřeh :)


jj, jsem stejnýho názoru, když se to řeší přes origo náhradu, musí se toho podstatně víc rozebrat..

nejlepší je sehnat si pěknou barevnou sadu ruzných tlouštek jemných silikonových kabelů.. je to ale vcelku problém se dostat nad víc jak 4 barvy.. jenom 0,5mm kabelu je na pré straně asi 9 barev.. (já jsem to nakonec vyrešil liháčem a udělal si svoje barvy, i když jsem neorigo set k opravě určenej, dvě barvy mi chyběli)

Napsal: čtv 16.08.2012 13:02
od BMW_paja
pánové dotaz, když jste si kupovali ty opravný sady, řeší tam oni i koaxiální kabely? Nebo jde čistě jen o náhradu těch drátů k zámkům, vyhřejvání atd?

Napsal: čtv 16.08.2012 17:10
od Pakar
BMW_paja píše:pánové dotaz, když jste si kupovali ty opravný sady, řeší tam oni i koaxiální kabely? Nebo jde čistě jen o náhradu těch drátů k zámkům, vyhřejvání atd?

Jj bylo tam všechno mimo hadičky k ostřikovači. Ale být tebou tak to nekupuju.

Napsal: čtv 16.08.2012 22:37
od Jendix
Pakar píše:
BMW_paja píše:pánové dotaz, když jste si kupovali ty opravný sady, řeší tam oni i koaxiální kabely? Nebo jde čistě jen o náhradu těch drátů k zámkům, vyhřejvání atd?

Jj bylo tam všechno mimo hadičky k ostřikovači. Ale být tebou tak to nekupuju.


Já tam třeba koaxiál vůbec neměl, jinak se taky přikláním spíš k řešení bez opravné sady. Hadička se nechá nastavit obyč palivovou nebo akvarijní hadičkou.. a zalepit lepidlem..

Napsal: stř 22.08.2012 22:15
od BMW_paja
jendix : to je jasný, já ostřikovač taky opravoval, ale mám strach jestli brzo neodejde ten koaxiál, ten by se opravoval poněkud hůř

Napsal: ned 18.11.2012 12:40
od senad32
SENCOM kabel může být také v České republice a na Slovensku zakoupit přímo od distributorů. Kabely jsou velmi flexibilní a jsou velmi dobře známé v Německu a Evropa se stala. Přímé partner v České republice a na Slovensku je ACI.
Code ACI
0639E01 BMW E39 Sedan opravna sada kabelového svazku-Viko kufru
0639E02 BMW E39 Touring opravna sada kabelového svazku-zavazadlový Prostor kombinované L + P
0646E01 BMW E46 opravna sada kabelového svazku-Viko kufru
0647E01 BMW E46 Cabrio opravna sada kabelového svazku-Viko kufru kabriolet
0648E01 BMW E46 Compact opravna sada kabelového svazku, zavazadlový Prostor
0655E01 BMW E60 opravna sada kabelového svazku-zavazadlový Prostor (9 drátů) s Mechem
0656E01 BMW E61 opravna sada kabelového svazku-zavazadlový Prostor bez Mechu P
0656E02 BMW E61 opravna sada kabelového svazku-zavazadlový Prostor bez Mechu L
0657E01 BMW E90 opravna sada kabelového svazku-zavazadlový Prostor (14 drátů) s Mechem
0657E02 BMW E91 opravna sada kabelového svazku-zavazadlový Prostor combinatorial
0695E01 BMW Z3 opravna sada kabelového svazku-Viko kufru kabriolet

Tam si můžete koupit tyto výrobky bezpečné a originální.
Nicméně, pokud máte nějaké dotazy týkající se produktů SENCOM můžete bez obav se na nás obrátit, nebo frima ACI.
Webová adresa společnosti ACI see http://www.aci.cz
[/url]

Napsal: úte 16.02.2016 19:50
od Salavec
Ahoj kluci, mohli byste doporučit nějakého šikovného elektrikáře? Taky mi začal zlobit zámek zadního skla, zatím jsem ho odpojil.

Napsal: ned 17.04.2016 12:24
od abcent500
Ahoj chlapi, dnes pri nedeli jsem si zajel zacvicit do fitka. Prijedu, chci otevrit kufr, motorek na me zavrci, viko se pootevre ale pustit me do kufru nechce:) Viko pri stisknuti tlacitka zaleze a hned vyleze ale nejde otevrit, neco ho tam drzi. Jelikoz nemuzu otevrit jen sklo, tak jsem snad stokrat lezl do kufru pres sedadla abych to tim nouzakem otevrel, nic jsem ale nevymyslel a vesele mi to viko leze na nervy dal...v cem je kruci problem?